Komunikaty PR

Roma Gąsiorowska i Joanna Jabłczyńska w Forcie Boyard!

2022-09-29  |  09:00

Nowy sezon programu ‘Fort Boyard Polska’ emitowanego przez platformę streamingową Viaplay podbija serca widzów. W tej edycji show bierze udział aż 48 gwiazd, w tym Maciej Musiał, Julia ‘Maffashion’ Kuczyńska i Ewa Minge. Już w piątek, 30 września premiera kolejnego odcinka, w którym widzowie zobaczą m.in. napad na bank w wykonaniu Romy Gąsiorowskiej! To i wiele więcej tylko na platformie Viaplay!

 

W najnowszym, piątym odcinku z serii, zobaczymy aktorki Joannę Jabłczyńską i Romę Gąsiorowską, piosenkarkę Anię Rusowicz, aktora Tomasza Stockingera i parę znaną z popularnego programu telewizyjnego ‘Królowe życia’ – Damiana Antczaka-van Nispena wraz z mężem, Leonem van Nispenem.

 

Jak w każdym odcinku ‘Fort Boyard’ przed widzami niesamowita ilość emocji. Tym razem przed Joanną Jabłczyńską wyzwanie, wymagające nie lada odwagi. Aktorka wybierze się na przejażdżkę rowerem rodem z koszmaru. Nie tylko będzie na nim zwisać kilka metrów nad ziemią, ale jednocześnie… rower będzie odwrócony do góry nogami. Czy aktorka poradzi sobie z tym wyzwaniem, a może opanuje ją paraliżujący strach? W tym samym odcinku piosenkarka Ania Rusowicz sprawdzi, jakie będzie miała szanse w wirującym kasynie, zaś Tomasz Stockinger poczuje się prawie jak Chris Pratt w „Parku Jurajskim”, kiedy stanie przed zadaniem... okiełznania dinozaura! A to tylko kilka z wielu innych konkurencji w wykonaniu gwiazd piątego odcinka ‘Fort Boyard’!

 

W drugim  sezonie ‘Fort Boyard’, jednego z najbardziej znanych programów z kategorii ‘adventure game shows’ na świecie zobaczymy 48 gwiazd polskiego showbusinessu. Program prowadzą – aktorka i osobowość telewizyjna Elżbieta Romanowska oraz stand-uper, artysta kabaretowy i prezenter Mariusz Kałamaga.

 

W poprzednich odcinkach programu widzowie mogli zobaczyć m.in. Julię ‘Maffashion’ Kuczyńską, Macieja Musiała, Dominikę Gwit, Damiana ‘Stiflera’ Zduńczyka, projektantkę Ewę Minge, Aleksandrę Szwed, Edytę Herbuś i Katarzynę Skrzynecką z mężem – Marcinem Łopuckim. Wszyscy uczestnicy muszą stawiać czoła niecodziennym, a czasem szalonym wyzwaniom. Zwycięzcy sięgną po legendarne złoto skarbca Fortu Boyard, którego  równowartość przekażą na wybraną akcję charytatywną.

Stworzeniem nowego sezonu programu zajął się jeden z czołowych producentów telewizyjnych w Polsce – Endemol Shine Poland. Odcinki show są dostępne wyłącznie na platformie streamingowej Viaplay. Gwiazdy nadchodzących części zostaną przedstawione już wkrótce.

 

Platforma streamingowa Viaplay działa w Polsce od sierpnia 2021 roku. W unikalnej ofercie znajdują się międzynarodowe produkcje filmowe, seriale, transmisje z najważniejszych wydarzeń sportowych na żywo – m.in. Premier League, Bundesligi, gal KSW, a od następnego sezonu również z wyścigów Formuły 1. Viaplay nieustannie rozwija ofertę dla polskich widzów. Dotychczas zrealizowano 2 edycje programu ‘Fort Boyard Polska’. W nadchodzących miesiącach na platformie pojawi się pierwszy polski serial oryginalny, inspirowany powieścią Katarzyny Bondy, zatytułowany ‘Morderczynie’ oraz pierwszy polski film fabularny Viaplay w reżyserii Tomasza Koneckiego pt. ‘Klątwa’. Niedawno zakończyły się również zdjęcia do filmu ‘Kos’ – pierwszej polskiej filmowej koprodukcji Viaplay.

 

Już w najbliższych miesiącach widzowie Viaplay zobaczą także ‘Powerwomen Polska’ – wyjątkowe show z udziałem kobiet sukcesu, m.in. Kayah, Gosi Baczyńskiej, Katarzyny Puzyńskiej, Kamili Rowinskiej i Anny Henckiej-Zyser.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.