Komunikaty PR

Galeria Wileńska zaprasza na kolejną odsłonę EkoWileńskiej!

2024-04-18  |  13:20
Biuro prasowe

EkoWileńska to wydarzenie, które na stałe wpisało się do kalendarza Galerii Wileńskiej. W tym roku, w dniach 19-20 kwietnia w specjalnie wyznaczonej strefie przed centrum handlowym, na klientów czekać będą wyjątkowe ekoatrakcje oraz upominki, które będzie można zdobyć dołączając do różnych aktywności.  Wydarzenie po raz kolejny zostało objęte patronatem honorowym Burmistrza Dzielnicy Praga-Północ, a partnerami tegorocznej edycji akcji są również Asekol oraz Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania (MPO). 

Kolejny rok z rzędu, EkoWileńska to nasza propozycja dla mieszkańców dzielnicy na zaangażowanie ich w tematy zrównoważonego rozwoju, aktywizację lokalnej społeczności oraz poszerzenie wiedzy na temat inicjatyw, które w pozytywny sposób wpływają na nasze najbliższe otoczenie. W ramach akcji planowane są liczne, bezpłatne atrakcje, m.in. mobilny serwis rowerowy, warsztaty z upcyclingu używanej odzieży czy budowania hoteli dla owadów. Nie zabraknie także dodatkowych aktywności przygotowanych przez partnerów wydarzenia: strefy edukacyjnej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania oraz zbiórki elektroodpadów zorganizowanej we współpracy z Asekol. Poprzez wydarzenie EkoWileńska kontynuujemy swoje zaangażowanie w kształtowanie ekologicznych postaw wśród społeczności prawobrzeżnej Warszawy 

mówi Marta Chojnacka, dyrektorka Galerii Wileńskiej.

Bezpłatne atrakcje dla każdego

W czasie trwania akcji każdy znajdzie coś dla siebie. Dla miłośników dwóch kółek dostępny będzie  mobilny serwis, w którym będzie można sprawdzić swój rower i przygotować go do sezonu wiosenno-letniego. Doświadczeni mechanicy przeprowadzą przeglądy rowerów oraz wykonają niezbędne naprawy. Serwis roweru potrwa od 10 min do 1 godziny – w zależności od jego stanu i poziomu zużycia elementów mechanicznych. Usługa serwisu będzie bezpłatna, natomiast koszt wymiany części poniesie właściciel roweru. W trakcie oczekiwania na przegląd, będzie można wsiąść na inny, specjalny rower, na którym siłą własnych mięśni można będzie wycisnąć pyszny sok owocowy. Na odwiedzających czekają także warsztaty z budowania hoteli dla owadów czy upcyclingu – przerabiania używanej odzieży by w nowym, odświeżonym wydaniu można było z niej korzystać jeszcze dłużej.

W ekostrefie przygotowanej wraz z firmą Asekol odbędzie się zbiórka elektroodpadów. Każdy, kto przyniesie zużyte baterie czy sprzęt RTV lub AGD otrzyma, w zależności od liczby przekazanych przedmiotów, od 1 do 4 sadzonek wiosennych kwiatów. Oddawać będzie można zarówno małe sprzęty (np. suszarka, żelazko czy toster), jak też większe gabaryty, takie jak lodówka czy zmywarka.

Dodatkowo pierwszych 200 klientów, którzy dokonają zakupów na terenie centrum i okażą członkostwo w programie lojalnościowym Galeria Wileńska Club, otrzyma w prezencie zestaw zdrowych, ziołowych herbat w różnych smakach.

Rodzinne warsztaty o recyklingu i segregowaniu odpadów oraz pokaz nowoczesnej śmieciarki będzie czekać na odwiedzających w strefie edukacyjnej MPO. Projekt “mini wysypisko” nauczy zarówno starszych, jak i młodszych prawidłowej segregacji odpadów, aby jak największa część z nich mogła zostać przetworzona ponownie.

Kolejny raz MPO Warszawa angażuje się w proekologiczną inicjatywę EkoWileńska. To dla nas bardzo istotne, bo współpraca wpisuje się w szerszy kontekst działalności edukacyjnej spółki. Poprzez spotkania z mieszkańcami oraz realizację warsztatów "Mini wysypisko" chcemy zachęcać do prawidłowej segregacji odpadów komunalnych i dbania o środowisko naturalne

mówi Jakub Turowicz z Działu Organizacji i Komunikacji Społecznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie.

Piątek i sobota 19-20 kwietnia będą doskonałą okazją do aktywnego spędzenia czasu w Galerii Wileńskiej. Przygotowane atrakcje zapewnią weekend pełen ekologicznych inspiracji. Burmistrz Dzielnicy Praga Północ oraz Galeria Wileńska wraz z partnerami takimi jak Asekol, Butik Cyrkularny, Carrefour, Grycan i MPO zapraszają do odwiedzenia centrum handlowego w tych dniach i wspólnych działań na rzecz bardziej przyjaznej dla środowiska przyszłości!

Szczegóły wydarzenia są dostępne na stronie internetowej https://www.westfield.com/poland/galeriawilenska/aktualnosci-szczegoly/skorzystaj-z-wyjątkowych-atrakcji-podczas-kolejnej-edycji-kampanii-ekowileńska!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.