Filozofia denimu - dżinsowa kolekcja marki Cellbes wiosna-lato 22.

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Wytrzymały, pasujący do wielu stylizacji i wygodny – kultowy materiał w kolorze granatowym powraca. Popularny na całym świecie – denim, a szczególnie ten w odcieniu głębokiego błękitu znajduje się w niemalże każdej garderobie Kobiet. Projektanci marki Cellbes w sezonie wiosna-lato 2022 postanowili stworzyć mini kolekcję z dżinsu opartą na dobrze znanych w modzie klasykach.
Stworzony ponad 160 lat temu denim początkowo jako materiał na namioty, szybko podbił serca w środowisku szeroko pojętej mody. Nie tylko tej użytkowej, ale też stylowej i eleganckiej. Początkowo używany masowo na produkcję dżinsów, z czasem znalazł wykorzystanie w kobiecych krojach czy akcesoriach. Te pomysły zostały zrealizowane w najnowszej kolekcji marki Cellbes na sezon wiosna-lato 2022. Sporą jej część zajmują spodnie dżinsowe, których jest ponad 70. Różnią się krojami, kolorami i detalami, które zdobią nogawki lub kieszenie – finezyjne hafty czy przeszycia. Wyróżnia je również szeroka gama rozmiarów od 34 do 64! Wśród dżinsów znajduje się najpopularniejszy model szwedzkiego brandu o nazwie Paris z dopasowanymi nogawkami, który w tym sezonie powraca w kolorze zielonym i białym. Oprócz niego Panie mogą wybierać pomiędzy dzwonami, a spodniami z regularną lub szeroką nogawką. Hitem są jegginsy – spodnie z elastycznego denimu z gumką w pasie o kroju boot-cut, które można zamówić w dwóch różnych długościach nogawki.
„Chcemy dopasować się do potrzeb naszych Klientek, u których zauważyliśmy wzrost zainteresowania modą i oryginalnymi dodatkami do stylizacji. Nie zapominamy o tych, które kochają dżinsy dlatego oferta marki Cellbes w tym segmencie jest jedną z największych na rynku. Wyróżniamy się wygodnymi fasonami i dostępnością w wielu rozmiarach.” – opowiada Svetlana Elson, dyrektor marketingu i reklamy Cellbes.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientek powstały funkcjonalne i kobiece sukienki. Warto zwrócić uwagę na tą o kroju maxi w stylu boho, z łączonego poziomo denimu. Uzupełnieniem gamy granatowych produktów są koszule – począwszy od tych klasycznych modeli przez te z dekoracyjnym kołnierzykiem lub z prostą stójką. Dla fanek stylu retro w kolekcji Cellbes pojawiają się ogrodniczki, które można znaleźć w garderobach gwiazd jak Gwen Stefani, Alexa Chung czy Miley Cyrus. Łatwe do wystylizowania, w połączeniu z białym t'shirtem lub bluzką w marynarskie paski stworzą młodzieżowy look. W lookbooku marki Cellbes styliści proponują denimowe totallooki – dżinsy w połączeniu z tunikami lub koszulami w podobnej tonacji kolorystycznej.
Cała kolekcja z denimu marki Cellbes dostępna jest w sklepie online www.cellbes.pl.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.