Komunikaty PR

Essenza Pro White – nowy biały wariant ze znanej kolekcji

2020-07-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Eleganckie, stonowane i subtelne. Takie są nowe modele należące do kolekcji Essenza Pro White marki Radaway. Charakterystyczne białe okucia delikatnie podkreślają wystój wnętrza i dodają mu świeżości.

Seria Essenza Pro dostępna była dotychczas w trzech kolorach: chrom, czarnym oraz złotym. Teraz do oferty dołączyła jej nowa i dopracowana w każdym szczególe biała odsłona. Charakteryzuje się prostotą i lekkością, a ogromnym jej atutem jest możliwość dopasowania do każdej sytuacji projektowej.

Kolekcja Essensa Pro White to cztery modele kabin (PDD, KDJ, KDD, Walk-in), drzwi wnękowe (DWJ) oraz dwa modele parawanów (PNJ II, PND II).  Wszystkie produkty wykonane są ze szkła hartowanego o grubości 6 mm, które można zamontować do ściany za pomocą systemu klamer oraz profili doszczelniających w przypadku nierównych ścian. Dzięki nim modele stają się lżejsze optycznie i nie przytłaczają wnętrza.

- Nowy kolor kolekcji powstał z myślą o osobach, które cenią minimalizm i uniwersalność. Biel nadaje wnętrzu przestronności, dodaje mu klasy i sprawdzi się w każdej łazience – małej i dużej. Z kolei jakość wykonania gwarantuje wygodę i zadowolenie z zakupu na wiele lat – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

Komfort użytkowania dodatkowo zapewniają ułatwiające czyszczenie zawiasy zlicowane z taflą szkła oraz szyba pokryta powłoką hydrofobową EasyClean®. Produkty z nowej kolekcji dostępne są w programie „Na miarę” umożliwiającym dopasowanie wymiarów do indywidualnych potrzeb, jak również w usłudze laserowego grawerowania, dzięki której mogą stać się unikalną ozdobą łazienki. W przypadku niektórych modeli istnieje możliwość zamówienia relingowego wieszaka na ręcznik, dzięki któremu użytkowanie z produktów będzie jeszcze wygodniejsze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.