Komunikaty PR

Empik Foto świętuje 26. urodziny

2021-10-15  |  15:00
Biuro prasowe

Robisz masę zdjęć, które zalegają Ci na dysku i nie wiesz co z nimi zrobić? W ciągu ostatnich lat zaginęły Ci fotki na różnych pendrive’ach? Nie zostawiaj drukowania zdjęć na moment kiedy może być już za późno. Empik Foto pomoże Ci zatrzymać wspomnienia na lata w dowolnej formie – robi to od 26 lat, więc można na nich liczyć!

Historia Empik Foto

Na początku, w 1996 firma Empik Foto zajmowała się tylko sprzedażą stacjonarną we współpracy z Kodak Express. Klienci mogli wywołać zdjęcia, kupować aparaty, ramki i inne akcesoria fotograficzne. Z biegiem lat i rozwoju technologii, firma zaczęła rozszerzać swoje portfolio o kolejne usługi i produkty. Powstała dedykowana aplikacja mobilna, dzięki której teraz już co drugi klient wywołuje swoje zdjęcia prosto z telefonu – z aplikacji korzysta obecnie 480 tys. userów. Empik Foto jako jedyna spółka z grupy Empik postawiła na ekspansję i rozszerzyła swoją działalność o kolejne kraje europejskie – Czechy, Słowację i w tym roku również Rumunię, a także udostępniła klientom opcję wysyłek zagranicznych do ponad 20 krajów. W tym roku same te 3 rynki zagraniczne wygenerują ponad 100 tys. zamówień. I choć do tej pory Empik Foto pozostaje liderem w produkcji odbitek i fotoksiążek, firma wciąż zaskakuje swoich klientów nowymi produktami i szablonami, które często są efektem współpracy ze znanymi polskimi artystami – m.in. Porysunki, Nie mogę trzymam dziecko czy Ptaszkiem Staszkiem.

Jak Empik Foto wygląda dzisiaj?

Dzisiaj Empik Foto jest liderem na polskim rynku usług fotograficznych. Dynamiczny rozwój firmy na przestrzeni ostatnich kilku lat sprawił, że do tej pory Empik Foto wydrukowało dla swoich klientów ponad pół miliarda odbitek, a w ciągu samych ostatnich dwóch lat również pół miliona fotoksiążek, 400 tys. kalendarzy, które są trzecim najbardziej popularnym produktem i ponad 200 tys. kubków.​ A oferta Empik Foto stale się rozszerza - w ramach nowości pojawiły się: gra memory, butelki na wodę czy karty do zdjęć, które można dowolnie personalizować poprzez dodawanie swoich zdjęć i napisów w niezwykle prostym i intuicyjnym edytorze. Obecnie w Empik Foto znajduje się 40 kategorii produktowych, które stanowią ponad 3000 tys. produktów. Niedawno firma przeprowadziła również redesign strony głównej i opakowań, które zostały bardzo miło przyjęte przez klientów.

Świętuj przez cały tydzień z Empik Foto!

Z okazji 26. urodzin marka przygotowała dla klientów specjalny urodzinowy tydzień promocji, który zwieńcza weekend z rabatem na wszystko! Zachęcamy do skorzystania z akcji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:35

Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi

Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w
Styl życia Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Styl życia Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
2024-04-24 | 11:00

Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.