Komunikaty PR

Gorące zimowe wyprzedaże!

2021-02-03  |  21:45
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Port Łódź zaprasza Klientów na zimowe wyprzedaże. Szczególnie warto zajrzeć do sklepów z ofertą modową, które po kilku tygodniach przerwy znów można odwiedzać stacjonarnie w centrum handlowym. Dodatkowo, na dobry start Port Łódź przygotował dla swoich Klientów specjalną akcję, w której za zakupy z działu „moda i uroda” otrzymujemy w prezencie kartę podarunkową. 

Z początkiem lutego ponownie możemy cieszyć się stacjonarnymi zakupami w centrum handlowym, które otwarte jest dla Klientów z pełnym asortymentem. Sklepy prześcigają się w ofertach i proponują ceny niższe nawet o 70%. Niektóre marki przygotowały specjalne rabaty obowiązujące tylko na zakupy dokonane na miejscu, w danym sklepie. Do tej pory zimowe wyprzedaże kolekcji modowych mogliśmy śledzić głównie online, teraz ponownie mamy możliwość by na żywo zobaczyć upatrzone wcześniej perełki oraz na spokojnie przymierzyć i wybrać najlepsze dla nas modele odzieży i obuwia z zimowej oferty sklepów. Warto się pospieszyć, póki marki mają jeszcze dostępny asortyment w pełnej rozmiarówce. W Porcie Łódź specjalne wyprzedażowe ceny przygotowały m.in. sklepy H&M, C&A, Zara, Stadivarius, Big Star, House, Ochnik, New Yorker, Reserved czy Mohito. Atrakcyjne rabaty znajdziemy również w sklepach z obuwiem jak Wojas, Ryłko, CCC, Deichmann oraz Venezia. 

Ale to nie wszystko! Port Łódź przygotował dla Klientów dodatkowo niespodziankę. Każdy, kto dokona w sklepach Centrum zakupów za minimum 200 zł (na maksymalnie dwóch paragonach) z działu „moda i uroda”, otrzyma w prezencie kartę podarunkową na kwotę 30 zł do wykorzystania na kolejne zakupy w Porcie Łódź. Kartę wyda nam hostessa w Punkcie Info (Atrium obok sklepu IKEA) po uprzedniej weryfikacji dowodu zakupu. Karta podarunkowa aktywna jest od momentu jej otrzymania przez okres 12 miesięcy. Możemy zapłacić nią za zakupy w każdym sklepie Centrum bez względu na asortyment. Uwaga - akcja trwa tylko do wyczerpania zapasów! Szczegółowe informacje i regulamin znajduje się na stronie internetowej Portu Łódź. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.