Nowa aplikacja od Binga dla małych odkrywców
Communication
ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
Długa podróż samochodem czy deszczowe popołudnie nie będzie już powodem do nudy, a jedną
z okazji do mobilnej zabawy z Bingiem. Nowa, bezpieczna dla dzieci i wolna od reklam, aplikacja
z grami i zabawami dla najmłodszych Bing: Oglądaj, baw się i ucz jest już dostępna do pobrania
w AppStore i Google Play.
Bing to uwielbiany przez dzieci bohater edukacyjnego serialu animowanego „Bing”. Ma trzy lata, jest sympatycznym i ciekawym świata maluchem. Bardzo lubi uczyć się nowych rzeczy, stara się zrozumieć otaczający go świat, a to, czego doświadcza, odzwierciedla autentyczne problemy przedszkolaków. Przygody Binga i jego przyjaciół uczą dzieci jak reagować w konkretnych sytuacjach i jak radzić sobie z emocjami. Do tej pory dzieci mogły spotkać go w odcinkach lubianego serialu w telewizji i na YouTube. Teraz mogą mieć go zawsze przy sobie w postaci bezpiecznej, zaprojektowanej z myślą o ich rozwoju, aplikacji mobilnej.
Bezpieczne miejsce zabawy dla najmłodszych
W aplikacji Bing: Oglądaj, baw się i ucz można nie tylko obejrzeć aż 78 odcinków serialu, ale też zagrać w gry, ułożyć puzzle czy pokolorować obrazki. Wszystko zaprojektowane z myślą o rozwijaniu dziecięcej kreatywności, wyobraźni i zdolności motorycznych. To forma rozrywki, która umili czas w trakcie długiej podróży, podczas deszczowego popołudnia lub gdy nogi bolą po wakacyjnych spacerach. Można z niej korzystać nie tylko online, ale i offline, dlatego doskonale sprawdzi się w pociągu czy aucie. Aplikacja zawiera wyłącznie treści bezpieczne dla najmłodszych oraz jest wolna od reklam. Intuicyjny interfejs dostosowany jest do potrzeb i możliwości kilkulatków.
Podstawowa, bezpłatna, wersja aplikacji Bing: Oglądaj, baw się i ucz zawiera trzy najpopularniejsze odcinki wybrane przez fanów na profilu Bing na Facebooku oraz bezpłatne gry edukacyjne. W pełnej, płatnej wersji aplikacji (opłata roczna - 21,99 zł lub miesięczna - 8,99 zł) znajduje się ponad 80 filmów i 20 różnorodnych gier o zróżnicowanym poziomie trudności i złożoności. Aplikacja będzie sukcesywnie wzbogacana o nowe treści i rozbudowywana.
Aplikacja do pobrania z AppStore i Google Play.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.