Ekocuda online już po raz 7! Wiosenny powiew kosmetycznych nowości
Z uwagi na trwającą pandemię, targi odbędą się w przestrzeni online. Organizatorzy jak zawsze zadbali o to, by uczestnicy otrzymali nie tylko najświeższe nowości rynkowe i najlepsze produkty, ale również dużą dawkę wiedzy od ekspertów. Podczas weekendowego wydarzenia (24-25 kwietnia) swoje produkty przedstawi ponad 100 marek, nie zabraknie również specjalnych promocji oraz edukacji!
Wiosna to wyjątkowy czas, kiedy natura budzi się do życia. Żegnamy zimę, a witamy nową energię! To także doskonały moment, by zadbać o swoje ciało i przygotować się na nadchodzące ciepłe dni. Kosmetyki naturalne, których szeroką paletę zaprezentują wystawcy podczas 7. już odsłony targów Ekocuda online, będą w tej odnowie bardzo pomocne.
– Od początku istnienia targów Ekocuda, czyli już od ponad 4 lat, wiosenna edycja jest zawsze wyjątkowa. Zarówno producenci, dystrybutorzy, jak i miłośnicy kosmetyków z niecierpliwością czekają na ten ekocudny weekend. Formuła online sprawia, że każdy, bez względu na miejsce zamieszkania, może uczestniczyć w naszym wydarzeniu. – mówi Zuzanna Mierzejewska, organizatorka targów i właścicielka marki Ekocuda. Dodaje: Niezmiennie ważny jest dla nas aspekt edukacyjny, dlatego również targi online wzbogacone są o wykłady specjalistów z branży. Podczas najbliższej edycji, tradycyjnie już odbędzie się Tydzień ekspercki, w ramach którego uczestnicy będą mogli wziąć udział w live’ach na Instagramie oraz zdobyć wiedzę o ekokosmetykach od ekspertów. Liczba uczestników, którzy biorą udział w tych wydarzeniach potwierdza nam, że członkowie społeczności chcą poszerzać swoją wiedzę z zakresu świadomej pielęgnacji i potrzebują profesjonalnego doradztwa.
Siłą Ekocudów są przede wszystkim naturalne i wysokiej jakości produkty. Oprócz marek, które regularnie obecne są na targach (niektóre od 1. edycji z 2016 roku), pojawią się również nowości, czyli marki debiutujące ze swoją ofertą. Nie zabraknie także kosmetycznych premier i promocyjnych cen! Obok naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych, dostępne będą też najlepsze produkty do makijażu oraz ekologiczne i naturalne akcesoria.
Pełna lista wystawców, a także harmonogram spotkań live z ekspertami pojawią się na stronie www.ekocuda.com/targi-online/ na tydzień przed targami. W kalendarzu warto więc zapisać nie tylko 24 i 25 kwietnia, ale także zarezerwować kilka dni na edukacyjny Tydzień ekspercki!
Więcej informacji:
www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda
www.linkedin.com/company/ekocuda.comekoci

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.