Komunikaty PR

Filozofia denimu - dżinsowa kolekcja marki Cellbes wiosna-lato 22.

2022-03-23  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Wytrzymały, pasujący do wielu stylizacji i wygodny – kultowy materiał w kolorze granatowym powraca. Popularny na całym świecie – denim, a szczególnie ten w odcieniu głębokiego błękitu znajduje się w niemalże każdej garderobie Kobiet. Projektanci marki Cellbes w sezonie wiosna-lato 2022 postanowili stworzyć mini kolekcję z dżinsu opartą na dobrze znanych w modzie klasykach.

Stworzony ponad 160 lat temu denim początkowo jako materiał na namioty, szybko podbił serca w środowisku szeroko pojętej mody. Nie tylko tej użytkowej, ale też stylowej i eleganckiej. Początkowo używany masowo na produkcję dżinsów, z czasem znalazł wykorzystanie w kobiecych krojach czy akcesoriach. Te pomysły zostały zrealizowane w najnowszej kolekcji marki Cellbes na sezon wiosna-lato 2022. Sporą jej część zajmują spodnie dżinsowe, których jest ponad 70. Różnią się krojami, kolorami i detalami, które zdobią nogawki lub kieszenie – finezyjne hafty czy przeszycia. Wyróżnia je również szeroka gama rozmiarów od 34 do 64! Wśród dżinsów znajduje się najpopularniejszy model szwedzkiego brandu o nazwie Paris z dopasowanymi nogawkami, który w tym sezonie powraca w kolorze zielonym i białym. Oprócz niego Panie mogą wybierać pomiędzy dzwonami, a spodniami z regularną lub szeroką nogawką. Hitem są jegginsy – spodnie z elastycznego denimu z gumką w pasie o kroju boot-cut, które można zamówić w dwóch różnych długościach nogawki. 

„Chcemy dopasować się do potrzeb naszych Klientek, u których zauważyliśmy wzrost zainteresowania modą i oryginalnymi dodatkami do stylizacji. Nie zapominamy o tych, które kochają dżinsy dlatego oferta marki Cellbes w tym segmencie jest jedną z największych na rynku. Wyróżniamy się wygodnymi fasonami i dostępnością w wielu rozmiarach.” – opowiada Svetlana Elson, dyrektor marketingu i reklamy Cellbes.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientek powstały funkcjonalne i kobiece sukienki. Warto zwrócić uwagę na tą o kroju maxi w stylu boho, z łączonego poziomo denimu. Uzupełnieniem gamy granatowych produktów są koszule – począwszy od tych klasycznych modeli przez te z dekoracyjnym kołnierzykiem lub z prostą stójką. Dla fanek stylu retro w kolekcji Cellbes pojawiają się ogrodniczki, które można znaleźć w garderobach gwiazd jak Gwen Stefani, Alexa Chung czy Miley Cyrus. Łatwe do wystylizowania, w połączeniu z białym t'shirtem lub bluzką w marynarskie paski stworzą młodzieżowy look. W lookbooku marki Cellbes styliści proponują denimowe totallooki – dżinsy w połączeniu z tunikami lub koszulami w podobnej tonacji kolorystycznej.

Cała kolekcja z denimu marki Cellbes dostępna jest w sklepie online www.cellbes.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda EMIL WIECZOREK - MARZYCIEL, KTÓRY PODBIJA ŚWIAT MODY Biuro prasowe
2024-10-04 | 15:55

EMIL WIECZOREK - MARZYCIEL, KTÓRY PODBIJA ŚWIAT MODY

W świecie mody pojawia się nowa, obiecująca twarz – Emil Wieczorek, projektant, który z zapałem podbija serca miłośników stylu, piękna i klasy. Właśnie te trzy słowa
Moda Garderoba kapsułowa z barwą czerwonej pomarańczy według C&A.
2024-10-03 | 08:00

Garderoba kapsułowa z barwą czerwonej pomarańczy według C&A.

Kolekcja C&A "Capsule Wardrobe" to starannie dobrany wybór ponadczasowych elementów garderoby, takich jak swetry i kardigany, dopasowane spodnie oraz eleganckie
Moda MAŁGORZATA SZUMOWSKA W JURY FASHION FILM FESTIVAL!
2024-10-02 | 15:00

MAŁGORZATA SZUMOWSKA W JURY FASHION FILM FESTIVAL!

MAŁGORZATA SZUMOWSKA W JURY FASHION FILM FESTIVAL! DO KOŃCA NABORU ZOSTAŁY DWA TYGODNIE   Zostały już tylko dwa tygodnie na zgłoszenie filmów do Fashion Film Festival

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.