Ether - spektakularny bar na dachu NYX Hotel Warsaw już otwarty
Ether to zupełnie nowe i jedyne w swoim rodzaju miejsce w Warszawie. Widok na panoramę stolicy, z położonego na 19 piętrze NYX HOTEL WARSAW, zapiera dech w piersi. Poczucia wyjątkowości i luksusu dopełniają znakomite koktajle oraz propozycje kulinarne serwowane pod samym niebem.
Nowy bar Ether na dachu NYX Hotel Warsaw to niesamowita panorama Warszawy ze szklanymi wieżowcami „na wyciągnięcie ręki” oraz imponująca oferta koktajli. Lokal jest otwarty dla wszystkich – nie tylko dla gości hotelu. Menu oferuje zarówno klasyczne, znane drinki, czyste alkohole, jak i ekstrawaganckie mixy – łącznie z Pride of Leo, flagowym koktajlem lokalu.
Już teraz Ether zaprasza wszystkich na wieczory z DJ-em i z muzyką na żywo. W planie są również poranki z jogą, projekcje filmowe i występy znanych polskich Drag Queen – a to dopiero początek atrakcji, na które można liczyć w NYX Hotel Warsaw. Powierzchnia równa 260m2 pozwala na organizację w Ether różnego rodzaju wydarzeń biznesowych, zawsze – dosłownie i w przenośni – na wysokim poziomie.
Plany na otwarcie tej wyjątkowej przestrzeni mieliśmy już wtedy, kiedy powstawał hotel. Naszym zdaniem nadszedł czas, kiedy śmiało musimy planować nowe inwestycje i je realizować. Otwarcie Ether jest tego dowodem – mówi Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager sieci Leonardo Hotels w Polsce.
Nazwa Ether nie jest przypadkowa. To imię mitologicznego syna greckiej bogini nocy Nyx, która z kolei dała nazwę marce hoteli. NYX Hotel Warsaw należący do grupy Leonardo Hotels, został otwarty w marcu 2021 roku, jako pierwszy w Polsce obiekt tej wyjątkowej marki. Błyskawicznie zdobył popularność i uznanie gości. To hotel inny, niż wszystkie. Wnętrze budynku definiuje modna niekonwencjonalność i wyrazistość. Elementy wizualne, w połączeniu ze stylowo dobranymi materiałami, oddają miejski styl i luźną, niezobowiązującą, atmosferę. W NYX Hotel Warsaw sztuka street artu spotyka się ze strefą relaksu, a modny design z ciekawymi pomysłami przestrzennymi. Wystrój jest dziełem znanego projektanta wnętrz – Andreasa Neudahma.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.