Komunikaty PR

Galeria Zaspa świętuje 8. urodziny

2024-04-16  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

To już 8 lat, odkąd Galeria Zaspa w nowej odsłonie zaprasza klientów w swoje progi oferując gdańszczanom komfortowe zakupy oraz możliwość korzystania z licznych punktów usługowych zlokalizowanych pod jednym dachem. W najbliższą sobotę 20 kwietnia centrum handlowe zaprasza do wspólnego świętowania swoich 8. urodzin. A wszystko odbędzie się w iście pirackim klimacie!

 

PIRACI W NATARCIU!

W sobotę (20 kwietnia) w godzinach 10:00 – 16:00 Galerię Zaspa opanują prawdziwi piraci! Ale spokojnie – będą to pozytywni bohaterowie, którzy odwiedzą centrum handlowe z okazji 8 urodzin i przyniosą ze sobą prezenty! Tego dnia w galerii pojawi się specjalna piracka przestrzeń, w której klienci będą mogli odebrać liczne urodzinowe niespodzianki, m. in. książki, gry planszowe oraz zestawy słodyczy. Co trzeba zrobić by otrzymać prezent? Wystarczy przyjść do Galerii Zaspa 20 kwietnia i dokonać w sklepach centrum zakupów na kwotę minimum 150 zł (można połączyć ze sobą maksymalnie dwa paragony). Następnie z dowodem zakupów udajemy się na wyznaczone stoisko, gdzie sympatyczni piraci wydadzą nam jedną z przygotowanych niespodzianek.

Ale to nie wszystko! Do wspólnej urodzinowej zabawy Galeria Zaspa zaprasza także dzieci. Na najmłodszych czekać będą stanowiska, przy których bezpłatnie będzie można zrobić sobie pirackie tatuaże oraz pomalować buzię. Kto chętny by na jeden dzień zostać prawdziwym piratem?

 

HISTORIA, KTÓRA SIĘGA XIX WIEKU

Urodziny Galerii Zaspa to świetna okazja, by przypomnieć o ciekawej historii tego miejsca, sięgającej lat 20. XIX wieku. W 1820 roku na terenach, gdzie obecnie funkcjonuje centrum handlowe, został utworzony ośrodek ćwiczeń wojsk pruskich, a 100 lat później powstały budynki, które pełniły funkcję dworca lotniczego Gdańsk-Wrzeszcz oraz hangarów lotniczych. Na tym właśnie lotnisku swoją działalność zapoczątkował PLL LOT Aerolloyd, który w 1925 roku zmienił nazwę na Polska Linia Lotnicza Aerolot, a trzy lata później na Polskie Linie Lotnicze LOT. Ostatni samolot pasażerski wystartował z lotniska w 1974 roku, a na jego terenie stworzono zajezdnię autobusową, która funkcjonowała przez kolejne 20 lat. Pod koniec lat 80. miejsce ponownie zmieniło funkcję. Wtedy to właśnie uzyskano pozwolenie na budowę Centrum Handlowego ETC Gdańsk, które stało się pierwszym, nowoczesnym obiektem handlowym w Gdańsku.

Przełomowym momentem była gruntowna modernizacja centrum handlowego w 2016 roku, która obejmowała m.in. całkowitą zmianę układu komunikacyjnego, wzmocnienie konstrukcji oraz odświeżenie wnętrz i elewacji. Po przebudowie obiekt zyskał nową nazwę - Galeria Zaspa.

Galeria Zaspa pielęgnuje historię miejsca i nawiązuje do niej w swojej architekturze. Zachowany został pierwotny kształt budynku nawiązujący do dawnego hangaru lotniczego oraz więźba dachowa. Słupy znajdujące się w Galerii są stylizowane na skrzydła samolotu, a na ścianach znajdują się grafiki z historycznymi zdjęciami. Logo Galerii Zaspa także nawiązuje do historii miejsca, wykorzystując motyw skrzydeł samolotu jako odniesienie do pierwotnych funkcji, jakie pełnił budynek.

 

Galeria Zaspa (dawne ETC Gdańsk) to najstarsze centrum handlowe w Trójmieście znajdujące się na terenie dawnego lotniska we Wrzeszczu, którego początki sięgają lat 20-tych XIX w. Dzięki modernizacji przeprowadzonej przez Grupę Capital Park klienci Galerii Zaspa mogą komfortowo robić codzienne zakupy, a odpowiedni dobór markowych sklepów i punktów usługowych umożliwia załatwienie wszystkich spraw w jednym miejscu. Na dwóch piętrach centrum o powierzchni blisko 8.700 mkw. znajduje się 30 lokali handlowo-usługowych m.in. supermarket Intermarche, drogeria Rossmann, sklep Euro RTV AGD, Pepco oraz siłownia Calypso. Ofertę galerii uzupełniają Cukiernia Sowa, Piekarnia Szydłowski i Dominos Pizza oraz liczne punkty usługowe tj. kantor, kwiaciarnia, salon fotograficzny, apteka oraz pralnia. Do dyspozycji Klientów jest 185 naziemnych miejsc parkingowych oraz stojaki rowerowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox Biuro prasowe
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób
Zakupy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 12:00

Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem

W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.