Roma Gąsiorowska i Joanna Jabłczyńska w Forcie Boyard!
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Nowy sezon programu ‘Fort Boyard Polska’ emitowanego przez platformę streamingową Viaplay podbija serca widzów. W tej edycji show bierze udział aż 48 gwiazd, w tym Maciej Musiał, Julia ‘Maffashion’ Kuczyńska i Ewa Minge. Już w piątek, 30 września premiera kolejnego odcinka, w którym widzowie zobaczą m.in. napad na bank w wykonaniu Romy Gąsiorowskiej! To i wiele więcej tylko na platformie Viaplay!
W najnowszym, piątym odcinku z serii, zobaczymy aktorki Joannę Jabłczyńską i Romę Gąsiorowską, piosenkarkę Anię Rusowicz, aktora Tomasza Stockingera i parę znaną z popularnego programu telewizyjnego ‘Królowe życia’ – Damiana Antczaka-van Nispena wraz z mężem, Leonem van Nispenem.
Jak w każdym odcinku ‘Fort Boyard’ przed widzami niesamowita ilość emocji. Tym razem przed Joanną Jabłczyńską wyzwanie, wymagające nie lada odwagi. Aktorka wybierze się na przejażdżkę rowerem rodem z koszmaru. Nie tylko będzie na nim zwisać kilka metrów nad ziemią, ale jednocześnie… rower będzie odwrócony do góry nogami. Czy aktorka poradzi sobie z tym wyzwaniem, a może opanuje ją paraliżujący strach? W tym samym odcinku piosenkarka Ania Rusowicz sprawdzi, jakie będzie miała szanse w wirującym kasynie, zaś Tomasz Stockinger poczuje się prawie jak Chris Pratt w „Parku Jurajskim”, kiedy stanie przed zadaniem... okiełznania dinozaura! A to tylko kilka z wielu innych konkurencji w wykonaniu gwiazd piątego odcinka ‘Fort Boyard’!
W drugim sezonie ‘Fort Boyard’, jednego z najbardziej znanych programów z kategorii ‘adventure game shows’ na świecie zobaczymy 48 gwiazd polskiego showbusinessu. Program prowadzą – aktorka i osobowość telewizyjna Elżbieta Romanowska oraz stand-uper, artysta kabaretowy i prezenter Mariusz Kałamaga.
W poprzednich odcinkach programu widzowie mogli zobaczyć m.in. Julię ‘Maffashion’ Kuczyńską, Macieja Musiała, Dominikę Gwit, Damiana ‘Stiflera’ Zduńczyka, projektantkę Ewę Minge, Aleksandrę Szwed, Edytę Herbuś i Katarzynę Skrzynecką z mężem – Marcinem Łopuckim. Wszyscy uczestnicy muszą stawiać czoła niecodziennym, a czasem szalonym wyzwaniom. Zwycięzcy sięgną po legendarne złoto skarbca Fortu Boyard, którego równowartość przekażą na wybraną akcję charytatywną.
Stworzeniem nowego sezonu programu zajął się jeden z czołowych producentów telewizyjnych w Polsce – Endemol Shine Poland. Odcinki show są dostępne wyłącznie na platformie streamingowej Viaplay. Gwiazdy nadchodzących części zostaną przedstawione już wkrótce.
Platforma streamingowa Viaplay działa w Polsce od sierpnia 2021 roku. W unikalnej ofercie znajdują się międzynarodowe produkcje filmowe, seriale, transmisje z najważniejszych wydarzeń sportowych na żywo – m.in. Premier League, Bundesligi, gal KSW, a od następnego sezonu również z wyścigów Formuły 1. Viaplay nieustannie rozwija ofertę dla polskich widzów. Dotychczas zrealizowano 2 edycje programu ‘Fort Boyard Polska’. W nadchodzących miesiącach na platformie pojawi się pierwszy polski serial oryginalny, inspirowany powieścią Katarzyny Bondy, zatytułowany ‘Morderczynie’ oraz pierwszy polski film fabularny Viaplay w reżyserii Tomasza Koneckiego pt. ‘Klątwa’. Niedawno zakończyły się również zdjęcia do filmu ‘Kos’ – pierwszej polskiej filmowej koprodukcji Viaplay.
Już w najbliższych miesiącach widzowie Viaplay zobaczą także ‘Powerwomen Polska’ – wyjątkowe show z udziałem kobiet sukcesu, m.in. Kayah, Gosi Baczyńskiej, Katarzyny Puzyńskiej, Kamili Rowinskiej i Anny Henckiej-Zyser.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.