Komunikaty PR

Galeria Bronowice z certyfikatem bezpieczeństwa Bureau Veritas Polska

2021-05-17  |  13:05
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Fakt zmiany zachowań zakupowych Polaków i priorytetyzacji bezpieczeństwa potwierdzają badania, według których „czynnikiem, który w największym stopniu zyskał na znaczeniu podczas pandemii, jest własne bezpieczeństwo. Zaczęło na nie zwracać uwagę 58% więcej Polaków niż przed jej wybuchem”*. Galeria Bronowice już od początku pandemii wprowadziła wiele środków bezpieczeństwa - m.in. wzmożoną, regularną dezynfekcję wyposażenia i urządzeń znajdujących się na terenie części wspólnych (m.in. windy, poręcze, schody, klamki, ekrany i obudowy planów interaktywnych, bankomatów etc). Także toalety i części wspólne dezynfekowane są częściej, niż dotychczas, przy zachowaniu restrykcyjnych zasad higieny. Na terenie całego Centrum rozlokowano dyspensery z płynem dezynfekującym do rąk, a dla klientów przygotowana została szeroka akcja edukacyjna dotycząca zasad bezpiecznych zakupów. Ściśle przestrzegane są zasady związane z odpowiednim dystansem oraz zasłanianiem ust i nosa, a specjalny system liczący wspiera zachowanie odpowiednich limitów osób w częściach wspólnych. We wzmożone działania prewencyjne zaangażowali są także najemcy, dodatkowo wprowadzając własne procedury przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego.

Z początkiem maja wysoką jakość działań Galerii Bronowice podnoszących bezpieczeństwo odwiedzających i pracowników obiektu potwierdziło grono niezależnych ekspertów firmy Bureau Veritas Polska Sp. z o.o., przyznając Galerii certyfikat „SafeGuard”. Złożona z ekspertów komisja audytorska przeprowadziła wieloetapową ocenę procesów i procedur, systemów i środków kontroli wprowadzonych przez zarządcę obiektu. Ocena koncentrowała się na 6 głównych obszarach i 15 ważnych podkategoriach - łącznie było to 41 punktów kontrolnych.

Opiniowane aspekty to m.in. środki zapewniające bezpieczeństwo klientów i pracowników, zasady utrzymywania higieny i czystości, dezynfekcja tzw. miejsc i powierzchni wrażliwych, środki bezpieczeństwa wdrożone przez najemców, działania informacyjne, procedury kryzysowe, mapowanie obszarów ryzyka, zgodność i egzekwowanie aktualnych rozporządzeń sanitarnych.

 * KPMG w Polsce, Raport „Nowa rzeczywistość: konsument w dobie COVID-19”.

 - Cieszymy się z uzyskanego certyfikatu „SafeGuard” - to potwierdzenie przestrzegania przez nas najwyższych standardów bezpieczeństwa w czasie pandemii oraz zaangażowania wewnętrznego zespołu odpowiedzialnego za wdrożenie procedur bezpieczeństwa i wysiłku naszych najemców, którzy dbałość o zachowanie reżimu potraktowali priorytetowo. Ocena jury, oparta o drobiazgową analizę każdego z kilkudziesięciu aspektów bezpieczeństwa potwierdziła, że wszystkie działania, jakie wprowadziliśmy w Galerii Bronowice, są zgodne z najwyższymi standardami sanitarnymi. Jesteśmy miejscem, w którym komfortowo i bez obaw można zrobić zakupy - podkreśla Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.

- Do tej pory, spółka Bureau Veritas Polska zrealizowała już weryfikację 85 obiektów na terenie całego kraju. Certyfikacja – w pełni transparentna, ponieważ każdą placówkę można zweryfikować na cyfrowej platformie Restart Your Business with BV – potwierdza, że właściciel oraz zarządca Galerii traktują bezpieczeństwo klientów oraz pracowników priorytetowo. Przedsięwzięta strategia zmniejsza ryzyko rozprzestrzeniania się infekcji drogą kontaktową i buduje zaufanie do marki w nowej rzeczywistości – mówi Witold Dżugan, Dyrektor Certyfikacji Bureau Veritas Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.