Galeria Bronowice z certyfikatem bezpieczeństwa Bureau Veritas Polska

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Fakt zmiany zachowań zakupowych Polaków i priorytetyzacji bezpieczeństwa potwierdzają badania, według których „czynnikiem, który w największym stopniu zyskał na znaczeniu podczas pandemii, jest własne bezpieczeństwo. Zaczęło na nie zwracać uwagę 58% więcej Polaków niż przed jej wybuchem”*. Galeria Bronowice już od początku pandemii wprowadziła wiele środków bezpieczeństwa - m.in. wzmożoną, regularną dezynfekcję wyposażenia i urządzeń znajdujących się na terenie części wspólnych (m.in. windy, poręcze, schody, klamki, ekrany i obudowy planów interaktywnych, bankomatów etc). Także toalety i części wspólne dezynfekowane są częściej, niż dotychczas, przy zachowaniu restrykcyjnych zasad higieny. Na terenie całego Centrum rozlokowano dyspensery z płynem dezynfekującym do rąk, a dla klientów przygotowana została szeroka akcja edukacyjna dotycząca zasad bezpiecznych zakupów. Ściśle przestrzegane są zasady związane z odpowiednim dystansem oraz zasłanianiem ust i nosa, a specjalny system liczący wspiera zachowanie odpowiednich limitów osób w częściach wspólnych. We wzmożone działania prewencyjne zaangażowali są także najemcy, dodatkowo wprowadzając własne procedury przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego.
Z początkiem maja wysoką jakość działań Galerii Bronowice podnoszących bezpieczeństwo odwiedzających i pracowników obiektu potwierdziło grono niezależnych ekspertów firmy Bureau Veritas Polska Sp. z o.o., przyznając Galerii certyfikat „SafeGuard”. Złożona z ekspertów komisja audytorska przeprowadziła wieloetapową ocenę procesów i procedur, systemów i środków kontroli wprowadzonych przez zarządcę obiektu. Ocena koncentrowała się na 6 głównych obszarach i 15 ważnych podkategoriach - łącznie było to 41 punktów kontrolnych.
Opiniowane aspekty to m.in. środki zapewniające bezpieczeństwo klientów i pracowników, zasady utrzymywania higieny i czystości, dezynfekcja tzw. miejsc i powierzchni wrażliwych, środki bezpieczeństwa wdrożone przez najemców, działania informacyjne, procedury kryzysowe, mapowanie obszarów ryzyka, zgodność i egzekwowanie aktualnych rozporządzeń sanitarnych.
* KPMG w Polsce, Raport „Nowa rzeczywistość: konsument w dobie COVID-19”.
- Cieszymy się z uzyskanego certyfikatu „SafeGuard” - to potwierdzenie przestrzegania przez nas najwyższych standardów bezpieczeństwa w czasie pandemii oraz zaangażowania wewnętrznego zespołu odpowiedzialnego za wdrożenie procedur bezpieczeństwa i wysiłku naszych najemców, którzy dbałość o zachowanie reżimu potraktowali priorytetowo. Ocena jury, oparta o drobiazgową analizę każdego z kilkudziesięciu aspektów bezpieczeństwa potwierdziła, że wszystkie działania, jakie wprowadziliśmy w Galerii Bronowice, są zgodne z najwyższymi standardami sanitarnymi. Jesteśmy miejscem, w którym komfortowo i bez obaw można zrobić zakupy - podkreśla Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.
- Do tej pory, spółka Bureau Veritas Polska zrealizowała już weryfikację 85 obiektów na terenie całego kraju. Certyfikacja – w pełni transparentna, ponieważ każdą placówkę można zweryfikować na cyfrowej platformie Restart Your Business with BV – potwierdza, że właściciel oraz zarządca Galerii traktują bezpieczeństwo klientów oraz pracowników priorytetowo. Przedsięwzięta strategia zmniejsza ryzyko rozprzestrzeniania się infekcji drogą kontaktową i buduje zaufanie do marki w nowej rzeczywistości – mówi Witold Dżugan, Dyrektor Certyfikacji Bureau Veritas Polska.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.