Komunikaty PR

ETC Swarzędz świętuje 30. urodziny

2024-04-22  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.09 MB )

30 lat minęło! Jedno z pierwszych w Wielkopolsce centrów handlowych obchodzi swoje 30. urodziny. Z tej okazji galeria przygotowała dla swoich gości dwudniowy event, podczas którego w specjalnie zaaranżowanym terminalu lotniczym będzie można wybrać się w cudowną wirtualną podróż do najpiękniejszych miast świata oraz wziąć udział w konkursie z nagrodami. Na uczestników zabawy czekają m. in. książki podróżnicze, a na zwycięzców – voucher na wakacje o wartości 3.000 zł, zestaw walizek czy aparat fotograficzny Instax. Zapraszamy do wspólnej podróży z Liniami Lotniczymi ETC Swarzędz!

Na najbliższy weekend ETC Swarzędz przygotował dla swoich klientów moc atrakcji. Przez dwa dni wspólnie świętować będziemy jubileusz 30 lat powstania centrum handlowego. Moc atrakcji gwarantowana! W sobotę (27 kwietnia) oraz w niedzielę (28 kwietnia) ETC Swarzędz zamieni się w terminal lotniczy, gdzie każdy będzie mógł skorzystać z symulatora podróży. Dzięki wirtualnym goglom wybierzemy się w podróż m. in. do Nowego Jorku, Tokio czy Rzymu. Pojawi się również stanowisko testujące refleks dla przyszłych pilotów. Odpowiednio wystylizowana maszyna zmierzy refleks a osiągnięty wynik wraz z imieniem uczestnika zostanie wpisany na specjalnie przygotowanej licencji pilota Linii Lotniczych ETC Swarzędz.

Dodatkowo każdy, kto w sobotę (27 kwietnia) w godzinach 12:00 – 18:00 oraz w niedzielę (28 kwietnia) w godzinach 12:00 – 15:00 dokona w sklepach ETC Swarzędz zakupów na kwotę minimum 200 zł (można połączyć maksymalnie dwa paragony) otrzyma prezent o tematyce podróżniczej, m. in. książki, zawieszki na bagaż, opaski na oczy czy etui na paszport. Ale to nie wszystko! Paragon na ustaloną minimalną kwotę upoważnia nas nie tylko do odebrania upominku, ale też specjalnej karty pokładowej Linii Lotniczych ETC Swarzędz z urodzinowym pytaniem konkursowym. Każdy, kto wypełni formularz oraz prawidłowo odpowie na pytanie będzie mógł wziąć udział w wielkim finale, który odbędzie się w niedzielę (28 kwietnia) o godzinie 17:00. Komisja konkursowa wyłoni najlepsze i najbardziej kreatywne odpowiedzi oraz przyzna trzy nagrody główne dla zwycięzców konkursu. Osoba, która zajmie pierwsze miejsce otrzyma od ETC voucher na wakacje o wartości 3.000 zł, nagroda za zajęcie drugiego miejsca to zestaw walizek renomowanej firmy, natomiast za trzecie miejsce będzie można otrzymać aparat fotograficzny FujiFilm Instax. Pamiętajmy, że nagrody trzeba odebrać osobiście podczas wielkiego finału. Na formularzu warto również podać swój numer kontaktowy, żeby komisja konkursowa mogła skontaktować się ze zwycięzcami przed ogłoszeniem wyników o wygranej.

ETC Swarzędz powstał w 1994 roku. Z bogatą ofertą handlową i usługową jest ważnym miejscem spotkań lokalnej społeczności. Galerię współtworzą zarówno znane sieciowe marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Centrum położone jest w strategicznym punkcie miasta – przy trasie łączącej Poznań i Warszawę, co umożliwia szybki dojazd nie tylko mieszkańcom Swarzędza, ale i okolicznych miejscowości. Z myślą o komforcie swoich klientów ETC Swarzędz posiada wiele udogodnień. Do dyspozycji jest m.in. strefa gastronomiczna, sprzyjająca odpoczynkowi i spotkaniom, plac zabaw dla dzieci oraz miejsca relaksu i wypoczynku. Przy centrum znajduje się bezpłatny parking, na którym mieści się 1100 pojazdów. Przygotowane zostały także stojaki i miejsca postojowe dla rowerzystów oraz samoobsługowa stacja napraw rowerów. Obiekt jest również w pełni dostosowany do potrzeb rodzin z dziećmi oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej. ETC Swarzędz od dawna angażuje się również w działania ekologiczne. Na parkingu bocznym centrum stoi hotel dla owadów, pod opieką galerii jest także adoptowany przez ETC nietoperz - jeden z podopiecznych poznańskiego zoo.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox Biuro prasowe
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób
Zakupy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 12:00

Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem

W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.