Finał 10. edycji Top Model, czyli niezwykłe widowisko i wyjątkowe stylizacje!
W środę 24 listopada odbył się finał 10. edycji programu telewizyjnego Top Model. Podczas niezwykłego widowiska pełnego spektakularnych pokazów mody polskich projektantów wyłoniono zwyciężczynię – Dominikę Wysocką. Uwadze mediów nie umknęły również zaprezentowane tego wieczoru stylizacje i dodatki. Z całą pewnością to marka Kazar podbiła serca jury, które swoje propozycje modowe podkreśliło wyjątkowymi modelami z najnowszej kolekcji producenta.
Finał programu Top Model od lat budzi ogromne emocje i zainteresowanie, a 10. edycja telewizyjnego show zostanie zapamiętana na długo. Wszystko to za sprawą zapierających dech w piersiach pokazów mody reżyserowanych przez Kasię Sokołowską, świetnej oprawy muzycznej i bardzo wysokiego poziomu zaprezentowanego przez uczestników. Na uwagę zasługują również stylizacje modeli i modelek, a także członków jury, którzy tego wieczoru postawili na dodatki z najnowszej kolekcji Kazar.
Dawid Woliński i Marcin Tyszka wybrali klasyczne, czarne półbuty z najnowszej kolekcji marki Kazar na sezon jesień-zima 2021/22. Słynny fotograf uzupełnił nimi niezobowiązującą stylizację w kolorach czerni i zieleni, natomiast Woliński zdecydował się na elegancki, czarny garnitur w stylu lat Złotej Ery Hollywood. Karolina Pisarek postawiła z kolei na buty z najnowszej kolekcji kazar x kasia stworzonej we współpracy z Kasią Sokołowską. Spektakularne kozaki w kolorze czekoladowym świetnie współgrały z jeansowym kompletem MMC. Ten prawdziwy must have na zimę jest dostępny na stronie producenta w wielu wariantach kolorystycznych. Gwiazdą wieczoru była także Kasia Sokołowska. Najsłynniejsza reżyserka pokazów mody w Polsce i niekwestionowany autorytet modowy wybrała dla siebie biały garnitur, który uzupełniła czarnymi klapkami na obcasie z fantazyjnym kwiatem. Jest to model z najnowszej, wieczorowej kolekcji kazar x kasia, który już wkrótce będzie dostępny w ofercie marki.
Buty Kazar uzupełniły również stylizacje modeli i modelek podczas pokazu mody marki MMC. Propozycje z kolekcji kazar x kasia doskonale podkreśliły wyjątkowość jubileuszowej kolekcji tego uznanego duetu projektantów. Kozaki z efektownym wiązaniem w kolorach czerni, czekolady i zgaszonego odcienia żółtego ukazały wielozadaniowość propozycji MMC, które łączą w sobie elegancję, nonszalancję i casual.
Więcej informacji na temat kolekcji marki Kazar znajduje się na stronie www.kazar.com.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.