Komunikaty PR

Essenza Pro White – nowy biały wariant ze znanej kolekcji

2020-07-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Eleganckie, stonowane i subtelne. Takie są nowe modele należące do kolekcji Essenza Pro White marki Radaway. Charakterystyczne białe okucia delikatnie podkreślają wystój wnętrza i dodają mu świeżości.

Seria Essenza Pro dostępna była dotychczas w trzech kolorach: chrom, czarnym oraz złotym. Teraz do oferty dołączyła jej nowa i dopracowana w każdym szczególe biała odsłona. Charakteryzuje się prostotą i lekkością, a ogromnym jej atutem jest możliwość dopasowania do każdej sytuacji projektowej.

Kolekcja Essensa Pro White to cztery modele kabin (PDD, KDJ, KDD, Walk-in), drzwi wnękowe (DWJ) oraz dwa modele parawanów (PNJ II, PND II).  Wszystkie produkty wykonane są ze szkła hartowanego o grubości 6 mm, które można zamontować do ściany za pomocą systemu klamer oraz profili doszczelniających w przypadku nierównych ścian. Dzięki nim modele stają się lżejsze optycznie i nie przytłaczają wnętrza.

- Nowy kolor kolekcji powstał z myślą o osobach, które cenią minimalizm i uniwersalność. Biel nadaje wnętrzu przestronności, dodaje mu klasy i sprawdzi się w każdej łazience – małej i dużej. Z kolei jakość wykonania gwarantuje wygodę i zadowolenie z zakupu na wiele lat – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

Komfort użytkowania dodatkowo zapewniają ułatwiające czyszczenie zawiasy zlicowane z taflą szkła oraz szyba pokryta powłoką hydrofobową EasyClean®. Produkty z nowej kolekcji dostępne są w programie „Na miarę” umożliwiającym dopasowanie wymiarów do indywidualnych potrzeb, jak również w usłudze laserowego grawerowania, dzięki której mogą stać się unikalną ozdobą łazienki. W przypadku niektórych modeli istnieje możliwość zamówienia relingowego wieszaka na ręcznik, dzięki któremu użytkowanie z produktów będzie jeszcze wygodniejsze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.