Nowa zabawka od MGA Entertainment. Yummiland™, czyli lalki, które doczekały się
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
MGA Entertainment, jedna z największych firm z branży zabawek i rozrywki na świecie ostatnio ogłosiła najnowszą markę w swojej kolekcji lalek – Yummiland™. Ta zupełnie nowa seria ćwiczy wyobraźnię dzięki elementom DIY (zrób to sam!). Lalki charakteryzuje nie tylko wyjątkowy wygląd, ale także posiadane supermoce. Najnowszy produkt dedykowany jest dzieciom w wieku od czterech lat.
Nowa linia Yummiland obejmuje lalki kolekcjonerskie w małych i dużych rozmiarach oraz zestaw do zabawy Lip Gloss Truck. To, co ucieszy fanów Num Noms™, to fakt, że nowe lalki zawierają udoskonaloną postać Num Noms, tym razem w formie balsamu do ust! Za wyjątkowością lalek Yummiland świadczy również fakt, że ich animowaną odsłonę obejrzymy w serialu YouTube! Yummiland, który na świecie zadebiutował w czerwcu, ma już ponad 500 tys. subskrybentów i właśnie pojawił się w Polsce!
Yummiland to świat, który ożywa dzięki sześciu odważnym i pięknym Yummis, które chronią swoje niezwykłe, jadalne miasto za pomocą supermocy aktywowanych po nałożeniu magicznego błyszczyka. Po połączeniu smaku i koloru każda Yummi nakłada błyszczyk za pomocą różdżki, robi „cmok” i – powstaje supermoc! Dla przykładu jedna Yummi ma moc latania, a inna potrafi się klonować! Kiedy odkrywają, że mogą mieszać swoje smaki błyszczyków, ich moce wzmacniają się i dzieje się prawdziwa magia!
Wyjątkowy atrybut
Każda lalka Yummi zawiera błyszczyk lub balsam do ust, który można zrobić samodzielnie. Na TikToku hashtag #SephoraKids zebrał już 10,3 tys. postów, a liczba ta stale rośnie.
MGA Entertainment bacznie obserwuje trendy i stara się proponować zabawki, które odpowiadają na potrzeby odbiorców. Zaliczają się do nich produkty, które dzieci i kolekcjonerzy uwielbiają, takie jak m.in. L.O.L. Surprise!, Bratz, Miniverse i inne – komentuje Isaac Larian, założyciel i dyrektor generalny MGA Entertainment
– Yummiland to przykład, jak marki MGA rozwijają się wraz z potrzebami swoich odbiorców. Coraz więcej małych dzieci bawi się makijażem, aby poczuć się bardziej dojrzale, odkryć swoją tożsamość. Yummiland odpowiada na rosnącą fascynację kosmetykami, jednocześnie dając dzieciom przestrzeń na bycie dziećmi – dodaje Larian.
Kolekcja obejmuje:
● Yummiland Small Doll i Lip Gloss: z sześcioma smakami do wyboru i ponad 50 kombinacjami do tworzenia, dzięki którym dzieci mogą cieszyć się tubkami DIY do błyszczyków i uroczymi, dziesięciocentymetrowymi pachnącymi lalkami z wymiennymi ubraniami. Każda lalka zawiera bazę do błyszczyka, kolor i zapach do mieszania, które umożliwiają stworzenie własnego lśniącego błyszczyka, a także breloczek, dzięki któremu zabawę można zabrać w każdą podróż.
● Yummiland Large Doll i Num Nom Lip Balm: pachnąca, duża lalka z pięknymi, włosami i ubraniami zapewnia zabawę w stylizację włosów i ćwiczenia zmysłu estetycznego dzieci. W zestawie znajduje się grzebień. Każda lalka posiada własnego Num Noma z balsamem do ust w formie uroczego zwierzaka. Idealne dla kolekcjonerów!
● Yummiland Lip Gloss Truck: zestaw do zabawy inspirowany deserami, który zawiera wszystko, co potrzebne do stworzenia własnego błyszczyka, w tym dwie opcje smakowe – czekolada i tort urodzinowy – wraz z bazą do błyszczyka i narzędziami do mieszania. Funkcjonalna ciężarówka jest kompatybilna z małymi lalkami Yummi (sprzedawanymi oddzielnie) i zawiera dwie dostępne na wyłączność postacie Num Nom.
Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.