EMIL WIECZOREK - MARZYCIEL, KTÓRY PODBIJA ŚWIAT MODY
W świecie mody pojawia się nowa, obiecująca twarz – Emil Wieczorek, projektant, który z zapałem podbija serca miłośników stylu, piękna i klasy. Właśnie te trzy słowa najlepiej określają motto działalności Emila. Jego projekty są "błyszczące, kobiece i odważne". Poznajcie twórcę zjawiskowych kreacji Beaty Kozidrak, Nataszy Urbańskiej, Małgorzaty Rozenek i wielu innych.
Choć moda była jego pasją od zawsze, to decyzja o byciu projektantem zrodziła się podczas poszukiwania swojej drogi życiowej w czasach licealnych. Jak sam przyznaje: „skonkretyzowanie tego marzenia zrodziło się trochę spontanicznie”. Właśnie wtedy, kończąc szkołę, natknął się na profil MSKPU, co zapoczątkowało jego artystyczną przygodę.
Emil ma na koncie wiele sukcesów, a jego kariera nabrała tempa po pracy przy programie „Taniec z Gwiazdami”, gdzie został dostrzeżony przez liderów branży. Współpraca z wieloma znanymi osobami, takimi jak Beata Kozidrak, Maja Chyra, Kajra czy Izabela Krzan, otworzyła przed nim drzwi do świata wielkiej mody. „Cała przygoda zaczęła się właśnie tak od Kajry. Zaproponowałem jej zaprojektowanie kreacji” – wspomina Wieczorek.
Jako projektant koncentruje się na kobietach, które go inspirują. „To one mają się czuć pewne siebie, seksowne i najpiękniejsze na świecie” – mówi.
Jego projekty są nie tylko efektowne, ale także wymagają ogromnego nakładu pracy. „Najpierw powstaje rysunek żurnalowy, później tworzymy bazę sukienki, a następnie dodajemy kamienie, kryształy i różnego rodzaju detale” – tłumaczy proces twórczy Emil. Jest to praca wymagająca współpracy z krawcową, panią Elą, która pomaga zmaterializować wizje Emila.
Emil Wieczorek nie tylko projektuje, ale również myśli o przyszłości i rozwoju swojego biznesu. Już wkrótce ma zamiar uruchomić sklep internetowy - ofertę dedykowaną „odważnym kobietom”, które pragną wyróżniać się. „Będzie błyszcząco, kobieco, odważnie” – zapowiada projektant, dodając, że jego sukienki będą w limitowanych edycjach, aby zapewnić unikalność każdej z nich.
Marzenia odgrywają kluczową rolę w życiu Emila: „Uważam, że warto je mieć, ponieważ to one nadają sens naszemu życiu. Ponadto warto je spełniać” – stwierdza. Jako młody chłopak zawsze marzył o pracy z gwiazdami, co teraz staje się jego rzeczywistością. „To marzenie napędziło mnie do stworzenia własnej marki odzieżowej, w której każda kobieta będzie mogła czuć się wyjątkowo i sobą. Pamiętajcie, nie rezygnujcie z marzeń, tylko je realizujcie” – dodaje Emil.
Z niecierpliwością czekamy na rozwój kariery Emila Wieczorka i mamy nadzieję, że jego wyjątkowe projekty będą zdobić niejedną ważną galę, przyciągając uwagę tysięcy ludzi.
Garderoba kapsułowa z barwą czerwonej pomarańczy według C&A.
MAŁGORZATA SZUMOWSKA W JURY FASHION FILM FESTIVAL!
Powrót do biura w wielkim stylu z SHEIN
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Enej: Przygotowujemy się do świątecznej trasy koncertowej. Kiedyś tradycja kolędowania była naturalna, a dzisiaj młodzież się tego wstydzi
Za muzykami zespołu Enej niezwykle pracowite miesiące – premiera nowego albumu, imprezy promocyjne, dziesiątki koncertów. Ale i pod koniec roku Piotr Sołoducha i Mirosław Ortyński nie zamierzają próżnować. Już teraz przygotowują się bowiem do świątecznej trasy, podczas której będzie można usłyszeć autorskie aranżacje najpiękniejszych polskich i ukraińskich kolęd okraszone ciekawymi opowieściami.
Moda
Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.
Edukacja
Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.