Komunikaty PR

Galeria Młociny i EPP wspólnie z pomocą Fundacji Malwa

2021-12-06  |  14:00
Biuro prasowe

Należąca do EPP i Echo Investment bielańska Galeria Młociny regularnie wspiera lokalną społeczność. W listopadzie pracownicy centrum handlowego oraz spółki EPP ponownie wyciągnęli pomocną dłoń w stronę potrzebujących. W ramach wolontariatu wspólnymi siłami przeprowadzili remont ośrodka rehabilitacyjno-opiekuńczego Fundacji Malwa, zapewniając jego przyszłym mieszkańcom bezpieczną i przyjazną przestrzeń.

Galeria Młociny jest stałym elementem życia społecznego mieszkańców Warszawy. Centrum handlowe regularnie angażuje się w akcje pomocowe, wspierając przede wszystkim sąsiedzką społeczność Bielan – między innymi Fundację Malwa, opiekującą się osobami z niepełnosprawnościami. Teraz, gdy nadarzyła się okazja, by pomóc jej ponownie, pracownicy Galerii Młociny zareagowali bez wahania. W ramach inicjatywy EPP, wspierany przez przedstawicieli centrum handlowego zespół wolontariuszy z centrali spółki przeprowadził prace wykończeniowe pomieszczeń w domu Fundacji, do którego w styczniu wprowadzą się podopieczni. W akcję włączyli się także najemcy bielańskiego obiektu, którzy przekazali niezbędne do zrealizowania prac środki chemiczne oraz przekąski i ciepłe posiłki.  Wolontariat ten stanowił zarazem jedną z ponad setki jubileuszowych dobroczynnych akcji, które EPP i podległe jej obiekty realizują w 2021 roku dla uczczenia pięciolecia spółki.

– Społeczność to ludzie, otoczenie naszego centrum handlowego. Nie przechodzimy obojętnie wobec potrzeb sąsiadów i z ogromną radością wspieramy ich na tyle, ile możemy. Bardzo się cieszę, że ponownie mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę i wspólnymi siłami odświeżyć przestrzeń dla podopiecznych Fundacji Malwa – mówi Kamila Kiersikowska, dyrektor Galerii Młociny.

W czasie trzydniowej akcji wieloosobowy zespół złożony z pracowników centrali EPP i Galerii Młociny odświeżył pomieszczenia ośrodka rehabilitacyjno-opiekuńczego, odmalowując łącznie aż 800 m2powierzchni ścian i sufitów i montując szafki oraz uchwyty, a na koniec sprzątając pomieszczenia i szykując je w pełni na przybycie nowych lokatorów. 

– Dzięki koleżankom i kolegom z siedziby EPP udało się zakupić na ten cel prawie 80 litrów farby, 400 m taśmy i 300 mkw. folii malarskiej, a w realizacji projektu uczestniczyło około 30 osób. Cieszymy się, że mogliśmy osobiście zaangażować się w pomoc i sprawić, że pomieszczenia domu Fundacji Malwa zyskały nowy blask. Mamy nadzieję, że naszą akcją nie tylko pomogliśmy samej Fundacji, ale też sprawiliśmy radość i przyjemność jej podopiecznym – mówi Emilia Zyskowska z Działu Marketingu Galerii Młociny.

Fundację Malwa tworzą niezwykli ludzie, którzy zapragnęli, by osoby z niepełnosprawnościami intelektualnymi znalazły na Bielanach przyjazny dom i opiekę, a także miały możliwość rehabilitacji i pozostawały w kontakcie ze specjalistami. Ośrodek został wybudowany na działce, którą założyciele otrzymali w wyniku starań od samorządu Gminy Bielany. Celem głównym Fundacji jest otworzenie domu całodobowego dla 12, a w przyszłości dla 24 osób oraz prowadzenie działań na rzecz społeczności lokalnej, jej aktywizacji, uwrażliwienia oraz rozwoju. 

Akcję wsparli Najemcy Galerii Młociny: 

SuperPharm, Tel Aviv, MK Bowling, Nalewak, Multikino, Pasibus, ThaiWok, The Body Shop.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce! Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:10

Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!

Choć z drzew nie opadły jeszcze ostatnie kolorowe liście, to na social mediach coraz częściej trafić można na odliczanie do 24 grudnia. Tych, którzy z niecierpliwością wyczekują
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.