Komunikaty PR

LOTOS wspiera kampanię społeczną „SZKOŁA OD-NOWA”

2021-09-08  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Do pobrania docx ( 0.51 MB )

Kilka tysięcy opakowań płynów do dezynfekcji rąk oraz środków czystości trafi do pomorskich placówek oświaty w ramach wsparcia kampanii społecznej „SZKOŁA OD-NOWA”, której celem jest pomoc dzieciom i młodzieży w powrocie do szkoły po ponad rocznej, przymusowej nauce zdalnej. LOTOS Oil od wielu lat angażuje się w przedsięwzięcia ważne dla społeczności lokalnych, a udział w realizacji programu „SZKOŁA OD-NOWA” jest wyrazem naturalnej troski o zdrowie i bezpieczeństwo najmłodszych. Pomysłodawcą kampanii jest psycholog Joanna Węglarz, a organizatorem NPDN Studio Psychologiczne Joanna Węglarz.

„SZKOŁA OD-NOWA” to projekt stworzony przez grupę pomorskich ekspertów z zakresu psychologii i pedagogiki. Jego najważniejszym zadaniem jest wypracowanie rozwiązań, które pomogą dzieciom i młodzieży wrócić do edukacji stacjonarnej po okresie przymusowej, wynikającej z pandemicznej sytuacji i nauki zdalnej.

- Przed rodzicami, nauczycielami i uczniami stoją nowe wyzwania. Pomijając kwestie programowe, mam tu na myśli przede wszystkim niezwykle ważną odbudowę wspólnoty i społeczności. Radości, jaką daje przebywanie w gronie rówieśników. W LOTOS Oil doskonale zdajemy sobie jednak sprawę, jak ważna jest dziś, i zapewne będzie przez kolejne miesiące, kwestia bezpieczeństwa sanitarnego zarówno dzieci i młodzieży, jak i nauczycieli. Chcemy w tym pomóc szkołom – zapewnia Aleksandra Jankowska, wiceprezes zarządu LOTOS Oil.

Na potrzeby realizacji programu, LOTOS Oil przekaże kilka tysięcy opakowań płynów do dezynfekcji rąk oraz środków przeznaczonych do wykorzystania w szkolnych budynkach, m.in. do utrzymania czystości mebli. Firma przygotowała także różnego typu materiały edukacyjne, dotyczące bezpieczeństwa dzieci w czasie pandemii. Organizatorzy akcji podkreślają, że rodzice tylko wspólnie z nauczycielami mogą ułatwić dzieciom powrót do edukacji stacjonarnej.

- Najważniejszym celem i zadaniem jest odbudowa relacji uczniów w społeczności i ich poczucia przynależności do grupy. Nie można tego robić z pominięciem kwestii bezpieczeństwa - także tego epidemicznego. Stąd tak ważni są nasi partnerzy, którzy chcą i mogą nam pomóc w zapewnieniu uczniom odpowiednich warunków w szkołach. Wszyscy  pragniemy, żeby dzieci wróciły do szkół już na stałe, a nie na kilka tygodni czy miesięcy - podkreśla Joanna Węglarz, psycholog, pomysłodawczyni kampanii „Szkoła od Nowa”.

LOTOS Oil, jak i cała Grupa LOTOS, od wielu lat angażują się w realizację wartościowych, edukacyjnych programów społecznych. Spółka uruchamia drugą edycję cieszącego się dużą popularnością programu wsparcia kontrahentów RAZEM W PRZYSZŁOŚĆ 2.0. To szeroki pakiet działań adresowanych do dystrybutorów spółki, mający na celu wsparcie ich biznesów w rozwoju po pandemii.

- Byliśmy razem w najtrudniejszym momencie, będziemy i teraz, kiedy świat wraca do normalnego funkcjonowania. Działania kierowane do szkół są niejako naturalnym uzupełnieniem tego programu - podsumowuje Adam Sekściński, prezes zarządu LOTOS Oil.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.