Komunikaty PR

Gangsterski świat w książkach Janusza Szostaka

2020-03-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magda Kaczyńska
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska

Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
Do pobrania fragment ( 0.02 MB )

10 marca (wtorek) o godz. 18.00 w salonie Empik w Domu Handlowym Renoma we Wrocławiu, rozpocznie się spotkanie z Januszem Szostakiem, dziennikarzem, reporterem śledczym i autorem bestsellerowych książek o tematyce kryminalnej.

Pretekstem spotkania jest wydana w styczniu tego roku książka „Słowik. Skazany na bycie gangsterem” traktująca o jednym z największych mafiozów „Pruszkowa”, który w przeciwieństwie do innych przestępców unikał mediów. Wyjątek zrobił dla Janusza Szostaka. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję poznać tajemnice wielu niewyjaśnionych przestępstw popełnionych w Polsce, na które nowe światło rzuciły zwierzenia Słowika, jak też zobaczyć jego ludzką twarz – relacje z żoną i miłość do syna.

Janusz Szostak odniesie się także do mafijnych zbrodni opisanych w innych książkach z serii ,,Śledztwa Szostaka”: ,,Byłam dziewczyną mafii”, ,,Bandyci i celebryci”, ,,Masa. Jak stałem się bestią. Od pakera do gangstera”, „Komando Śmierci” o najbardziej krwawym odłamie mafii mokotowskiej, a także „Gangsterskie egzekucje” o nierozliczonych mafijnych zbrodniach.

Zgromadzeni będą mogli również porozmawiać o głośnych zaginięciach, które Janusz Szostak przedstawił w książkach „Urwane Ślady” oraz „Co się stało z Iwoną Wieczorek”. Warto wspomnieć, że nad niektórymi z nich pracował jako założyciel i prezes Fundacji ,,Na tropie", która zajmuje się poszukiwaniem osób zaginionych oraz pomocą ofiarom przestępstw.

Janusz Szostak oraz wydawca książek z serii ,,Śledztwa Szostaka” - Wydawnictwo Harde zapraszają na spotkanie „Gangsterski świat w książkach Janusza Szostaka” 10 marca (wtorek) o godz. 18.00 w salonie Empik w Domu Handlowym Renoma we Wrocławiu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.