Komunikaty PR

Eksplozja smaku z Lubelską Granat!

2021-08-20  |  12:00
Biuro prasowe

Tropikalna przygoda z Lubelską trwa w najlepsze. W tym roku do kolorowego portfolio marki dołączył nowy, egzotyczny, a przede wszystkim unikatowy na polskim rynku smak – Granat. To nawiązanie do platformy komunikacyjnej pt. Żyj Kolorowo, czyli krainy wiecznej imprezy, obfitości i eksplozji smaków oraz kolorów, która wystartowała w ubiegłym roku. Koncept został stworzony z myślą o wszystkich „młodych duchem”, bo w świecie Lubelskiej każdy znajdzie coś dla siebie.  

Przenieś się na egzotyczną wyspę Lubelskiej

Lekkie orzeźwienie, przyjemny smak, soczystość granatu i energia – tymi słowami najprościej jest opisać nową Lubelską Granat, która już jakiś czas temu zagościła na sklepowych półkach. To drugi, po Lubelskiej Mango, egzotyczny wariant w szerokim portfolio marki. Znajdziemy w nim także słynną Lubelską Cytrynówkę, czyli lidera w swojej kategorii, Gruszkówkę, Pomarańczówkę, Wiśniówkę, Porzeczkową, Grejpfrutową czy Żurawinówkę.

- Tegoroczna nowość, czyli Lubelska Granat, to z jednej strony nawiązanie do modnej egzotyki, którą wprowadziliśmy do portfolio marki już rok temu wraz z pojawieniem się Lubelskiej Mango, a z drugiej unikatowy smak, którego próżno szukać wśród innych propozycji na sklepowej półce. Mamy nadzieję, że nowy wariant przypadnie do gustu wszystkim, którzy szukają lekkiego orzeźwienia i dobrej zabawy, zwłaszcza w okresie trwającego, gorącego latamówi Magdalena Szatko, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.

Ciesz się orzeźwieniem i baw się z Lubelską Granat

Lubelska poszerza swoje kolorowe portfolio o nowy wariant, który kontynuuje egzotyczną przygodę marki z tropikalnymi nutami smakowymi. Jest to także nawiązanie do uruchomionej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej – ŻYJ KOLOROWO. Hasło kampanii to z jednej strony bezpośrednie odniesienie do bogatej oferty marki, a z drugiej zaproszenie do jej wyjątkowego świata – krainy wiecznej imprezy, rozmaitości, eksplozji kolorów i smaków, stworzonej z myślą o wszystkich „młodych duchem”. W ramach kampanii promującej nowy wariant Lubelskiej zostały zaplanowane działania w digitalu (na Facebooku oraz w formie gier i aplikacji), konkurs konsumencki, działania PR i współpraca z influencerami.

 

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.