Komunikaty PR

EMIL WIECZOREK - MARZYCIEL, KTÓRY PODBIJA ŚWIAT MODY

2024-10-04  |  15:55
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 3.29 MB )

W świecie mody pojawia się nowa, obiecująca twarz – Emil Wieczorek, projektant, który z zapałem podbija serca miłośników stylu, piękna i klasy. Właśnie te trzy słowa najlepiej określają motto działalności Emila. Jego projekty są "błyszczące, kobiece i odważne". Poznajcie twórcę zjawiskowych kreacji Beaty Kozidrak, Nataszy Urbańskiej, Małgorzaty Rozenek i wielu innych.

Choć moda była jego pasją od zawsze, to decyzja o byciu projektantem zrodziła się podczas poszukiwania swojej drogi życiowej w czasach licealnych. Jak sam przyznaje: „skonkretyzowanie tego marzenia zrodziło się trochę spontanicznie”. Właśnie wtedy, kończąc szkołę, natknął się na profil MSKPU, co zapoczątkowało jego artystyczną przygodę.


Emil ma na koncie wiele sukcesów, a jego kariera nabrała tempa po pracy przy programie „Taniec z Gwiazdami”, gdzie został dostrzeżony przez liderów branży. Współpraca z wieloma znanymi osobami, takimi jak Beata Kozidrak, Maja Chyra, Kajra czy Izabela Krzan, otworzyła przed nim drzwi do świata wielkiej mody. „Cała przygoda zaczęła się właśnie tak  od Kajry. Zaproponowałem jej zaprojektowanie kreacji” – wspomina Wieczorek.

Jako projektant koncentruje się na kobietach, które go inspirują. „To one mają się czuć pewne siebie, seksowne i najpiękniejsze na świecie” – mówi.

 

Jego projekty są nie tylko efektowne, ale także wymagają ogromnego nakładu pracy. „Najpierw powstaje rysunek żurnalowy, później tworzymy bazę sukienki, a następnie dodajemy kamienie, kryształy i różnego rodzaju detale” – tłumaczy proces twórczy Emil. Jest to praca wymagająca współpracy z krawcową, panią Elą, która pomaga zmaterializować wizje Emila.

 

Emil Wieczorek nie tylko projektuje, ale również myśli o przyszłości i rozwoju swojego biznesu. Już wkrótce ma zamiar uruchomić sklep internetowy - ofertę dedykowaną „odważnym kobietom”, które pragną wyróżniać się. „Będzie błyszcząco, kobieco, odważnie” – zapowiada projektant, dodając, że jego sukienki będą w limitowanych edycjach, aby zapewnić unikalność każdej z nich.

Marzenia odgrywają kluczową rolę w życiu Emila: „Uważam, że warto je mieć, ponieważ to one nadają sens naszemu życiu. Ponadto warto je spełniać” – stwierdza. Jako młody chłopak zawsze marzył o pracy z gwiazdami, co teraz staje się jego rzeczywistością. „To marzenie napędziło mnie do stworzenia własnej marki odzieżowej, w której każda kobieta będzie mogła czuć się wyjątkowo i sobą. Pamiętajcie, nie rezygnujcie z marzeń, tylko je realizujcie” – dodaje Emil.

 

Z niecierpliwością czekamy na rozwój kariery Emila Wieczorka i mamy nadzieję, że jego wyjątkowe projekty będą zdobić niejedną ważną galę, przyciągając uwagę tysięcy ludzi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.