Wielkanoc w ROMANCE TV
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Na czas radosnych i spokojnych spotkań wielkanocnych stacja Romance TV przygotowała wyjątkową propozycję do oglądania dla całej rodziny. Będzie to premiera nowego serialu muzyczno-familijnego „Pałac”, którego akcja dzieje się w latach 80., w podzielonym Berlinie. Podczas premiery do gigantycznego, tanecznego show przypadkiem spotykają się rozdzielone w dzieciństwie siostry bliźniaczki. Czy uda im się pokonać granice, polityczne mury i poznać swą drugą rodzinę?
W Wielką Niedzielę i Wielkanocny Poniedziałek, 17 i 18 kwietnia o godz. 20.00 widzowie zobaczą premierowo 6-odcinkowy serial „ Pałac” o niezwykłych losach sióstr bliźniaczek, które zostały rozdzielone przez wojnę i polityczne podziały. Akcja w taneczno-muzycznym klimacie dzieje się w Berlinie Wschodnim w 1988 roku. Przed 40. rocznicą powstania NRD, w słynnym klubie Friedrichstadt-Palast trwa próba do gigantycznego show. W tym niezwykle ekscytującym momencie swego życia młoda tancerka, Christine, staje przed swoim sobowtórem. Na widowni zjawiła się Marlena, młoda businesswoman z Republiki Federalnej Niemiec, którą Ministerstwo Handlu Zagranicznego wysłało na negocjacje. Siostry są do głębi poruszone. Dlaczego o sobie nie wiedziały? Ich życie w jednej chwili zostały wywrócone do góry nogami. Żeby dowiedzieć się wszystkiego o swoim poprzednim życiu na Wschodzie i na Zachodzie, bliźniaczki zamieniają się rolami. Chcą także poznać swoją drugą rodzinę, której nigdy nie widziały. Wobec istniejącej sytuacji politycznej mocno ryzykują, ale ta przygoda życia daje mi też wiele radości i wielkich wzruszeń…
Każdego świątecznego dnia Romance TV pokaże po trzy odcinki serii.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.