Komunikaty PR

Wielkanoc w ROMANCE TV

2022-04-12  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

Na czas radosnych i spokojnych spotkań wielkanocnych stacja Romance TV przygotowała wyjątkową propozycję do oglądania dla całej rodziny. Będzie to premiera nowego serialu muzyczno-familijnego „Pałac”, którego akcja dzieje się w latach 80., w podzielonym Berlinie. Podczas premiery do gigantycznego, tanecznego show przypadkiem spotykają się rozdzielone w dzieciństwie siostry bliźniaczki. Czy uda im się pokonać granice, polityczne mury i poznać swą drugą rodzinę?

 

W Wielką Niedzielę i Wielkanocny Poniedziałek, 17 i 18 kwietnia o godz. 20.00 widzowie zobaczą premierowo 6-odcinkowy serial „ Pałac” o niezwykłych losach sióstr bliźniaczek, które zostały rozdzielone przez wojnę i polityczne podziały. Akcja w taneczno-muzycznym klimacie dzieje się w Berlinie Wschodnim w 1988 roku. Przed 40. rocznicą powstania NRD, w słynnym klubie Friedrichstadt-Palast trwa próba do gigantycznego show. W tym niezwykle ekscytującym momencie swego życia młoda tancerka, Christine, staje przed swoim sobowtórem. Na widowni zjawiła się Marlena, młoda businesswoman z Republiki Federalnej Niemiec, którą Ministerstwo Handlu Zagranicznego wysłało na negocjacje. Siostry są do głębi poruszone. Dlaczego o sobie nie wiedziały? Ich życie w jednej chwili zostały wywrócone do góry nogami. Żeby dowiedzieć się wszystkiego o swoim poprzednim życiu na Wschodzie i na Zachodzie, bliźniaczki zamieniają się rolami. Chcą także poznać swoją drugą rodzinę, której nigdy nie widziały. Wobec istniejącej sytuacji politycznej mocno ryzykują, ale ta przygoda życia daje mi też wiele radości i wielkich wzruszeń…

Każdego świątecznego dnia Romance TV pokaże po trzy odcinki serii.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.