Komunikaty PR

Globalny konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou rozstrzygnięty

2021-10-21  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

Zygmunta Słomińskiego 7/777
00-195 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Zadaniem dla uczestników globalnego konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou, który wystartował 7 lipca br., było stworzenie własnej wersji modułowej lodówki Bespoke. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 12 pażdziernika w mediach społecznościowych marki. Na drugim miejscu, na ponad 1581 nadesłanych zgłoszeń, znalazła się projektantka z Polski.

 

Aż 1,581 zgłoszeń

 

Bespoke to pasja i kreatywność, zarówno w podejściu inżynierów Samsung do projektowania urządzeń, jak i możliwości związanych z wykorzystaniem ich w przestrzeni domowej. Udowodnił to trwający od 7 lipca br. konkurs Samsung. Zadanie dla uczestników polegało na tym, aby panele zewnętrzne modułowej lodówki Bespoke potraktować jako płótno malarskie do wyrażenia własnej twórczości artystycznej. Wpłynęło aż 1,581 wyjątkowych projektów graficznych z całego świata, z których 50 zakwalifikowało się do etapu głosowania internautów. W wyniku głosowania, które odbyło się w dniach 12-22 sierpnia, 15 prac z największą liczbą „polubień” przeszło do ścisłego finału.

 

Trójka zwycięzców konkursu Samsung #BespokeDesignedByYou została wyłoniona podczas obrad jury, w skład którego weszli: Sarah Douglas – redaktorka naczelna magazynu Wallpaper, Harry Choi – Senior Vice President Home Appliance w Samsung, Felix Heck – Senior Vice President of Design w Samsung UK, projektantka wnętrz Kelly Hoppen CBE i artysta Yinka Ilori.

Laureaci konkursu

Prace laureatów charakteryzują się odważną mieszanką kolorów, przywołują skojarzenia z naturą, radością i gotowaniem.

Pierwsze miejsce zajęła Rita Louis @ritalouis005 z projektem pod tytułem „Lost Landscape”, na którym widzimy odważne mlecznobiałe i intensywnie atramentowe pociągnięcia pędzlem. "Zawsze poszukiwałam źródła inspiracji w naturze” - powiedziała Louis. Artystka dodaje, że stworzyła ten projekt z myślą o wywołaniu poczucia spokoju podobnego do tego, które odczuwamy obserwując naturę lub ciesząc się spacerem.

Jurorzy uznali pracę Louis za "artystyczną, lekką i inspirującą". Zwrócili uwagę na to, że projekt wygląda dobrze zarówno wtedy, gdy moduły są rozdzielone, jak i wtedy, gdy są połączone w całość.

Na drugim miejscu znalazł się projekt Weroniki Slifierz @weri.weri pod tytułem „Foodie”. Praca polskiej artystki, utrzymana w kolorystyce inspirowanej ilustracjami z lat 90’, nawiązuje do uczucia radości, jaką daje zdrowe i pyszne jedzenie. "Mój projekt nie bez powodu nazywa się 'Foodie'!" - wyjaśniła Slifierz. "Uwielbiam jedzenie i myślę, że każdy powinien mieć możliwość cieszenia się dobrym, odżywczym posiłkiem, tak często, jak to tylko możliwe."

Mieszkający w Londynie artysta i juror Yinka Ilori był szczególnie zachwycony projektem Weroniki. "Uwielbiam taki sposób korzystania z palety kolorów, a ilustracje naprawdę powodują uśmiech na mojej twarzy" - powiedział Ilori i dodał, że projekt byłby idealny do jego kuchni.

 

Trzecie miejsce zajęła Ioana Sabau @ioana.illustrates z projektem „nested”, który przedstawia dwie kolorowe postaci połączone ze sobą pocałunkiem. Sabau zainspirowało przekonanie, że jedzenie zawsze smakuje lepiej, gdy przygotowuje się je z innymi. "Wierzę, że jedzenie łączy ludzi, a czas, który spędzamy w kuchni może być czasem, w którym budujemy bliskie relacje" - wyjaśniła Sabau.

Felix Heck, Head of Samsung Design Europe, był urzeczony pracą Sabau. "Kolory, skala, symetria i urocza kreskówkowa abstrakcja tworzą coś wyjątkowego i pięknego. Ta mała historia miłosna wpływa na mnie pozytywnie" - powiedział Heck.

 

Zwycięskie projekty zostaną umieszczone na lodówkach Bespoke i będą prezentowane w przestrzeni Samsung KX w Londynie do końca tego roku. Konkurs pokazał, że prócz zapewnienia doskonałej funkcjonalności wynikającej z możliwości personalizacji i łączenia modułowego, nowoczesna lodówka może pełnić we wnętrzu także rolę dzieła sztuki. W przyszłości Samsung będzie nadal wzbogacał doświadczenia  użytkowników dając im w ręce moc personalizacji.

 

Organizatorem konkursu był Samsung Electronics Co., Ltd. Więcej informacji o konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou oraz regulamin można znaleźć pod linkiem: https://www.samsung.com/pl/campaign/BespokeDesignByYou

 

Zobacz wszystkie finałowe projekty, i jeszcze więcej, na @Samsung_bespoke

 

Szersze informacje na temat serii personalizowanych lodówek Samsung Bespoke znajdziesz na www.bespoke.samsung.pl

 

 

* Wallpaper to numer jeden wśród magazynów na świecie poświęconych dziedzinie architektury i wnętrz, a także mody, sztuki i współczesnego stylu życia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka W październiku serce europejskiej sztuki współczesnej zabije w Wilnie Biuro prasowe
2024-10-01 | 13:10

W październiku serce europejskiej sztuki współczesnej zabije w Wilnie

Wilno stopniowo zyskuje uznanie na europejskiej scenie sztuki współczesnej, przyciągając coraz większą uwagę międzynarodowych kuratorów, krytyków i
Sztuka Druga edycja Konkursu Anioły Rzemiosła – „Dajmy skrzydła talentom”
2024-09-26 | 10:00

Druga edycja Konkursu Anioły Rzemiosła – „Dajmy skrzydła talentom”

11 grudnia 2024 r. odbędzie się druga edycja Konkursu Anioły Rzemiosła w Pałacu na Wyspie w Muzeum Łazienki Królewskie. Konkurs jest wyjątkowym wydarzeniem, które skupia
Sztuka OKAM wraz z F.S.O. PARK wspierają młodych artystów w ramach Warsaw off ART
2024-09-25 | 12:00

OKAM wraz z F.S.O. PARK wspierają młodych artystów w ramach Warsaw off ART

Między 26 a 29 września br. odbędzie się 7-edycja międzynarodowego festiwalu sztuki Warsaw off ART pt. “Gdzie jest ten miód?”. Wydarzenie będzie mieć miejsce w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.