Komunikaty PR

Gama z organicznym lnem dodająca objętości włosom cienkim od Klorane

2021-11-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
**
PR

............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/

Świetna informacja dla tych, którzy mają cienkie włosy i szukają sposobu na zwiększenie objętości fryzury!

Botanicy i farmaceuci Klorane wybrali len z gatunku Linum usitatissimum L., roślinę zwiewną i delikatną, z uwagi na obficie zawarte w niej rozpuszczalne śluzy roślinne. Te substancje, niczym naturalne rusztowanie, wzmacniają włosy i zamykają ich łuski, a tym samym zwiększają objętość i sprężystość całych pasm.

Ekstrakt z lnu, o wysokiej zawartości składników aktywnych, został naukowo przebadany. Okazało się, że rozpuszczalne włókna roślinne lnu posiadają cenne właściwości kapilarne, dzięki czemu tworzą naturalną podporę nadając włosom natychmiastową i trwałą objętość od samej nasady. Włosy stają się pogrubione, sprężyste i jednocześnie lekkie i elastyczne.

Organiczny Ekstrakt z lnu dla objętości włosów  - uzupełniające się dermokosmetyki

Obok delikatnie oczyszczającego i pogrubiającego szamponu w tej linii Klorane znajdziemy odżywkę potęgującą efekt objętości. Formuła dodatkowo pozwala na odpowiednią pielęgnację – uławia rozczesywanie i pozostawia włosy lekkie i sprężyste.

Szampon z organicznym Lnem KLORANE - objętość dla włosów cienkich

Szampon o wysokiej tolerancji delikatnie oczyszcza włosy, chroni je i pogrubia. Formuła z Lnem, wybranym ze względu na wysoką zawartość śluzów roślinnych jako prawdziwe naturalne wzmocnienie, nadaje włosom objętość od nasady*. Włosy pozostają sprężyste i pełne objętości. Zmysłowa formuła szamponu zawiera 86% składników pochodzenia naturalnego. Biodegradowalna formuła (OECD 301B). Butelka pochodzi z recyklingu i podlega recyklingowi. Bez środków powierzchniowo czynnych zawierających siarczany, silikonów i oleju mineralnego.

*Test ex-vivo przeprowadzony na ekstrakcie z Lnu

Cena: 33 zł /200 ml , 52 zł /400 ml  

Odżywka z ORGANICZNYM LNEM KLORANE - objętość dla włosów cienkich

Naturalna odżywka z ORGANICZNYM Lnem rozplątuje włosy bez obciążania oraz nadaje im kształt i objętość od nasady. Natychmiastowo, włosy pozostają sprężyste oraz pełne objętości. Idealne uzupełnienie pielęgnacji włosów cienkich i pozbawionych objętości. Zawiera 95% składników pochodzenia naturalnego. Biodegradowalna formuła (OECD 301B). Nie zawiera silikonów i oleju mineralnego. Tuba pochodzi z recyklingu.

Cena: 45 zł /200 ml  

Ekologiczne zmiany Klorane  z korzyścią dla ekosystemu

Składnik aktywny tej linii pochodzi z lnu uprawianego na własnych plantacjach Klorane zgodnie z zasadami certyfikowanego rolnictwa ekologicznego.

Formuła szamponu zawiera 86% składników pochodzenia naturalnego. Została zapakowana w butelkę bez dodatkowego pudełka, dzięki czemu oszczędzamy zużycie tektury. Butelka szamponu w 100% pochodzi z plastiku z recyklingu i całkowicie nadaje się do recyklingu. Odżywka z Organicznym Lnem została zapakowana w tubę pochodzącą z recyklingu. Formuły produktów do spłukiwania są biodegradowalne, zgodnie z normą OECD 301B.

Od ponad 50 lat KLORANE dba o Ciebie, troszcząc się o przyrodę. Zobowiązujemy się do: uprawy roślin w poszanowaniu natury, ochrony zasobów naturalnych, promowania dobroczynnych właściwości natury poprzez produkty pochodzenia botanicznego, wytwarzane we Francji, dzielenia się wiedzą, dzięki naszej Fundacji Botanicznej Klorane, posiadania botanicznej duszy, dziś i jutro, wszędzie na świecie. Kosmetyki Klorane są dostępne w aptekach. 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij Biuro prasowe
2024-10-28 | 13:20

Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij

W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw
Uroda Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
2024-10-28 | 11:00

Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada

Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy”. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje korzennych zapachów, które
Uroda Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią
2024-10-28 | 08:00

Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią

Czego potrzebuje Twoja skóra? W zależności od wieku, typu cery, trybu naszego życia i pory roku, każda z nas prawdopodobnie odpowie inaczej. Kosmetolodzy wskazują jednak na ABC potrzeb

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.