Galeria Bronowice z certyfikatem bezpieczeństwa Bureau Veritas Polska

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Fakt zmiany zachowań zakupowych Polaków i priorytetyzacji bezpieczeństwa potwierdzają badania, według których „czynnikiem, który w największym stopniu zyskał na znaczeniu podczas pandemii, jest własne bezpieczeństwo. Zaczęło na nie zwracać uwagę 58% więcej Polaków niż przed jej wybuchem”*. Galeria Bronowice już od początku pandemii wprowadziła wiele środków bezpieczeństwa - m.in. wzmożoną, regularną dezynfekcję wyposażenia i urządzeń znajdujących się na terenie części wspólnych (m.in. windy, poręcze, schody, klamki, ekrany i obudowy planów interaktywnych, bankomatów etc). Także toalety i części wspólne dezynfekowane są częściej, niż dotychczas, przy zachowaniu restrykcyjnych zasad higieny. Na terenie całego Centrum rozlokowano dyspensery z płynem dezynfekującym do rąk, a dla klientów przygotowana została szeroka akcja edukacyjna dotycząca zasad bezpiecznych zakupów. Ściśle przestrzegane są zasady związane z odpowiednim dystansem oraz zasłanianiem ust i nosa, a specjalny system liczący wspiera zachowanie odpowiednich limitów osób w częściach wspólnych. We wzmożone działania prewencyjne zaangażowali są także najemcy, dodatkowo wprowadzając własne procedury przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego.
Z początkiem maja wysoką jakość działań Galerii Bronowice podnoszących bezpieczeństwo odwiedzających i pracowników obiektu potwierdziło grono niezależnych ekspertów firmy Bureau Veritas Polska Sp. z o.o., przyznając Galerii certyfikat „SafeGuard”. Złożona z ekspertów komisja audytorska przeprowadziła wieloetapową ocenę procesów i procedur, systemów i środków kontroli wprowadzonych przez zarządcę obiektu. Ocena koncentrowała się na 6 głównych obszarach i 15 ważnych podkategoriach - łącznie było to 41 punktów kontrolnych.
Opiniowane aspekty to m.in. środki zapewniające bezpieczeństwo klientów i pracowników, zasady utrzymywania higieny i czystości, dezynfekcja tzw. miejsc i powierzchni wrażliwych, środki bezpieczeństwa wdrożone przez najemców, działania informacyjne, procedury kryzysowe, mapowanie obszarów ryzyka, zgodność i egzekwowanie aktualnych rozporządzeń sanitarnych.
* KPMG w Polsce, Raport „Nowa rzeczywistość: konsument w dobie COVID-19”.
- Cieszymy się z uzyskanego certyfikatu „SafeGuard” - to potwierdzenie przestrzegania przez nas najwyższych standardów bezpieczeństwa w czasie pandemii oraz zaangażowania wewnętrznego zespołu odpowiedzialnego za wdrożenie procedur bezpieczeństwa i wysiłku naszych najemców, którzy dbałość o zachowanie reżimu potraktowali priorytetowo. Ocena jury, oparta o drobiazgową analizę każdego z kilkudziesięciu aspektów bezpieczeństwa potwierdziła, że wszystkie działania, jakie wprowadziliśmy w Galerii Bronowice, są zgodne z najwyższymi standardami sanitarnymi. Jesteśmy miejscem, w którym komfortowo i bez obaw można zrobić zakupy - podkreśla Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.
- Do tej pory, spółka Bureau Veritas Polska zrealizowała już weryfikację 85 obiektów na terenie całego kraju. Certyfikacja – w pełni transparentna, ponieważ każdą placówkę można zweryfikować na cyfrowej platformie Restart Your Business with BV – potwierdza, że właściciel oraz zarządca Galerii traktują bezpieczeństwo klientów oraz pracowników priorytetowo. Przedsięwzięta strategia zmniejsza ryzyko rozprzestrzeniania się infekcji drogą kontaktową i buduje zaufanie do marki w nowej rzeczywistości – mówi Witold Dżugan, Dyrektor Certyfikacji Bureau Veritas Polska.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.