Komunikaty PR

Ostatni weekend z wystawą „Praga sensorycznie”

2020-02-20  |  14:00

Żegnamy wystawę „Praga sensorycznie”

Warto wykorzystać ostatnią okazję, by wybrać się do Muzeum Warszawskiej Pragi, gdzie sensoryczne instalacje przeniosą odwiedzających w świat kamienic z ul. Targowej, parku Skaryszewskiego, fabryki czekolady Wedla czy Wielkiej Synagogi z okresu XIX i XX w.. Doświadczenia zdobyte podczas zwiedzania wystawy będzie można wykorzystać w czasie wspólnych zabaw i rodzinnych spacerów po mieście. Na wystawie dzieci mogą między innymi pobawić się w archeologa odkrywając w piasku archiwalne zdjęcia warszawskiej Pragi, zatańczyć na postumencie z tancerką z parku Skaryszewskiego, a gdy poczują się zmęczone – spędzić czas w kąciku wyciszenia.

Integracja sensoryczna w Muzeum

Przy tworzeniu instalacji na wystawie skorzystano z zasad integracji sensorycznej. Opisywane miejsca można nie tylko zobaczyć, ale też powąchać, usłyszeć i dotknąć. Z kolei rodzice mogą skorzystać z dodatkowych materiałów opracowanych przez specjalistkę terapii sensorycznej pomogą rodzicom wspierać rozwój swoich pociech.

Finisaż wystawy

Na zakończenie wystawy "Praga sensorycznie" przygotowaliśmy warsztat rodzinny z tworzenia książeczek sensoryczny. Będzie to okazja do wykonania unikatowych, pachnących i szeleszczących zabawek wspierających rozwój dzieci. Zajęcia będą miały formułę otwartą i odbędą się w dniu zamknięcia wystawy 23 lutego od godziny 11.00 do 13.00. Tego dnia wystawa będzie dostępna bezpłatnie w godzinach od 10.00 do 18.00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.