Komunikaty PR

Dzieje się w ETC Swarzędz

2020-07-29  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Nowe marki i stoiska, końcówki letnich wyprzedaży i planowanie powrotu do szkoły ze szczytnym celem w tle. Tak zapowiada się ostatni miesiąc wakacji w ETC Swarzędz. Co dokładnie centrum handlowe proponuje swoim Klientom?

Pomimo trwającej pandemii ETC Swarzędz nie zwalnia tempa. Z zachowaniem wszelkich środków ostrożności i zasad rekomendowanych przez GIS ma dla odwiedzających atrakcyjne propozycje. Klientki galerii od niedawna mogą zrobić zakupy w nowym sklepie odzieżowym – Greenpoint. Znajdą tu kolekcje ponadczasowe, zgodne z najnowszymi trendami i tworzone z myślą o komforcie noszenia. W centrum pojawiły się również sezonowe stoiska. Mieszkańcy Swarzędza mogą wybrać się na pyszne lody do Lodolandii oraz kupić na terenie galerii świeże owoce. Cyklicznie pojawiają się też stoiska z oliwkami i tradycyjnymi oscypkami.  

To jednak nie wszystko. Do grona najemców dołączyła firma Monter Dom proponująca budynki modułowe, które sprawdzają się doskonale jako domki letniskowe, szatnie przy boiskach czy boksy handlowe. Zainteresowani tego typu obiektami mogą zobaczyć na żywo jedną z propozycji. Dom pokazowy znajduje się niedaleko wejścia głównego do ETC Swarzędz. Więcej informacji o ofercie i budowie można poznać na stoisku w pasażu handlowym. Przedstawiciele firmy przedstawią katalog oraz doradzą zarówno w kwestii projektu, jak i aranżacji budynku.  Na miejscu można kupić bądź zamówić projekt.

Sierpień w centrum handlowym to także czas ogromnych wyprzedaży nawet do 70%. Wszyscy, którzy mają w planach z nich skorzystać, muszą się jednak spieszyć. To już ostatni etap zniżek. Marki wprowadzają do swoich salonów nowe kolekcje. Letnie promocje oferują sklepy odzieżowe, z biżuterią, marki z sektora kosmetycznego czy wyposażenia wnętrz.

Druga połowa wakacji wiąże się też z przygotowaniami do rozpoczęcia nowego roku szkolnego. W sklepach pojawiają się plecaki i szkolne akcesoria. Niestety nie wszystkie dzieci mają szansę na otrzymanie nowych artykułów. Wraz z poznańskim oddziałem Caritas Polska ETC Swarzędz organizuje zbiórkę przyborów szkolnych dla uczniów z Ukrainy. Akcja „Tornister Pełen Uśmiechów” odbędzie się w dniach 31.07-1.08. Jak można wesprzeć potrzebujących? Robiąc zakupy w ETC Swarzędz warto skompletować wyprawki szkolne i przekazać je wolontariuszom obecnym w galerii handlowej. Potrzebne są plecami, piórniki z wyposażeniem, teczki, plastelina, bloki rysunkowe – wszystkie elementy przydatne podczas lekcji. Zebrane przybory trafią do dzieci z Kołomyji z okręgu Iwanofrankiwskiego na Ukrainie. W czerwcu okręg ten został poszkodowany przez powódź, która zniszczyła domy, drogi i mosty. Wiele rodzin pozostaje w bardzo trudnej sytuacji, dlatego Caritas działający w tamtym regionie zwrócił się o pomoc do poznańskiego oddziału. Wszystkie artykuły ze zbiórki trafią do dzieci i młodzieży, które od września wracają do szkoły. 

Wyprawki szkolne i plecaki można również przynosić do siedziby Caritas Poznań od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 - 15:30 oraz dołączyć do akcji, wspierając zbiórkę internetowo: https://caritaspoznan.pl/tornister

ETC Swarzędz na zakupy zaprasza codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-21:00. Stoisko Monter Dom otwarte jest od poniedziałku do piątku od 11:00 do 19:00. A w soboty od 11:00-18:00. ETC przypomina jednocześnie o wciąż obowiązujących zasadach tj. zakrywania na terenie centrum nosa i ust oraz zachowaniu dystansu od drugiej osoby m.in. 1,5 metra.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.