Komunikaty PR

Galeria Zaspa zaprasza na zakupy

2021-05-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Wszystkie sklepy i punkty usługowe w Galerii Zaspa są już otwarte, z wyjątkiem siłowni Calypso. Dodatkowo, od czwartku do soboty galeria zaprasza na stoisko z regionalnymi produktami. Przychodząc na zakupy należy jednak pamiętać o obowiązujących zasadach reżimu sanitarnego. 

Galeria Zaspa to doskonałe miejsce na zakupy. To tu znajdują się sklepy i punkty usługowe, w których można załatwić wszystkie ważne sprawy. Market spożywczy, sklepy odzieżowe czy z tekstyliami, piekarnie, cukiernie, drogerie, apteka, kwiaciarnia, pralnia, bank, fryzjer oraz salon kosmetyczny – to tylko część z nich. Od 4 maja wszystkie lokale w galerii są otwarte. Warto jednak pamiętać, że gastronomia działa wyłącznie w opcji na wynos, a siłownia do 29 maja pozostanie zamknięta. 

Od czwartku do soboty będzie też można skorzystać z oferty Spiżarni Lila proponującej regionalne produkty m.in. pieczywo na naturalnym zakwasie, wędliny, pasztety i ciasta. Na co dzień na parkingu działa natomiastbudka Kosmo z lodami, goframi i deserami. 

Galeria Zaspa przypomina o obowiązujących wciąż zasadach bezpieczeństwa. Na terenie sklepów może przebywać 1 osoba na 15 mkw. Klienci zobowiązani są również do zasłaniania nosa i ust oraz częstego używania płynu odkażającego bądź stosowania rękawiczek jednorazowych. Rekomendowane są również płatności bezgotówkowe (kartą płatniczą, telefonem, smartwatchem, BLIKiem).  

Wszystkie aktualne informacje m.in. dotyczące funkcjonowania sklepów, dostępne są na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych - na fanpage’u Galerii Zaspa na Facebooku oraz profilu na Instagramie.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch Biuro prasowe
2024-10-17 | 14:05

Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch

Już od 17 października we wszystkich sklepach sieci Biedronka dostępne będą wyjątkowe francuskie specjały. Ponad 15 marek pojawi się na sklepowych półkach, zachęcając
Zakupy Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości
2024-10-17 | 11:00

Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości

Polscy konsumenci coraz częściej wybierają produkty, kierując się nie tylko ich jakością i ceną, ale także wartościami, które reprezentują firmy. Jak wynika z badania
Zakupy Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
2024-10-14 | 11:25

Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City

Stół poprawia nastrój i jednoczy rodzinę oraz przyjaciół. Najprostsze dania potrafią zamienić każde spotkanie towarzyskie w prawdziwą ucztę! Jest tylko jeden warunek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.