Komunikaty PR

ETC Swarzędz ponownie otwarte i zaprasza na zimowe wyprzedaże

2021-02-04  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W ETC Swarzędz ponownie otwarte są wszystkie sklepy. W większości z nich trwają właśnie zimowe wyprzedaże, w których rabaty sięgają nawet 70%. By jednak z nich skorzystać, klienci muszą pamiętać o kilku ważnych zasadach obowiązujących w związku z trwającym stanem epidemicznym.

Początek lutego to tradycyjnie czas wyprzedaży. I nic się w tej kwestii nie zmieniło. W ETC Swarzędz trwa właśnie sezon zimowych obniżek. Odzież, obuwie, akcesoria oraz wiele innych artykułów dostępnych jest teraz w okazyjnych cenach, niższych nawet o 70%. Należy jednak pamiętać, że w trosce o bezpieczeństwo odwiedzających centrum handlowe oraz jego pracowników, w ETC obowiązuje ścisły reżim sanitarny.

Przed każdym sklepem znajduje się informacja o obowiązującym limicie klientów. W lokalach do 100 m² przebywać może 1 osoba na 10 m² natomiast w lokalach o powierzchni powyżej 100 m² 1 osoba na 15 m². Klienci zobowiązani są również do stosowania dystansu minimum 1,5 metra od drugiej osoby, do zasłaniania nosa i ust oraz częstego używania płynów do dezynfekcji rąk lub rękawiczek jednorazowych. Rekomendowane są również płatności bezgotówkowe (kartą płatniczą, telefonem, smartwatchem, BLIKiem). 

Lokale gastronomiczne tj. Sushi&More, Bafra Kebab, Olimp oraz Pizza Hut Express zapraszają do składania zamówień na wynos. Dania kuchni japońskiej, restauracja Sushi&More dostarczy również do domu na terenie całego Swarzędza i Poznania.

Zniesione zostały także tzw. godziny dla seniorów. W związku z tym, sklepy i punkty usługowe otwarte są w standardowych godzinach dla wszystkich klientów.

Więcej informacji na temat funkcjonowania ETC Swarzędz oraz aktualnych promocji znaleźć można na stronie internetowej www.etcswarzedz.pl oraz na fanpage’u na Facebooku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.