Komunikaty PR

Furby powraca do Polski!

2023-08-03  |  12:05
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Wojewodzic
Yellowcups

Sowińskiego 9
31-524 Kraków
karolina|yellowcups.pl| |karolina|yellowcups.pl
537 211 401
https://yellowcups.pl/
Do pobrania Inf. pras ( 0.58 MB )

Już w sierpniu tego roku Furby nowej generacji pojawi się w polskich sklepach. To kultowa zabawka firmy Hasbro, za którą od zawsze szalały miliony dzieci na całym świecie. Tworząc najnowszą wersję Furby, Hasbro przeprowadziło badania wśród najmłodszych, by poznać ich potrzeby i oczekiwania. Tak powstała urzekająca i mówiąca po polsku nowa generacja Furby. Teraz okazji do zabaw i psot jest jeszcze więcej!

Koniec czekania, pora na zabawę – „Dah-No-Lah”!
Furby pojawi się w dwóch przepięknych wersjach kolorystycznych: fioletowej i koralowej. Ma aż 5 podstawowych trybów zabawy aktywowanych głosem plus 3 dodatkowe tryby – niespodzianki, które pojawiają się wraz z biegiem zabawy. Im więcej czasu dzieci spędzają z Furby, tym więcej funkcji odkrywają! Ten przyjacielski stworek gra, śpiewa, świeci, reaguje na 600 sposobów, a także trochę psoci. Wspólnie z Furby dzieci mogą śpiewać piosenki, tańczyć czy po prostu odpoczywać. Furby mówi po polsku i furbijsku. Wymaga opieki - domaga się karmienia, czesania oraz ubierania, a dzięki dołączonym akcesoriom każda zabawka może zyskać nowy, unikalny wygląd!

Przyjaźń pełna psot!
Dzięki futrzastej nowości od Hasbro dzieci mogą poznać kultową zabawkę, której poprzednie wersje wiele lat temu pokochali ich rodzice. Realistyczne ruchy, wyraziste oczy, własny język (furbijski!) i psotny charakter – to wszystko składa się na wyjątkowość Furby. Oto symbol przyjaźni, wyrażania siebie i dobrej zabawy, który na dobre zagościł w popkulturze. Od zawsze pokazuje dzieciom, że mogą być szalone, zabawne, zwariowane, a także trochę niesforne, ponieważ to czyni je wyjątkowymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.