Komunikaty PR

GOLDEN GLAMOUR

2023-09-22  |  11:51

Czteropokojowe, kobiece mieszkanie w centrum Wrocławia to przykład nieszablonowej aranżacji w stylistyce nowoczesnego glamour – dalekiego od skandynawskiej prostoty, lecz pełnego wysmakowanej elegancji. Azyl z widokiem na nadodrzańską zieleń architekci pracowni KODO stworzyli z myślą o trzech lokatorkach, ich barwnych osobowościach oraz życiu pełnym pasji.

Ponad 90-metrowy apartament składa się z trzech pokoi oraz przestronnej strefy dziennej, powstałej z połączenia salonu z kuchnią i jadalnią. Sypialnia z wydzieloną garderobą oraz pokoje córek dopełniają dwie łazienki, spełniające potrzeby wszystkich domowniczek. W mieszkaniu wiele się dzieje. Nad całością panuje jednak spójna i konsekwentna stylistyka, uwzględniająca odmienne charaktery lokatorek, a także przemyślany podział na strefy, sprzyjający wspólnym aktywnościom.

Połysk i złoto, klasyka połączona z nowoczesnością – tak w skrócie można określić styl tej aranżacji. W podstawie mamy proste, stonowane barwy – biel, szarość i jasne drewno, uzupełnione akcentami czerni oraz czystego szkła. Za klasyczną kolorystyką podążają proste formy – w zabudowie meblowej, prostokątach regałów czy naściennej sztukaterii. Bazowa kompozycja form i barw buduje idealne tło dla tego, co w tej przestrzeni najważniejsze – przemyślanych i starannie dobranych sprzętów, dodatków i dekoracji. W tej sferze rządzą trzy motywy – złoto, stłumiony róż oraz niebanalne kształty. Połysk złota przewija się wszędzie, choć w sposób bardzo nienachalny. Króluje on w armaturze, oprawach oświetleniowych, uchwytach mebli, a także – co już mniej oczywiste – w elementach mebli, grzejnikach czy drobnych ozdobach. Pudrowy róż to domena tekstyliów, a zaskakujące linie ulokowały się w okrągłych i owalnych lustrach, hokerach, designerskich grzejnikach oraz regulowanych instalacjach świetlnych. Trzy wiodące motywy spotykają się w ozdobnych tapetach, którymi pokryto jedną ścianę w każdym z trzech pokoi. Łącząc róż, złoto i kwiecisty wzór stanowią kwintesencję oraz zwieńczenie unikatowego, starannie zbudowanego stylu.

Apartament zachwyca również funkcjonalnością – każda z lokatorek ma w nim własne miejsce oraz przestrzeń do rozwijania swoich pasji. Wszystkie łączy przestronna, otwarta kuchnia z miejscem do spożywania posiłków, stanowiącym naturalną granicę między aneksem kuchennym i salonem. Ten ostatni zaskakuje niecodzienną urodą, powstałą z połączenia stylizowanych mebli tapicerowanych, kryształowego żyrandola i złotych dodatków. Blasku jest dużo, lecz nie przytłacza. Krążąc subtelnie pomiędzy pomieszczeniami, tworzy pełną smaku konsekwencję oraz prezencję, która zapada w pamięć.

Metryczka:

Lokalizacja: Wrocław, mieszkanie z widokiem na rzekę i zieleń, w niedalekiej odległości od centrum miasta, Parku Szczytnickiego i Hali Stulecia

Powierzchnia mieszkania: 92,80 m²

Pomieszczenia: salon z aneksem kuchennym i jadalnią, 3 sypialnie, 2 łazienki

Przeznaczenie: mieszkanie dla rodziny (mama i dwie córki)

Założenia:

Projekt uwzględniający potrzeby wszystkich mieszkańców. Kobiece wnętrza w stylu glamour. Połączenie klasyki z nowoczesnością. Prosta i stonowana kuchnia. Miejsce do pracy i rozwijania pasji. wygospodarowanie miejsca do przechowywania, w tym dużego księgozbioru, ekspozycja galerii obrazów.

Interesujące rozwiązania:

W pokoju każdej z mieszkanek zastosowano inną tapetę i kolorystykę. Połysk i złoto, klasyka miesza się z nowoczesnością. Gładkie fronty mebli w kuchni, przezroczyste hokery. W sypialni oprócz łóżka znalazło się miejsce do pracy połączone z toaletką oraz obszerna garderoba. W pokojach córek miejsce do rozwijania swoich pasji. Dużo punktów oświetlenia zapewnia możliwość wyboru wielu różnych ustawień w zależności od pory dnia czy nastroju. Regały i półki do przechowywania dużego księgozbioru.

Marki i produkty wykorzystane w projekcie:

podłoga: podłoga hybrydowa Next Step, Barlinek

drzwi: Pol-Skone

łazienka: TECE (stelaż + przycisk), Roca (miska WC + deska), Radaway (kabina prysznicowa), Omnires (baterie i akcesoria łazienkowe), Besco (wanny wolnostojące), Koło (umywalki nablatowe)

płytki: Tubądzin, Baldocer, Max Home

oświetlenie: Candellux, Nowodvorski Lighting, SKLUM, COPEL, część własnością klientki (kryształkowe żyrandole, retro lampy)

sztukateria: Creativa, NMC

tapety (we wszystkich sypialniach i łazienkach): Wonderwall Studio, Wallart

wyposażenie ruchome: Calligaris (hokery), KARE DESIGN (regał, szafka RTV), IKEA (meble w pokojach córek), Halmar (krzesła u córek), SLF24 (sofa i fotel), Skandica (szafki z uchwytem listkiem)

sprzęty AGD: Blanco, Electrolux

osprzęt elektryczny: Schneider

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.