Nowe adaptacje powieści Rosamunde Pilcher w ROMANCE TV
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Latem w ramówce Romance TV nie zabraknie gorących premier romantycznych. We wtorki, 19 i 26 lipca stacja zaprasza do słonecznej Kornwalii, gdzie bohaterowie nowych, premierowych odcinków na podstawie bestsellerowych powieści Rosamunde Pilcher będą szukać miłości i szczęścia w życiu i … oczywiście je znajdą! Te relaksujące filmy z pozytywnym zakończeniem są idealne do oglądania dla całej rodziny w spokojne, letnie wieczory.
W dwa wtorki lipca, 19 i 26 lipca o godz. 20:00, Romance TV Polska zaprasza na nowe, premierowe ekranizacje powieści Rosamunde Pilcher w cyklu „Pozdrowienia z Kornwalii”. Ich akcja rozgrywa się na idyllicznym wybrzeżu angielskiego hrabstwa, w Kornwalii. Mimo, że wyzwania przeszłości i teraźniejszości wydają się czasem nie do pokonania, na miłość jest zawsze miejsce…
Pierwszy film „Rosamunde Pilcher: Bicie serca” opowiada o Jacky, dla której produkcja ginu w tradycyjnej, rodzinnej destylarni jest czymś więcej niż tylko rzemiosłem. Jest jej pasją i obsesją. O Jacky martwi się ojciec, ponieważ dziewczyna całe swoje życie poświęca gorzelni. Niespodziewanie przyjeżdża starsza siostra Jacky, Alice, która bardzo namiesza w jej zawodowym i osobistym życiu. Czy złe wydarzenia doprowadzą do szczęśliwego zakończenia?
Z kolei film „Rosamunde Pilcher: Materiał, z którego wykonane są marzenia” przedstawia losy Lilly - młodej, utalentowanej projektantki, która niedawno otworzyła w Kornwalii własne studio mody. Próbuje szyć ubrania wyłącznie z ekologicznych materiałów. Nie jest to łatwe zadanie dla młodej przedsiębiorczyni, ponieważ zamówienia są rzadkie, a materiały Fair Trade bardzo drogie. Matka Lilly zmarła 4 lata temu. Od tamtej pory ojciec i Paige, ciotka ze strony matki, zajmują się rodzinną plantacją jabłek i produkcją cydru. Lilly jeszcze nie wie, że tę dwójkę łączy coś więcej niż tylko troska o nią i zadłużoną plantację…
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.