Komunikaty PR

Rodziny królewskie na ARTE.TV!

2022-06-03  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

2 czerwca 1953 roku odbyła się koronacja Elżbiety II. Z okazji obchodów Platynowego Jubileuszu, na darmowej platformie streamingowej ARTE.tv pojawił się film dokumentalny o nowym pokoleniu rodzin królewskich: Williamie i Kate z Wielkiej Brytanii, Filipie i Letycji z Hiszpanii oraz Wiktorii i Danielu ze Szwecji. Jak zmieniały się monarchie na przestrzeni lat i jaka będzie ich rola w przyszłości? Film „Rodziny królewskie: nowe pokolenie” jest dostępny za darmo w serwisie VOD ARTE.tv pod linkiem https://www.arte.tv/pl/videos/106259-000-A/rodziny-krolewskie-nowe-pokolenie/.

 

Zasiadają na tronach i dziedziczą wielopokoleniowe spadki, lecz dalsze istnienie monarchii nie jest czymś oczywistym. Przyszłość królewskich rodzin znajduje się w rękach młodego pokolenia: Wiktorii i Daniela ze Szwecji, Williama i Kate z Wielkiej Brytanii oraz Filipa i Letycji z Hiszpanii.

Chociaż Karol i Camilla czekają w kolejce, książę William i jego żona Kate już przygotowują się do objęcia tronu. Z wdziękiem i wiarygodnością uosabiają bardziej nowoczesną wizję rodziny królewskiej, dając Brytyjczykom obraz młodej rodziny, z którą łatwo się identyfikują. W Hiszpanii król Filip IV powiedział w 2014 roku, że Korona musi zbliżyć się do obywateli, aby odzyskać ich szacunek i zaufanie. Od tego czasu Filip i Letycja ciężko pracują nad wypełnieniem swej misji, podobnie jak księżniczka Wiktoria i jej mąż Daniel w Szwecji. Bo choć pary królewskie nie sprawują władzy jako takiej, to mają na nią znaczny wpływ. Często muszą stawiać czoła wielkim wyzwaniom, niezadowoleniu społecznemu, niepokojom politycznym i ruchom separatystycznym. Poprzez portrety trzech emblematycznych par królewskich, twórcy dokumentu śledzą ewolucję monarchii i obserwują strategie obrane przez jej obecnych przedstawicieli w celu jej utrwalenia.

Film dokumentalny „Rodziny królewskie: nowe pokolenie” jest dostępny bezpłatnie do 23 sierpnia pod linkiem https://www.arte.tv/pl/videos/106259-000-A/rodziny-krolewskie-nowe-pokolenie/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.