Komunikaty PR

Roma Gąsiorowska i Joanna Jabłczyńska w Forcie Boyard!

2022-09-29  |  09:00

Nowy sezon programu ‘Fort Boyard Polska’ emitowanego przez platformę streamingową Viaplay podbija serca widzów. W tej edycji show bierze udział aż 48 gwiazd, w tym Maciej Musiał, Julia ‘Maffashion’ Kuczyńska i Ewa Minge. Już w piątek, 30 września premiera kolejnego odcinka, w którym widzowie zobaczą m.in. napad na bank w wykonaniu Romy Gąsiorowskiej! To i wiele więcej tylko na platformie Viaplay!

 

W najnowszym, piątym odcinku z serii, zobaczymy aktorki Joannę Jabłczyńską i Romę Gąsiorowską, piosenkarkę Anię Rusowicz, aktora Tomasza Stockingera i parę znaną z popularnego programu telewizyjnego ‘Królowe życia’ – Damiana Antczaka-van Nispena wraz z mężem, Leonem van Nispenem.

 

Jak w każdym odcinku ‘Fort Boyard’ przed widzami niesamowita ilość emocji. Tym razem przed Joanną Jabłczyńską wyzwanie, wymagające nie lada odwagi. Aktorka wybierze się na przejażdżkę rowerem rodem z koszmaru. Nie tylko będzie na nim zwisać kilka metrów nad ziemią, ale jednocześnie… rower będzie odwrócony do góry nogami. Czy aktorka poradzi sobie z tym wyzwaniem, a może opanuje ją paraliżujący strach? W tym samym odcinku piosenkarka Ania Rusowicz sprawdzi, jakie będzie miała szanse w wirującym kasynie, zaś Tomasz Stockinger poczuje się prawie jak Chris Pratt w „Parku Jurajskim”, kiedy stanie przed zadaniem... okiełznania dinozaura! A to tylko kilka z wielu innych konkurencji w wykonaniu gwiazd piątego odcinka ‘Fort Boyard’!

 

W drugim  sezonie ‘Fort Boyard’, jednego z najbardziej znanych programów z kategorii ‘adventure game shows’ na świecie zobaczymy 48 gwiazd polskiego showbusinessu. Program prowadzą – aktorka i osobowość telewizyjna Elżbieta Romanowska oraz stand-uper, artysta kabaretowy i prezenter Mariusz Kałamaga.

 

W poprzednich odcinkach programu widzowie mogli zobaczyć m.in. Julię ‘Maffashion’ Kuczyńską, Macieja Musiała, Dominikę Gwit, Damiana ‘Stiflera’ Zduńczyka, projektantkę Ewę Minge, Aleksandrę Szwed, Edytę Herbuś i Katarzynę Skrzynecką z mężem – Marcinem Łopuckim. Wszyscy uczestnicy muszą stawiać czoła niecodziennym, a czasem szalonym wyzwaniom. Zwycięzcy sięgną po legendarne złoto skarbca Fortu Boyard, którego  równowartość przekażą na wybraną akcję charytatywną.

Stworzeniem nowego sezonu programu zajął się jeden z czołowych producentów telewizyjnych w Polsce – Endemol Shine Poland. Odcinki show są dostępne wyłącznie na platformie streamingowej Viaplay. Gwiazdy nadchodzących części zostaną przedstawione już wkrótce.

 

Platforma streamingowa Viaplay działa w Polsce od sierpnia 2021 roku. W unikalnej ofercie znajdują się międzynarodowe produkcje filmowe, seriale, transmisje z najważniejszych wydarzeń sportowych na żywo – m.in. Premier League, Bundesligi, gal KSW, a od następnego sezonu również z wyścigów Formuły 1. Viaplay nieustannie rozwija ofertę dla polskich widzów. Dotychczas zrealizowano 2 edycje programu ‘Fort Boyard Polska’. W nadchodzących miesiącach na platformie pojawi się pierwszy polski serial oryginalny, inspirowany powieścią Katarzyny Bondy, zatytułowany ‘Morderczynie’ oraz pierwszy polski film fabularny Viaplay w reżyserii Tomasza Koneckiego pt. ‘Klątwa’. Niedawno zakończyły się również zdjęcia do filmu ‘Kos’ – pierwszej polskiej filmowej koprodukcji Viaplay.

 

Już w najbliższych miesiącach widzowie Viaplay zobaczą także ‘Powerwomen Polska’ – wyjątkowe show z udziałem kobiet sukcesu, m.in. Kayah, Gosi Baczyńskiej, Katarzyny Puzyńskiej, Kamili Rowinskiej i Anny Henckiej-Zyser.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.