Komunikaty PR

Wielkanoc w ROMANCE TV

2022-04-12  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

Na czas radosnych i spokojnych spotkań wielkanocnych stacja Romance TV przygotowała wyjątkową propozycję do oglądania dla całej rodziny. Będzie to premiera nowego serialu muzyczno-familijnego „Pałac”, którego akcja dzieje się w latach 80., w podzielonym Berlinie. Podczas premiery do gigantycznego, tanecznego show przypadkiem spotykają się rozdzielone w dzieciństwie siostry bliźniaczki. Czy uda im się pokonać granice, polityczne mury i poznać swą drugą rodzinę?

 

W Wielką Niedzielę i Wielkanocny Poniedziałek, 17 i 18 kwietnia o godz. 20.00 widzowie zobaczą premierowo 6-odcinkowy serial „ Pałac” o niezwykłych losach sióstr bliźniaczek, które zostały rozdzielone przez wojnę i polityczne podziały. Akcja w taneczno-muzycznym klimacie dzieje się w Berlinie Wschodnim w 1988 roku. Przed 40. rocznicą powstania NRD, w słynnym klubie Friedrichstadt-Palast trwa próba do gigantycznego show. W tym niezwykle ekscytującym momencie swego życia młoda tancerka, Christine, staje przed swoim sobowtórem. Na widowni zjawiła się Marlena, młoda businesswoman z Republiki Federalnej Niemiec, którą Ministerstwo Handlu Zagranicznego wysłało na negocjacje. Siostry są do głębi poruszone. Dlaczego o sobie nie wiedziały? Ich życie w jednej chwili zostały wywrócone do góry nogami. Żeby dowiedzieć się wszystkiego o swoim poprzednim życiu na Wschodzie i na Zachodzie, bliźniaczki zamieniają się rolami. Chcą także poznać swoją drugą rodzinę, której nigdy nie widziały. Wobec istniejącej sytuacji politycznej mocno ryzykują, ale ta przygoda życia daje mi też wiele radości i wielkich wzruszeń…

Każdego świątecznego dnia Romance TV pokaże po trzy odcinki serii.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.