Nowa zabawka od MGA Entertainment. Yummiland™, czyli lalki, które doczekały się
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
MGA Entertainment, jedna z największych firm z branży zabawek i rozrywki na świecie ostatnio ogłosiła najnowszą markę w swojej kolekcji lalek – Yummiland™. Ta zupełnie nowa seria ćwiczy wyobraźnię dzięki elementom DIY (zrób to sam!). Lalki charakteryzuje nie tylko wyjątkowy wygląd, ale także posiadane supermoce. Najnowszy produkt dedykowany jest dzieciom w wieku od czterech lat.
Nowa linia Yummiland obejmuje lalki kolekcjonerskie w małych i dużych rozmiarach oraz zestaw do zabawy Lip Gloss Truck. To, co ucieszy fanów Num Noms™, to fakt, że nowe lalki zawierają udoskonaloną postać Num Noms, tym razem w formie balsamu do ust! Za wyjątkowością lalek Yummiland świadczy również fakt, że ich animowaną odsłonę obejrzymy w serialu YouTube! Yummiland, który na świecie zadebiutował w czerwcu, ma już ponad 500 tys. subskrybentów i właśnie pojawił się w Polsce!
Yummiland to świat, który ożywa dzięki sześciu odważnym i pięknym Yummis, które chronią swoje niezwykłe, jadalne miasto za pomocą supermocy aktywowanych po nałożeniu magicznego błyszczyka. Po połączeniu smaku i koloru każda Yummi nakłada błyszczyk za pomocą różdżki, robi „cmok” i – powstaje supermoc! Dla przykładu jedna Yummi ma moc latania, a inna potrafi się klonować! Kiedy odkrywają, że mogą mieszać swoje smaki błyszczyków, ich moce wzmacniają się i dzieje się prawdziwa magia!
Wyjątkowy atrybut
Każda lalka Yummi zawiera błyszczyk lub balsam do ust, który można zrobić samodzielnie. Na TikToku hashtag #SephoraKids zebrał już 10,3 tys. postów, a liczba ta stale rośnie.
MGA Entertainment bacznie obserwuje trendy i stara się proponować zabawki, które odpowiadają na potrzeby odbiorców. Zaliczają się do nich produkty, które dzieci i kolekcjonerzy uwielbiają, takie jak m.in. L.O.L. Surprise!, Bratz, Miniverse i inne – komentuje Isaac Larian, założyciel i dyrektor generalny MGA Entertainment
– Yummiland to przykład, jak marki MGA rozwijają się wraz z potrzebami swoich odbiorców. Coraz więcej małych dzieci bawi się makijażem, aby poczuć się bardziej dojrzale, odkryć swoją tożsamość. Yummiland odpowiada na rosnącą fascynację kosmetykami, jednocześnie dając dzieciom przestrzeń na bycie dziećmi – dodaje Larian.
Kolekcja obejmuje:
● Yummiland Small Doll i Lip Gloss: z sześcioma smakami do wyboru i ponad 50 kombinacjami do tworzenia, dzięki którym dzieci mogą cieszyć się tubkami DIY do błyszczyków i uroczymi, dziesięciocentymetrowymi pachnącymi lalkami z wymiennymi ubraniami. Każda lalka zawiera bazę do błyszczyka, kolor i zapach do mieszania, które umożliwiają stworzenie własnego lśniącego błyszczyka, a także breloczek, dzięki któremu zabawę można zabrać w każdą podróż.
● Yummiland Large Doll i Num Nom Lip Balm: pachnąca, duża lalka z pięknymi, włosami i ubraniami zapewnia zabawę w stylizację włosów i ćwiczenia zmysłu estetycznego dzieci. W zestawie znajduje się grzebień. Każda lalka posiada własnego Num Noma z balsamem do ust w formie uroczego zwierzaka. Idealne dla kolekcjonerów!
● Yummiland Lip Gloss Truck: zestaw do zabawy inspirowany deserami, który zawiera wszystko, co potrzebne do stworzenia własnego błyszczyka, w tym dwie opcje smakowe – czekolada i tort urodzinowy – wraz z bazą do błyszczyka i narzędziami do mieszania. Funkcjonalna ciężarówka jest kompatybilna z małymi lalkami Yummi (sprzedawanymi oddzielnie) i zawiera dwie dostępne na wyłączność postacie Num Nom.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.