Komunikaty PR

Galeria Zaspa świętuje 8. urodziny

2024-04-16  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

To już 8 lat, odkąd Galeria Zaspa w nowej odsłonie zaprasza klientów w swoje progi oferując gdańszczanom komfortowe zakupy oraz możliwość korzystania z licznych punktów usługowych zlokalizowanych pod jednym dachem. W najbliższą sobotę 20 kwietnia centrum handlowe zaprasza do wspólnego świętowania swoich 8. urodzin. A wszystko odbędzie się w iście pirackim klimacie!

 

PIRACI W NATARCIU!

W sobotę (20 kwietnia) w godzinach 10:00 – 16:00 Galerię Zaspa opanują prawdziwi piraci! Ale spokojnie – będą to pozytywni bohaterowie, którzy odwiedzą centrum handlowe z okazji 8 urodzin i przyniosą ze sobą prezenty! Tego dnia w galerii pojawi się specjalna piracka przestrzeń, w której klienci będą mogli odebrać liczne urodzinowe niespodzianki, m. in. książki, gry planszowe oraz zestawy słodyczy. Co trzeba zrobić by otrzymać prezent? Wystarczy przyjść do Galerii Zaspa 20 kwietnia i dokonać w sklepach centrum zakupów na kwotę minimum 150 zł (można połączyć ze sobą maksymalnie dwa paragony). Następnie z dowodem zakupów udajemy się na wyznaczone stoisko, gdzie sympatyczni piraci wydadzą nam jedną z przygotowanych niespodzianek.

Ale to nie wszystko! Do wspólnej urodzinowej zabawy Galeria Zaspa zaprasza także dzieci. Na najmłodszych czekać będą stanowiska, przy których bezpłatnie będzie można zrobić sobie pirackie tatuaże oraz pomalować buzię. Kto chętny by na jeden dzień zostać prawdziwym piratem?

 

HISTORIA, KTÓRA SIĘGA XIX WIEKU

Urodziny Galerii Zaspa to świetna okazja, by przypomnieć o ciekawej historii tego miejsca, sięgającej lat 20. XIX wieku. W 1820 roku na terenach, gdzie obecnie funkcjonuje centrum handlowe, został utworzony ośrodek ćwiczeń wojsk pruskich, a 100 lat później powstały budynki, które pełniły funkcję dworca lotniczego Gdańsk-Wrzeszcz oraz hangarów lotniczych. Na tym właśnie lotnisku swoją działalność zapoczątkował PLL LOT Aerolloyd, który w 1925 roku zmienił nazwę na Polska Linia Lotnicza Aerolot, a trzy lata później na Polskie Linie Lotnicze LOT. Ostatni samolot pasażerski wystartował z lotniska w 1974 roku, a na jego terenie stworzono zajezdnię autobusową, która funkcjonowała przez kolejne 20 lat. Pod koniec lat 80. miejsce ponownie zmieniło funkcję. Wtedy to właśnie uzyskano pozwolenie na budowę Centrum Handlowego ETC Gdańsk, które stało się pierwszym, nowoczesnym obiektem handlowym w Gdańsku.

Przełomowym momentem była gruntowna modernizacja centrum handlowego w 2016 roku, która obejmowała m.in. całkowitą zmianę układu komunikacyjnego, wzmocnienie konstrukcji oraz odświeżenie wnętrz i elewacji. Po przebudowie obiekt zyskał nową nazwę - Galeria Zaspa.

Galeria Zaspa pielęgnuje historię miejsca i nawiązuje do niej w swojej architekturze. Zachowany został pierwotny kształt budynku nawiązujący do dawnego hangaru lotniczego oraz więźba dachowa. Słupy znajdujące się w Galerii są stylizowane na skrzydła samolotu, a na ścianach znajdują się grafiki z historycznymi zdjęciami. Logo Galerii Zaspa także nawiązuje do historii miejsca, wykorzystując motyw skrzydeł samolotu jako odniesienie do pierwotnych funkcji, jakie pełnił budynek.

 

Galeria Zaspa (dawne ETC Gdańsk) to najstarsze centrum handlowe w Trójmieście znajdujące się na terenie dawnego lotniska we Wrzeszczu, którego początki sięgają lat 20-tych XIX w. Dzięki modernizacji przeprowadzonej przez Grupę Capital Park klienci Galerii Zaspa mogą komfortowo robić codzienne zakupy, a odpowiedni dobór markowych sklepów i punktów usługowych umożliwia załatwienie wszystkich spraw w jednym miejscu. Na dwóch piętrach centrum o powierzchni blisko 8.700 mkw. znajduje się 30 lokali handlowo-usługowych m.in. supermarket Intermarche, drogeria Rossmann, sklep Euro RTV AGD, Pepco oraz siłownia Calypso. Ofertę galerii uzupełniają Cukiernia Sowa, Piekarnia Szydłowski i Dominos Pizza oraz liczne punkty usługowe tj. kantor, kwiaciarnia, salon fotograficzny, apteka oraz pralnia. Do dyspozycji Klientów jest 185 naziemnych miejsc parkingowych oraz stojaki rowerowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.