Galeria Bronowice poszukuje STYLOWYCH mieszkańców

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Kim ma być STYLOWY?
Coco Chanel, światowa ikona mody mawiała, że moda przemija, a styl zostaje. I właśnie taki unikalny, spójny, indywidualny styl powinien cechować każdego, kto zechce wziąć udział w konkursie Galerii Bronowice. Do wygrania jest nagroda główna - 2 000 zł na zakupy ze znaną stylistką i vlogerką, Magdaleną RADZKĄ Kanoniak oraz pozostałe nagrody: vouchery na kwotę 500 zł, 300 zł oraz 20 x 100 zł - do wydania w Galerii Bronowice!
- W tej chwili moda, wielcy projektanci, cała branża modowa inspirują się ulicą, autentycznością i tym, co ludzie noszą na co dzień. Dlatego zachęcam do wzięcia udziału w konkursie STYLOWI i pokazanie swojej stylizacji. Być może to Ty będziesz czyjąś inspiracją? - zachęca Magdalena RADZKA Kanoniak.
Modowa dawka wiedzy i STYLOWY finał - 25 września w Galerii Bronowice
To już w najbliższą sobotę! Od godziny 12:00 będzie można wziąć udział w spotkaniu z RADZKĄ, stylistką i jedną z najpopularniejszych vlogerek modowych polskiego YouTube. Opowie ona o najnowszych trendach i modzie, pokaże, jak łączyć kolory, faktury i style. Nie zabraknie też porad związanych ze sztuką robienia zakupów odzieżowych, o tym, co warto kupować na lata, a co przeminie wraz z końcem sezonu. Sobotnie popołudnie będzie też okazją do wspólnego selfie, zdobycia indywidualnej modowej porady oraz autografu RADZKIEJ, autorki książki „Radzka radzi: Tobie dobrze w tym!”. Na wszystkich chętnych czekać też będą niespodzianki i quizy z nagrodami oraz - przygotowane przez najemców Galerii - specjalne kupony rabatowe, promocje i oferty na najnowsze kolekcje.
O godzinie 16:00 na scenę wkroczą finaliści konkursu STYLOWI - wybrany przez jury główny zwycięzca, bogatszy o dwutysięczny voucher, uda się na zakupy w Galerii w towarzystwie Magdaleny RADZKIEJ Kanoniak. Na pozostałych finalistów czekają nagrody pieniężne.
Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
Rok 2021 to już trzecia odsłona popularnego konkursu STYLOWI. Zgłosić można się na kilka sposobów - termin zgłoszeń upływa 23 września!
Pierwszą opcją jest zamieszczenie w komentarzu wydarzenia „STYLOWI EDYCJA III” na Facebooku fotografii w swojej ulubionej stylizacji.
Można też inaczej - stojąc oko w oko ze „Stylową Ekipą”, polującą na najbardziej stylowych na terenie Krakowa (w godzinach 12:00-14:00) lub w samej Galerii (w godzinach 16:00 - 18:00).
- Dotychczasowe edycje naszej stylowej zabawy pokazały, że Kraków pełen jest osób lubiących bawić się modą, wyrazistych i nietuzinkowych. I właśnie na takich ludzi czekamy w Galerii Bronowice! Gwarantujemy nie tylko dobrą zabawę, ale również pokaźny zastrzyk wiedzy w trakcie sobotniego finału oraz nagrody dla najbardziej stylowych! Przygotowaliśmy również mnóstwo niespodzianek, warto więc nas odwiedzić - zachęca Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.
Główną nagrodą w konkursie STYLOWI jest 2 000 zł na zakupy z vlogerką, pozostałe to: vouchery na kwotę 500 zł, 300 zł oraz 20 x 100 zł - do wydania w Galerii Bronowice!
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu STYLOWI znaleźć można pod adresem: https://galeriabronowice.pl/wydarzenia/stylowi.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.