Komunikaty PR

Galeria Bronowice poszukuje STYLOWYCH mieszkańców

2021-09-23  |  10:50
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Kim ma być STYLOWY?

Coco Chanel, światowa ikona mody mawiała, że moda przemija, a styl zostaje. I właśnie taki unikalny, spójny, indywidualny styl powinien cechować każdego, kto zechce wziąć udział w konkursie Galerii Bronowice. Do wygrania jest nagroda główna - 2 000 zł na zakupy ze znaną stylistką i vlogerką, Magdaleną RADZKĄ Kanoniak oraz pozostałe nagrody: vouchery na kwotę 500 zł, 300 zł oraz 20 x 100 zł - do wydania w Galerii Bronowice!

- W tej chwili moda, wielcy projektanci, cała branża modowa inspirują się ulicą, autentycznością i tym, co ludzie noszą na co dzień. Dlatego zachęcam do wzięcia udziału w konkursie STYLOWI i pokazanie swojej stylizacji. Być może to Ty będziesz czyjąś inspiracją? - zachęca Magdalena RADZKA Kanoniak.

Modowa dawka wiedzy i STYLOWY finał - 25 września w Galerii Bronowice

To już w najbliższą sobotę! Od godziny 12:00 będzie można wziąć udział w spotkaniu z RADZKĄ, stylistką i jedną z najpopularniejszych vlogerek modowych polskiego YouTube. Opowie ona o najnowszych trendach i modzie, pokaże, jak łączyć kolory, faktury i style. Nie zabraknie też porad związanych ze sztuką robienia zakupów odzieżowych, o tym, co warto kupować na lata, a co przeminie wraz z końcem sezonu. Sobotnie popołudnie będzie też okazją do wspólnego selfie, zdobycia indywidualnej modowej porady oraz autografu RADZKIEJ, autorki książki „Radzka radzi: Tobie dobrze w tym!”. Na wszystkich chętnych czekać też będą niespodzianki i quizy z nagrodami oraz - przygotowane przez najemców Galerii - specjalne kupony rabatowe, promocje i oferty na najnowsze kolekcje.

O godzinie 16:00 na scenę wkroczą finaliści konkursu STYLOWI - wybrany przez jury główny zwycięzca, bogatszy o dwutysięczny voucher, uda się na zakupy w Galerii w towarzystwie Magdaleny RADZKIEJ Kanoniak. Na pozostałych finalistów czekają nagrody pieniężne.

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie?

Rok 2021 to już trzecia odsłona popularnego konkursu STYLOWI. Zgłosić można się na kilka sposobów - termin zgłoszeń upływa 23 września!

Pierwszą opcją jest zamieszczenie w komentarzu wydarzenia „STYLOWI EDYCJA III” na Facebooku fotografii w swojej ulubionej stylizacji.

Można też inaczej - stojąc oko w oko ze „Stylową Ekipą”, polującą na najbardziej stylowych na terenie Krakowa (w godzinach 12:00-14:00) lub w samej Galerii (w godzinach 16:00 - 18:00).

- Dotychczasowe edycje naszej stylowej zabawy pokazały, że Kraków pełen jest osób lubiących bawić się modą, wyrazistych i nietuzinkowych. I właśnie na takich ludzi czekamy w Galerii Bronowice! Gwarantujemy nie tylko dobrą zabawę, ale również pokaźny zastrzyk wiedzy w trakcie sobotniego finału oraz nagrody dla najbardziej stylowych! Przygotowaliśmy również mnóstwo niespodzianek, warto więc nas odwiedzić - zachęca Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.

Główną nagrodą w konkursie STYLOWI jest 2 000 zł na zakupy z vlogerką, pozostałe to: vouchery na kwotę 500 zł, 300 zł oraz 20 x 100 zł - do wydania w Galerii Bronowice!

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu STYLOWI znaleźć można pod adresem:        https://galeriabronowice.pl/wydarzenia/stylowi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.