Komunikaty PR

Everli już w 17 miastach. W zasięgu usługi ok. 8 mln Polaków

2020-08-27  |  17:10
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf.pras ( 0.07 MB )

Everli po raz kolejny w tym roku poszerza zasięg swojej usługi – wraz z końcem sierpnia, zakupy spożywcze online będą mogli zrobić mieszkańcy kolejnych 4 polskich miast: Torunia, Bydgoszczy, Lublina i Rzeszowa. To oznacza, że od stycznia 2020 roku Everli uruchomiło usługę aż w 12 nowych miastach.

Od 25 sierpnia br. w zasięgu usługi Everli – firmie zajmującej się realizacją zamówień on-line produktów spożywczych ze sklepów stacjonarnych - będzie 17 miast, czyli prawie 8 milionów osób, które będą mogły on-line zamawiać produkty spożywcze z sieci takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour oraz Lidl. Dotychczas, usługa była dostępna w Warszawie i okolicach (Piastów i Piaseczno), w Trójmieście, Bytomiu, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Szczecinie, Tychach i Wrocławiu.

- Cieszymy się, że usługa Everli będzie dostępna w kolejnych miastach, a mieszkańcy Torunia, Bydgoszczy, Lublina i Rzeszowa będą mogli zrobić zakupy spożywcze online łatwo, bezpiecznie – bo bez wychodzenia z domu oraz szybko – już tego samego dnia, godzinę od złożenia zamówienia – powiedziała Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Widzimy, że nasz model zakupów sprawdza się w Polsce. Z tego powodu możemy realizować naszą strategię rozwoju i świadczyć usługi kolejnym mieszkańcom naszego kraju. Rozwój Everli to także zwiększanie zatrudnienia – kolejne miasta oznaczają kolejne miejsca pracy – dodaje Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Model zakupowy Everli polegający na realizacji zamówienia przez przeszkolonego szopera, wpłynął na wzrost zaufania do zakupów on-line. Polacy dużo chętniej zamawiają w ten sposób warzywa, owoce, wędliny oraz nabiał – na ten stan rzeczy miał wpływ również koronawirus. Z racji sytuacji związanej z pandemią i dużym zainteresowaniem zakupami on-line, Everli zwiększyło liczbę szoperów, co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień. Koszyki w porównaniu z czasem sprzed pandemii zwiększyły się średnio o 70-100% - przez kilka ostatnich miesięcy firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez 3 lata działalności. W czasie największych obostrzeń dotyczących wychodzenia z domu, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000% w odniesieniu do czasu sprzed kilku miesięcy.

- W Everli stale monitorujemy sytuację związaną z COVID-19, reagując na bieżąco. Dwukrotne wprowadziliśmy darmową dostawę dla seniorów – osób 60+, które są szczególnie narażone na zachorowanie czy powikłania. Nasi szoperzy  dostarczają zakupy bezgotówkowo oraz bezdotykowo – powiedziala Anna Podkowińska-Tretyn.

W lipcu br. cała grupa Supermercato24 (marketplace włoski oraz polski) przeszła rebranding, zmieniając nazwę na Everli. Zmiana miała na celu ujednolicenie działań grupy, ale również możliwość wprowadzenia nowej, neutralnej i dobrze kojarzącej się nazwy także na innych rynkach europejskich, na które wkrótce firma planuje wejść z usługą.

Everli to również - wedlug najnowszego Rankingu Deloitte Technology Fast 500 EMEA – jedna z najszybciej rozwijających się firm w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki), a także druga włoska firma i pierwszy podmiot z segmentu e-grocery w rankingu (73 miejsce na 500 podmiotów).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.