Fundacja Avalon dołącza do szeregu organizacji w ramach akcji #BiegamDobrze!
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Fani biegania z pewnością są zaznajomieni z projektem #BiegamDobrze zainicjowanym przez Fundację Maraton Warszawski. Każdy, kto będzie chciał wziąć udział w sportowych eventach, takich jak 18. PÓŁMARATON WARSZAWSKI, 11. NEW BALANCE BIEG NA PIĄTKĘ, 46. NATIONALE-NEDERLANDEN MARATON WARSZAWSKI będzie mógł wesprzeć zbiórką środków Fundację Avalon.
Zostań dobroczynnym bohaterem!
Każdy, kto lubi biegać i planuje wziąć udział w wydarzeniach sportowych Fundacji Maraton Warszawski, może podczas rejestracji na dany event wybrać Fundację Avalon. Następnie należy zachęcić znajomych do wsparcia swojej imiennej zbiórki. Środki finansowe trafiają do wybranej organizacji, gdy zbierze się minimalną kwotę dla danego biegu: Półmaraton – 400 zł, Bieg na piątkę 5 km – 200 zł. Gdy ten cel zostanie osiągnięty, biegacz otrzymuje specjalny dobroczynny pakiet startowy od Fundacji Avalon.
Wszystkie osoby, które zdecydują się pobiec na rzecz Fundacji Avalon, otrzymają numer startowy z logiem Fundacji Avalon oraz pakiet gadżetów. W dniu zawodów Fundacyjna ekipa będzie kibicować tym, którzy poprzez bieg wesprą działania organizacji. Z kolei Fundacja Maraton Warszawski zapewni charytatywnym biegaczom dedykowane stoisko w Biurze Zawodów do odbioru pakietów oraz specjalną strefę masażu po biegu.
To unikatowa okazja do zyskania tytułu Avalończyka, bo każdy ma swój maraton! Zakładając zbiórkę na rzecz Fundacji, możesz stać się Dobroczynnym Bohaterem i uzyskać charytatywny pakiet startowy Fundacji Avalon, a do niego w gratisie dokładamy najlepszych kibiców w specjalnej strefie na trasie i super przywileje w formie dedykowanego punktu odbioru pakietów startowych i dostęp do strefy masażu po biegu! Spotkajmy się podczas biegu i cieszmy się razem z możliwości zmiany świata na lepsze! - Marcin Podstawka, główny specjalista ds. fundraisingu, Fundacja Avalon.
Wszystkich miłośników sportu Fundacja Avalon zaprasza do przyłączenia się do akcji #BiegamDobrze. Dzięki tej wspólnej, sportowej przygodzie możemy budować świat bez barier i ograniczeń. To wszystko po to, aby osoby z niepełnosprawnościami mogły się realizować w każdym aspekcie życia. Wszystkich, którzy nie biorą udziału w biegach, serdecznie zachęcamy do wsparcia zbiórek biegaczy z drużyny Avalonu!

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.