Komunikaty PR

Galeria Wileńska zaprasza na kolejną odsłonę EkoWileńskiej!

2024-04-18  |  13:20
Biuro prasowe

EkoWileńska to wydarzenie, które na stałe wpisało się do kalendarza Galerii Wileńskiej. W tym roku, w dniach 19-20 kwietnia w specjalnie wyznaczonej strefie przed centrum handlowym, na klientów czekać będą wyjątkowe ekoatrakcje oraz upominki, które będzie można zdobyć dołączając do różnych aktywności.  Wydarzenie po raz kolejny zostało objęte patronatem honorowym Burmistrza Dzielnicy Praga-Północ, a partnerami tegorocznej edycji akcji są również Asekol oraz Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania (MPO). 

Kolejny rok z rzędu, EkoWileńska to nasza propozycja dla mieszkańców dzielnicy na zaangażowanie ich w tematy zrównoważonego rozwoju, aktywizację lokalnej społeczności oraz poszerzenie wiedzy na temat inicjatyw, które w pozytywny sposób wpływają na nasze najbliższe otoczenie. W ramach akcji planowane są liczne, bezpłatne atrakcje, m.in. mobilny serwis rowerowy, warsztaty z upcyclingu używanej odzieży czy budowania hoteli dla owadów. Nie zabraknie także dodatkowych aktywności przygotowanych przez partnerów wydarzenia: strefy edukacyjnej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania oraz zbiórki elektroodpadów zorganizowanej we współpracy z Asekol. Poprzez wydarzenie EkoWileńska kontynuujemy swoje zaangażowanie w kształtowanie ekologicznych postaw wśród społeczności prawobrzeżnej Warszawy 

mówi Marta Chojnacka, dyrektorka Galerii Wileńskiej.

Bezpłatne atrakcje dla każdego

W czasie trwania akcji każdy znajdzie coś dla siebie. Dla miłośników dwóch kółek dostępny będzie  mobilny serwis, w którym będzie można sprawdzić swój rower i przygotować go do sezonu wiosenno-letniego. Doświadczeni mechanicy przeprowadzą przeglądy rowerów oraz wykonają niezbędne naprawy. Serwis roweru potrwa od 10 min do 1 godziny – w zależności od jego stanu i poziomu zużycia elementów mechanicznych. Usługa serwisu będzie bezpłatna, natomiast koszt wymiany części poniesie właściciel roweru. W trakcie oczekiwania na przegląd, będzie można wsiąść na inny, specjalny rower, na którym siłą własnych mięśni można będzie wycisnąć pyszny sok owocowy. Na odwiedzających czekają także warsztaty z budowania hoteli dla owadów czy upcyclingu – przerabiania używanej odzieży by w nowym, odświeżonym wydaniu można było z niej korzystać jeszcze dłużej.

W ekostrefie przygotowanej wraz z firmą Asekol odbędzie się zbiórka elektroodpadów. Każdy, kto przyniesie zużyte baterie czy sprzęt RTV lub AGD otrzyma, w zależności od liczby przekazanych przedmiotów, od 1 do 4 sadzonek wiosennych kwiatów. Oddawać będzie można zarówno małe sprzęty (np. suszarka, żelazko czy toster), jak też większe gabaryty, takie jak lodówka czy zmywarka.

Dodatkowo pierwszych 200 klientów, którzy dokonają zakupów na terenie centrum i okażą członkostwo w programie lojalnościowym Galeria Wileńska Club, otrzyma w prezencie zestaw zdrowych, ziołowych herbat w różnych smakach.

Rodzinne warsztaty o recyklingu i segregowaniu odpadów oraz pokaz nowoczesnej śmieciarki będzie czekać na odwiedzających w strefie edukacyjnej MPO. Projekt “mini wysypisko” nauczy zarówno starszych, jak i młodszych prawidłowej segregacji odpadów, aby jak największa część z nich mogła zostać przetworzona ponownie.

Kolejny raz MPO Warszawa angażuje się w proekologiczną inicjatywę EkoWileńska. To dla nas bardzo istotne, bo współpraca wpisuje się w szerszy kontekst działalności edukacyjnej spółki. Poprzez spotkania z mieszkańcami oraz realizację warsztatów "Mini wysypisko" chcemy zachęcać do prawidłowej segregacji odpadów komunalnych i dbania o środowisko naturalne

mówi Jakub Turowicz z Działu Organizacji i Komunikacji Społecznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie.

Piątek i sobota 19-20 kwietnia będą doskonałą okazją do aktywnego spędzenia czasu w Galerii Wileńskiej. Przygotowane atrakcje zapewnią weekend pełen ekologicznych inspiracji. Burmistrz Dzielnicy Praga Północ oraz Galeria Wileńska wraz z partnerami takimi jak Asekol, Butik Cyrkularny, Carrefour, Grycan i MPO zapraszają do odwiedzenia centrum handlowego w tych dniach i wspólnych działań na rzecz bardziej przyjaznej dla środowiska przyszłości!

Szczegóły wydarzenia są dostępne na stronie internetowej https://www.westfield.com/poland/galeriawilenska/aktualnosci-szczegoly/skorzystaj-z-wyjątkowych-atrakcji-podczas-kolejnej-edycji-kampanii-ekowileńska!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox Biuro prasowe
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób
Zakupy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 12:00

Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem

W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.