Komunikaty PR

Galeria Zaspa zaprasza na zakupy

2021-05-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Wszystkie sklepy i punkty usługowe w Galerii Zaspa są już otwarte, z wyjątkiem siłowni Calypso. Dodatkowo, od czwartku do soboty galeria zaprasza na stoisko z regionalnymi produktami. Przychodząc na zakupy należy jednak pamiętać o obowiązujących zasadach reżimu sanitarnego. 

Galeria Zaspa to doskonałe miejsce na zakupy. To tu znajdują się sklepy i punkty usługowe, w których można załatwić wszystkie ważne sprawy. Market spożywczy, sklepy odzieżowe czy z tekstyliami, piekarnie, cukiernie, drogerie, apteka, kwiaciarnia, pralnia, bank, fryzjer oraz salon kosmetyczny – to tylko część z nich. Od 4 maja wszystkie lokale w galerii są otwarte. Warto jednak pamiętać, że gastronomia działa wyłącznie w opcji na wynos, a siłownia do 29 maja pozostanie zamknięta. 

Od czwartku do soboty będzie też można skorzystać z oferty Spiżarni Lila proponującej regionalne produkty m.in. pieczywo na naturalnym zakwasie, wędliny, pasztety i ciasta. Na co dzień na parkingu działa natomiastbudka Kosmo z lodami, goframi i deserami. 

Galeria Zaspa przypomina o obowiązujących wciąż zasadach bezpieczeństwa. Na terenie sklepów może przebywać 1 osoba na 15 mkw. Klienci zobowiązani są również do zasłaniania nosa i ust oraz częstego używania płynu odkażającego bądź stosowania rękawiczek jednorazowych. Rekomendowane są również płatności bezgotówkowe (kartą płatniczą, telefonem, smartwatchem, BLIKiem).  

Wszystkie aktualne informacje m.in. dotyczące funkcjonowania sklepów, dostępne są na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych - na fanpage’u Galerii Zaspa na Facebooku oraz profilu na Instagramie.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.