Komunikaty PR

Empik Foto świętuje 26. urodziny

2021-10-15  |  15:00
Biuro prasowe

Robisz masę zdjęć, które zalegają Ci na dysku i nie wiesz co z nimi zrobić? W ciągu ostatnich lat zaginęły Ci fotki na różnych pendrive’ach? Nie zostawiaj drukowania zdjęć na moment kiedy może być już za późno. Empik Foto pomoże Ci zatrzymać wspomnienia na lata w dowolnej formie – robi to od 26 lat, więc można na nich liczyć!

Historia Empik Foto

Na początku, w 1996 firma Empik Foto zajmowała się tylko sprzedażą stacjonarną we współpracy z Kodak Express. Klienci mogli wywołać zdjęcia, kupować aparaty, ramki i inne akcesoria fotograficzne. Z biegiem lat i rozwoju technologii, firma zaczęła rozszerzać swoje portfolio o kolejne usługi i produkty. Powstała dedykowana aplikacja mobilna, dzięki której teraz już co drugi klient wywołuje swoje zdjęcia prosto z telefonu – z aplikacji korzysta obecnie 480 tys. userów. Empik Foto jako jedyna spółka z grupy Empik postawiła na ekspansję i rozszerzyła swoją działalność o kolejne kraje europejskie – Czechy, Słowację i w tym roku również Rumunię, a także udostępniła klientom opcję wysyłek zagranicznych do ponad 20 krajów. W tym roku same te 3 rynki zagraniczne wygenerują ponad 100 tys. zamówień. I choć do tej pory Empik Foto pozostaje liderem w produkcji odbitek i fotoksiążek, firma wciąż zaskakuje swoich klientów nowymi produktami i szablonami, które często są efektem współpracy ze znanymi polskimi artystami – m.in. Porysunki, Nie mogę trzymam dziecko czy Ptaszkiem Staszkiem.

Jak Empik Foto wygląda dzisiaj?

Dzisiaj Empik Foto jest liderem na polskim rynku usług fotograficznych. Dynamiczny rozwój firmy na przestrzeni ostatnich kilku lat sprawił, że do tej pory Empik Foto wydrukowało dla swoich klientów ponad pół miliarda odbitek, a w ciągu samych ostatnich dwóch lat również pół miliona fotoksiążek, 400 tys. kalendarzy, które są trzecim najbardziej popularnym produktem i ponad 200 tys. kubków.​ A oferta Empik Foto stale się rozszerza - w ramach nowości pojawiły się: gra memory, butelki na wodę czy karty do zdjęć, które można dowolnie personalizować poprzez dodawanie swoich zdjęć i napisów w niezwykle prostym i intuicyjnym edytorze. Obecnie w Empik Foto znajduje się 40 kategorii produktowych, które stanowią ponad 3000 tys. produktów. Niedawno firma przeprowadziła również redesign strony głównej i opakowań, które zostały bardzo miło przyjęte przez klientów.

Świętuj przez cały tydzień z Empik Foto!

Z okazji 26. urodzin marka przygotowała dla klientów specjalny urodzinowy tydzień promocji, który zwieńcza weekend z rabatem na wszystko! Zachęcamy do skorzystania z akcji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.