Dziś w Magnolia Park otwarcie wyjątkowego salonu LG Brand Store
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz@prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
W Magnolia Park dziś wielkie otwarcie – drugiego w Polsce, a pierwszego na Dolnym Śląsku salonu LG Brand Store. W starannie zaprojektowanym, przestronnym wnętrzu znajduje się pełna oferta: od telewizorów i sprzętu AGD po komputery i smartfony. Do tego to pierwszy salon detaliczny w Polsce, w którym można kupić panele fotowoltaiczne LG.
Nowo otwarty LG Brand Store w Magnolia Park to drugi po Warszawie salon firmowy tej marki w naszym kraju. Znajduje się w nim pełna oferta sprzętów LG, w tym produkty prestiżowej linii SIGNATURE. Odwiedzający mogą w kameralnej atmosferze odkryć i przetestować innowacje z najwyższej półki, a także skorzystać z atrakcyjnych promocji na start. – Innowacyjne firmy chętnie rozwijają u nas swoją sieć sprzedaży. Otwarty dziś salon marki LG idealnie pasuje do naszego centrum i zwiększa atrakcyjność naszej oferty – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park. – Nowy salon to miejsce dla osób, które cenią sobie najwyższej klasy produkty, komfort zakupów i jakość obsługi – dodaje.
Na miejscu na klientów czeka kilkadziesiąt urządzeń dostępnych od ręki, a do tego w salonie można zamówić wszystkie produkty LG oferowane na rynku polskim. Fachowym wsparciem służą doświadczeni i wykwalifikowani doradcy, którzy pomogą w wyborze odpowiedniego produktu z szerokiej gamy. – Salon na pewno spełni najwyższe oczekiwania klientów. Dzięki takim markom nasz tenant-mix jest naprawdę wyjątkowy, atrakcyjny, zróżnicowany i właściwie skomponowany – twierdzi Joanna Sawośko-Duda.
W szerokiej gamie produktów LG Brand Store w Magnolia Park są telewizory, lodówki, pralki, suszarki, oczyszczacze powietrza do odświeżenia pomieszczeń ze smogu i nieprzyjemnych zapachów oraz unikatowe zestawy AGD do dezynfekcji odzieży i usuwania alergenów. Nie brakuje produktów RTV: laptopów i monitorów. W salonie są oczywiście także najnowsze smartfony. Po raz pierwszy w Polsce można tu kupić w przedsprzedaży nowoczesny smartfon LG Wing. Ponadto LG Brand Store oferuje, jako pierwszy salon detaliczny, najwyższej klasy panele fotowoltaiczne LG.
W LG Brand Store do końca roku można skorzystać z akcji promocyjnej – bezpłatny transport, wniesienie i montaż sprzętu w domu na terenie całego kraju. Natomiast do końca października dla pierwszych stu klientów, którzy zrobią zakupy za minimum 3000 zł, LG przygotowało prezent powitalny – słuchawki LG Tone Free HBS-FN4 o wartości 449 zł.
LG Brand Store znajduje się na poziomie 0. Jego wielkość to prawie 225 mkw. Jest czynny codziennie w godz. 9.00-21.00.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.