From our city to yours! Lee Cooper – trampki i sneakersy, które chcesz mieć!
Marka Lee Cooper poszczycić się może wyjątkowo bogatą historią i kultowym statusem ikony dżinsu. Początki firmy Lee Copper sięgają 1908 roku. To właśnie wtedy na East Endzie w Londynie dwójka przyjaciół: Morris Cooper i Louis Maister, założyła małą firmę. Zaczęło się niepozornie, bo od szycia ubrań roboczych, zaś wojny światowe przestawiły produkcję na mundury dla wojska. Jednak lata 40. XX wieku to już początek Lee Cooper jako marki modowej. W ciągu kilku lat firma osiągnęła status wiodącego producenta jeansów na rynku brytyjskim. W latach 50., jako pierwsza marka, która rozpoznała nierozerwalny związek między muzyką i modą, pochwalić się mogła współpracą z legendarnymi artystami, jak The Rolling Stones czy Rod Stewart. Kolejne dekady ugruntowały pozycję firmy. Długoletnie doświadczenie, obecność w wielu subkulturach i eksport ubrań na cały świat sprawiły, że Lee Cooper stał się legendą.
Przez ponad sto lat swego istnienia, Lee Cooper zyskał status kultowej marki, która dziś oferuje nie tylko słynne jeansy, ale też inne elementy odzieży, dodatki, a także buty, uosabiające 100% najnowszych trendów – miejski styl, sportową elegancję, swobodną klasykę. To marka zakorzeniona w tętniącej życiem i eklektycznej energii miast – od alejek londyńskiego East Endu, poprzez futurystyczny Dubaj, po tak pełne wyjątkowego charakteru ulice Warszawy, Gdańska czy Krakowa - łączy ze sobą miasta na całym świecie.
Krok w krok z Lee Cooper
Trampki i sneakersy Lee Cooper to idealne rozwiązanie dla tych, którzy miksują najnowsze trendy z zawsze modną klasyką. Wszystkie kolekcje cechuje doskonały design – projektanci uwzględniają to, co jest na czasie i nie zapominają o tradycyjnym dziedzictwie marki, choćby w zakresie gamy barw. W ofercie dostępne są buty sportowe męskie, damskie i dziecięce. Kolorystyka? Klasyczna, na czele z bielą, czerwienią, granatem i czernią, aczkolwiek okazjonalnie pojawia się także róż, pomarańcz, błękit czy seledyn, jeśli pasuje do stylu danego modelu. Fason? Od klasycznych tenisówek, po warianty na grubszych podeszwach z gumy lub sznurka, buty za kostkę czy z ażurowym, imitującym plecioną koronkę, wykończeniem. Nie brakuje, co oczywiste, butów „jeansowych”, a niektóre modele mają także ozdobną wyściółkę. Najwyższej jakości materiały sprawiają, że wszystkie buty Lee Cooper są wytrzymałe, zapewniają komfort noszenia i pewność kroku na każdym rodzaju podłoża.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.