Ekskluzywne marki przy Placu Piłsudskiego
Moliera2, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku oferujący szeroki wybór dóbr luksusowych, dołączył do grona najemców Metropolitan Warszawa. Spółka wynajęła łącznie ponad 1300 mkw. powierzchni biurowej i handlowej.
Metropolitan Warszawa od wielu lat aktywnie uczestniczy w budowaniu marki Warszawy jako miasta nowoczesnego, otwartego oraz inspirującego, wpisując się jednocześnie w globalne trendy rozwoju luksusowego handlu. Inwestycja oferuje ponad 3 000 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej dostępnej z ulicy, w których od lat z sukcesem rozwijają się cenione salony Redford & Grant, oferujące najnowsze kolekcje światowych Domów Mody. Teraz do grona najemców dołącza spółka Moliera2, która w swoim portfolio posiada takie brandy, jak Christian Louboutin, Manolo Blahnik, Aquazzura, Khaite czy Paco Rabanne. W Metropolitan Warszawa ulokuje ona zarówno swoje biura, jak i flagowy stacjonarny sklep multibrandowy.
Spółka Moliera2 wynajęła prestiżową przestrzeń biurową o powierzchni ok. 650 mkw., zlokalizowaną na 1. piętrze w Budynku 3. Z przestronnej strefy wejściowej biura roztacza się widok na historycznie pierwszy butik Moliera2, mieszczący się w zabytkowym budynku Szkoły Baletowej, zaprojektowanym przez Bohdana Pniewskiego.
W budynku Metropolitan Warszawa, którego lokalizacja idealnie wpisuje się w strategię rozwoju spółki, Moliera2 zamierza otworzyć również swój flagowy, stacjonarny sklep multibrandowy, oferujący luksusowe produkty z kategorii „fashion”. Lokal handlowy o powierzchni ok. 650 mkw., usytuowany na parterze Budynku 1, oferuje wyjątkową, dwustronną ekspozycję. Okazała, blisko pięćdziesięciometrowa witryna zewnętrzna lokalu znajduje się na trasie między Hotelem Raffles Europejski, gdzie mieści się butik Hermèsa, a flagowym salonem Redford & Grant, oferującym luksusowe marki takie jak Dior, Miu Miu, Prada, Valentino i The Row.
„Widzimy, jak wokół Metropolitan Warszawa – miejsca o ugruntowanej pozycji na mapie handlowej stolicy – powstaje wyjątkowa przestrzeń, w której luksusowy handel przybiera formę znaną z największych stolic Europy. Powstaje elegancka strefa , której charakter budują nie tylko ekskluzywne sklepy, ale również wysokiej klasy lokale gastronomiczne oraz miejsca, gdzie można spędzić czas w wyjątkowej atmosferze. Jesteśmy dumni, że jesteśmy częścią tego procesu i możemy aktywnie uczestniczyć w kreowaniu nowego handlowego oblicza Warszawy.” – powiedziała Joanna Kowalska-Szymczak, założycielka i CEO EBRU Capital, firmy pełniącej rolę asset managera Metropolitan Warszawa.
Najem przestrzeni handlowej przez spółkę Moliera2 wpisuje się nie tylko w strategię rozwoju tej firmy, ale również w szerszy trend rozwoju rynku retail w Warszawie. Jak wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie” – przemysł turystyczny ma bezpośredni wpływ na generowanie ruchu w sklepach, szczególnie w kontekście dóbr luksusowych. Warszawa jest chętnie odwiedzanym miastem, rośnie także jej znaczenie, nie tylko jako destynacji turystycznej, ale i biznesowej. Odwiedzający korzystają z potencjału ulic handlowych.
„Zaprojektowany przez Normana Fostera budynek Metropolitan to absolutna ikona rynku nieruchomości i niezmiernie się cieszymy, że jego właściciel podziela naszą wizję stworzenia centrum zakupowego dla modowych marek luksusowych. Widzimy olbrzymie zainteresowanie tą lokalizacją, którą można obiektywnie uznać najbardziej prestiżową w Polsce. Jestem przekonany, że po planowanej przebudowie parteru, która skończy się pod koniec 2025 roku, wspólnie z naszymi partnerami w tym projekcie stworzymy piękną przestrzeń, w której nasi klienci otrzymają wyjątkowe propozycje produktowe i obsługę na najwyższym poziomie, jak również znajdą chwilę relaksu od wielkomiejskiego zgiełku.” - powiedział Marcin Michnicki, CEO Moliera2 S. A.
Umowa najmu przestrzeni Metropolitan Warszawa przez Moliera2 została zawarta na okres 10 lat.
Metropolitan Warszawa to najwyższej klasy budynek z biurami i luksusową przestrzenią handlowo-usługową na parterze, wyróżniający się ponadczasowymi rozwiązaniami architektonicznymi – w tym przestronnym, publicznym dziedzińcem. Metropolitan Warszawa usytuowany jest przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie, tuż przy Ogrodzie Saskim i Trakcie Królewskim. Inwestycja oferuje 33 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni biurowej oraz 3 300 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej dostępnej z ulicy.
W trzech charakterystycznych, siedmiokondygnacyjnych bryłach, oprócz najwyższej klasy powierzchni biurowych, mieszczą się również butiki z ekskluzywnymi markami, prestiżowy klub fitness, kawiarnie. W budynku znajduje się także 441 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, w tym parking publiczny oraz stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dostępna jest również infrastruktura dla rowerzystów.
Potwierdzenie jakości Metropolitan Warszawa i zastosowanych w budynku rozwiązań przyjaznych środowisku stanowi certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Najwyższy standard procedur bezpieczeństwa w obiekcie został natomiast wyróżniony oceną WELL Health-Safety Rating. Z kolei najlepsza łączność cyfrowa, jakość rozwiązań teletechnicznych i planów awaryjnych zostały potwierdzone certyfikatem WiredScore na najwyższym poziomie Platinum.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.