Komunikaty PR

Ferie z watahą, czyli zimowe plany z marką Jack Wolfskin

2024-01-25  |  01:00
Biuro prasowe

Jeśli do kompletu brakuje wam jeszcze tylko odpowiedniego wyposażenia, Jack Wolfskin przychodzi z propozycją produktów idealnych na panujące w górach mrozy. 

 

Zima w górach to przede wszystkim śnieg, ale także bardzo nieprzewidywalne warunki pogodowe. Aby dobrze przygotować się na tego typu przygodę, należy zaopatrzyć się przede wszystkim w odpowiednie okrycie wierzchnie, obuwie oraz funkcjonalne akcesoria. Jack Wolfskin w swoim portfolio posiada ubrania dla całej rodziny, które dobrze zabezpieczą przed wymagającymi warunkami atmosferycznymi i sprawią, że nawet całodzienne, aktywne spędzanie czasu na dworze, będzie przyjemne i komfortowe.

 

Podstawą każdego ubioru jest odpowiednie, nieprzemakalne obuwie. Vojo 3 Wt Texapore Mid to jedne z najcieplejszych butów na wędrówki w ofercie wilczej marki. Ich polarowa wyściółka zapewni komfort w ujemnych temperaturach, a przyczepny profil obuwia zagwarantuje dobre oparcie na wilgotnym, śliskim i niekiedy niestabilnym terenie. 

 

Wycieczka w góry wymaga spakowania ze sobą wielu potrzebnych akcesoriów, w tym np. termosu z gorącym napojem, latarki, mapy czy niekiedy także śpiwora. Wszystkie te elementy powinny zmieścić się do przestronnego plecaka, takiego jak Moab Jam Pro 30.5 od marki Jack Wolfskin. Dzięki lekkiemu i wyjątkowo wygodnemu systemowi nośnemu AEROSHAPE plecak dobrze przylega do ciała i nie ogranicza ruchów. Dodatkowo, zawiera liczne elementy odblaskowe, dlatego sprawdzi się także na rower. 

 

Dzieci szybko wyrastają z ubrań, dlatego zimowe wyjazdy często wiążą się koniecznością odświeżenia garderoby. Na szczęście Jack Wolfskin ma w swojej ofercie produkty dla dzieci w atrakcyjnych, promocyjnych cenach. Actamic 2l Ins Jacket K to idealna kurtka zabezpieczająca przed wiatrem i deszczem. Zintegrowany kaptur, elastyczne, ściśle przylegające ściągacze przy rękawach oraz fartuch śnieżny zapewniają pełną ochronę w trakcie zabawy – nawet podczas gwałtownej burzy śnieżnej. 

 

Jack Wolfskin jak zawsze zachęca do aktywnego spędzenia czasu w outdoorze, oferując przy tym szeroką gamę produktów, które idealnie sprawdzą się w każdych warunkach atmosferycznych i podczas różnych aktywności sportowych. Wataha zaprasza na zakupy w sklepach stacjonarnych oraz na online na stronie https://www.jack-wolfskin.pl/.

 

A jeśli jednak z jakiegoś powodu wciąż brakuje wam pomysłu, gdzie spędzić tegoroczne ferie, by skorzystać z białego szaleństwa w śnieżnym puchu, wilczy brand wspólnie z lokalnymi markami Beskidu Śląskiego przygotował dla Was coś wyjątkowego! Już w najbliższy weekend 26-28 stycznia w Szczyrku Wataha przygotowała dla Was niezwykłe gry terenowe, prawdopodobnie pierwsze, które można przebyć zarówno pieszo, jak i na nartach czy snowboardzie! W programie gra „Tajemnicze Śnieżne Portale” (26-27.01) oraz „Śnieżne Wyzwania” (28.01). Gry zapewniają niezapomniane przeżycia, kreatywną zabawę oraz okazję do cieszenia się urokami zimy. Dołączcie do wspólnej zabawy i wytropcie z Watahą prawdziwą zimową przygodę! Dla najlepszych zostały przewidziane nagrody od Jack Wolfskin.

 

Ale to nie wszystko! W niedzielę, 28 stycznia Wataha zaprasza na Skitourową Ustawkę – jedną z wielu zaplanowanych aż do końca marca! W ich ramach przez załogę wypożyczalni @KubicaSport zostanie do uczestników profesjonalnie dobrany sprzęt skitourowy, a podczas wycieczki w terenie z instruktorem Szkoły Narciarskiej @StartBeskid nauczą się jego praktycznej obsługi i skiturowych life-hacków. A to wszystko w kameralnych grupach do 8 osób i w cenie 50 zł.

 

W najbliższy weekend, prócz aktywności przygotowanych przez Jack Wolfskin, na chętnych czekają także pokazowe lekcje narciarskie od Start Beskid, możliwość przetestowania sprzętu marek Majesty oraz Burton, zapoznania się z ofertą salonu Toyota Carolina Bielsko czy après-ski przygotowany przez markę Red Bull.

 

Wataha zachęca do wspólnej zabawy! Zapisy na wszystkie aktywności przygotowane przez Jack Wolfskin znajdują się na stronie internetowej marki dedykowanej zimowym aktywnościom w Szczyrku: watahaskrzyczne.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.