Komunikaty PR

Ekocuda wydały edukacyjny e-book!

2021-12-02  |  14:03
Biuro prasowe

14 artykułów poświęconych kosmetykom naturalnym, 5 wywiadów z ambasadorkami ekologicznego stylu życia, praktyczne porady, wskazówki i wyzwania, przed jakimi stoi branża – to wszystko znajdziemy w e-booku Ekocudów. Organizatorzy pierwszych i największych Targów Kosmetyków Naturalnych w Polsce przygotowali go wraz z ekspertkami i ekspertami, by uczcić 5. urodziny marki. E-book dostępny jest bezpłatnie.

Ekocuda – targi kosmetyków naturalnych obchodzą w tym roku swoje piąte urodziny! To prawdziwe święto zarówno dla organizatorów, wystawców, jak i dla fanów naturalnych produktów, którzy co roku biorą udział w targowych wydarzeniach. Z tej okazji powstał e-book pt. „Sekretnik świata kosmetyków naturalnych. Od produkcji do promocji”.

E-book zawiera dużą dawkę eksperckiej wiedzy. Kasia Konopa – pierwsza  w Polsce wegańska makijażystka i właścicielka PINK MINK Studio przedstawia czytelnikom listę firm, które zasługują na wyróżnienie w kategorii cruelty free; Hanna Kurcińska – chemiczka, kosmetolożka oraz właścicielka Hagi – firmy produkującej kosmetyki naturalne, opowiada o tym, jak dbać o pielęgnację w zgodzie z cyklem menstruacyjnym;  dr Joanna Uchańska z prawnego punktu widzenia wyjaśnia, czym jest polityka greenwashingu i dlaczego powinniśmy na nią uważać, a Aneta Kołaczek – technolog kosmetyków i znawczyni trendów wprowadza w tajniki tworzenia produktów naturalnych.

W Sekretniku przeczytacie także wywiad z Agnieszką Pocztarską ambasadorką Slow Beauty i autorką książki w tym temacie. Monika Wąs i Anna Musiał z Piggypeg dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat rynku kosmetyków naturalnych w Polsce. Swoją historię opowiadają także: firma produkująca kosmetyki naturalne – znane i uwielbiane Cztery Szpaki oraz Zuzanna Mierzejewska – właścicielka marki Ekocuda i organizatorka targów. Sekretnik to również porady urodowe – dowiecie się z niego, kiedy należy stosować oleje i olejki, a kiedy postawić na kosmetyki mineralne. Każdy wielbiciel i wielbicielka naturalnej pielęgnacji, znajdzie tu coś dla siebie!

Edukacja społeczności, dla której ważne jest życie w stylu eko, to misja nieustannie przyświecająca Ekocudom. Od pierwszej edycji targów dbamy o spotkania z ekspertami, by uczestnicy mieli dostęp do najnowszej wiedzy bezpośrednio od specjalistów z danej dziedziny. Dlatego myśląc o sposobie świętowania 5. urodzin, wraz z zespołem podjęliśmy decyzję, że najlepszą formą podziękowania naszej wiernej społeczności za te wspólne lata będzie e-book. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda i organizatorka targów. Bardzo się cieszę, że z pomocą zaufanych ekspertek i ekspertów, udało nam się stworzyć „Sekretnik”. Powstał on we współpracy z osobami, które na co dzień zajmują się kosmetykami naturalnymi, życiem w stylu eko, a nawet naukowym podejściem do tego tematu. Nasz e-book to solidna dawka informacji, ale też inspiracja dla tych, którzy w ekoświecie są nowi. – dodaje.

Za nami długa droga!

Niektórzy wielbiciele i wielbicielki naturalnej pielęgnacji pamiętają zapewne pierwszą edycję Ekocudów, która odbyła się jesienią 2016 roku. Od tego czasu targi bardzo się rozwinęły i obecnie odbywają się już w trzech miastach Polski – w Warszawie, Gdańsku i Poznaniu. Targom, tradycyjnie już, towarzyszą liczne wykłady i spotkania z ekspertami znającymi świat kosmetyków naturalnych „od kuchni”.

Działań tych nie zdołała zatrzymać nawet pandemia. Choć jak przyznaje Zuzanna Mierzejewska, jest to trudny czas. Ekocuda świetnie sobie jednak poradziły, organizując targi w wersji online na Instagramie. Była to wspaniała okazja dla tych wszystkich, którzy chcieli zaopatrzyć się w swoje ulubione produkty.

 

Co dalej?

Organizatorzy targów nie mają jednak zamiaru spoczywać na laurach. W planach są już kolejne projekty. Jeden z nich szczególnie ucieszy fanów kosmetyków naturalnych z Dolnego Śląska. Już na wiosnę Ekocuda po raz pierwszy zawitają do nowego miasta – Wrocławia.

Prawdziwą atrakcją dla wielbicieli naturalnej pielęgnacji i wszystkiego, co z nią związane, jest też darmowy e-book dostępny na stronie https://ekocuda.com/ebook/. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z Sekretnikiem.

PATRONI MEDIALNI:

Biokurier.pl, PielęgNatka, Piggypeg, DSpectrum, Inspirantka.pl, ulicaekologiczna.pl, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, PINK MINK Studio, Czytamy Etykiety, example.pl.

 

Więcej informacji:

https://ekocuda.com/
https://www.instagram.com/ekocuda/
https://www.facebook.com/ekocudacom

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna Biuro prasowe
2024-11-05 | 11:40

Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna

Osoby noszące aparat ortodontyczny, korony zębowe czy implanty doskonale wiedzą, jakim wyzwaniem może być codzienna pielęgnacja jamy ustnej. Zdarza się, że tradycyjne metody stosowane w
Uroda Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
2024-10-28 | 13:20

Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij

W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw
Uroda Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
2024-10-28 | 11:00

Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada

Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy”. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje korzennych zapachów, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.