Komunikaty PR

GROHE sponsorem premium EuroSkills Gdańsk 2023

2023-09-19  |  11:00
Biuro prasowe
  • 600 utalentowanych młodych profesjonalistów z 32 europejskich państw wzięło udział w rywalizacji i sprawdziło swoje umiejętności w 43 różnych konkurencjach podczas konkursu EuroSkills Gdańsk 2023
  • Marka GROHE była głównym partnerem konkurencji „Instalacje Sanitarne i Grzewcze”, w której o tytuł najlepszego lub najlepszej walczyło 15 zawodników z całej Europy
  • Współpraca z WorldSkills Europe jest doskonałym dopełnieniem programu GIVE (skrót od: GROHE Installer Vocational Training and Education), inicjatywy będącej odpowiedzią marki GROHE na coraz większe zapotrzebowanie na wykwalifikowanych profesjonalistów z branży sanitarnej

 

W dniach od 5 do 9 września hale kongresowo-wystawiennicze AmberExpo oraz tereny im przyległe, a także stadion Polsat Plus Arena w Gdańsku, wypełniły się młodymi talentami, wiwatującym tłumem ich kibiców oraz pełnym wachlarzem emocji. W tym czasie odbywały się tutaj międzynarodowe zawody EuroSkills 2023 – największe wydarzenie w Europie promujące kształcenie zawodowe i doskonalenie umiejętności przez młodych specjalistów. Marka GROHE jako sponsor premium oraz główny partner konkurencji “Instalacje sanitarne i grzewcze”, wsparła zawody, przede wszystkim przekazując swoje produkty. Po trzech dniach intensywnej rywalizacji zwycięzców ogłoszono 9 września w trakcie oficjalnej ceremonii zamknięcia, która odbyła się na stadionie Polsat Plus Arena w Gdańsku.

Pierwsze miejsce oraz złoty medal otrzymał Marton Offner z Węgier, pokonując tym samym 14. utalentowanych rówieśników i stając się jednocześnie Mistrzem Europy w konkurencji „Instalacje sanitarne i grzewcze”. Zdobywcą srebrnego medalu został reprezentant Francji Aymeric Jaegy, zaś trzecie miejsce zajął Ruben Duggan z Wielkiej Brytanii. W konkursie EuroSkills 2023 nagrodzono również pozostałych zawodników, którzy finalnie uzyskali co najmniej 700 punktów. Medale doskonałości otrzymali: Julia Kirchner z Austrii, Sam Strijbis z Holandii, Mikko Motin z Finlandii, Pert Valach z Czech oraz Mateusz Wyskok z Polski. Polak może pochwalić się zajęciem 6. miejsca w rywalizacji.

“Jako liderzy w branży sanitarnej robimy co w naszej mocy, aby zachęcić młodych ludzi do zdobywania wykształcenia zawodowego, które umożliwia zostanie wykwalifikowanym instalatorem w przyszłości. Naszym celem jest nie tylko wyposażenie uczniów w potrzebne umiejętności, ale także sprawienie, że zawód ten zyska coraz większe uznanie. Dlatego nasza współpraca z konkursami EuroSkills i WorldSkills jest tak cenna. Mamy ten sam cel: podnieść świadomość społeczeństwa na temat szkolenia zawodowego o profilu instalacji sanitarnych oraz wyłowić wybitne talenty spośród młodych, wykwalifikowanych profesjonalistów.” - powiedział Timo Kurz, Leader GIVE Program and WorldSkills, LIXIL EMENA. 

Wsparcie nowego pokolenia instalatorów

Branża sanitarna zmaga się z coraz większym zapotrzebowaniem na wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów. Liczba młodych ludzi wybierających zawód instalatora zmniejsza się, dlatego wspierani takich inicjatyw jak konkursy EuroSkills i WorldSkills ma kluczowe znaczenie dla tej specjalizacji oraz jest ważnym elementem strategii marki GROHE dotyczącej szukania rozwiązania problemu, z którym zmaga się branża. Marka GROHE realizuje cel, jakim jest wsparcie młodych instalatorów także w ramach programu GIVE (skrót od GROHE Installer Vocational Training & Education) oraz poprzez rozwiązania z portfolio GROHE Professional. Współpracując z ponad 70. instytucjami w całym regionie EMENA, firma tworzy nowoczesne sale szkoleniowe oraz przygotowuje materiały edukacyjne dostosowane do współczesnych standardów. Dodatkowo, organizuje liczne szkolenia, skupiające się na rozwijaniu umiejętności praktycznych i teoretycznych w dziedzinie instalacji grzewczych i sanitarnych. Program GIVE realizowany jest już w 32. szkołach i uczelniach technicznych w Polsce. Firma otworzyła w naszym kraju 13., w pełni wyposażonych sal szkoleniowych.

Wyjątkowa ceremonia GROHE na zakończenie rywalizacji EuroSkills 2023

Dodatkową atrakcją podczas konkursu EuroSkills 2023 była ceremonia wręczenia nagród marki GROHE. Po zakończeniu rywalizacji przedstawiciele firmy GROHE zebrali wszystkich zawodników oraz ekspertów, aby wspólnie uczcić ich osiągnięcia w konkurencji „Instalacje sanitarne i grzewcze” oraz osobiście wręczyć im unikatowe, złote słuchawki prysznicowe GROHE, złożone ręcznie specjalnie na tę okazję. Było to nie tylko doskonałe zakończenie ekscytujących dni w Polsce, ale także przedsmak tego, co wydarzy się na WorldSkills 2024 w Lyonie, gdzie marka GROHE będzie globalnym partnerem organizacji WorldSkills.

 

-------------------------------------------------------------------------

O GROHE 

GROHE jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. Od 2014 roku należy do portfolio marek organizacji LIXIL. Filarami marki GROHE są technologia, jakość, design i zrównoważony rozwój. Marka oferuje rozwiązania produktowe poprawiające jakość życia, a także usługi w ramach dedykowanych portfolio: GROHE QuickFix, GROHE Professional oraz subbrandu premium GROHE SPA. Odpowiadają one na konkretne potrzeby partnerów biznesowych GROHE oraz oczekiwania ich zróżnicowanych grup docelowych.

Woda leży u źródła wszystkich działań marki, dlatego jest ona zaangażowana w realizację strategii korporacyjnej organizacji LIXIL z łańcuchem wartości oszczędzającym zasoby naturalne: od produkcji neutralnej pod względem emisji CO2*, poprzez eliminację niepotrzebnego plastiku w opakowaniach produktów, aż po technologie oszczędzania wody i energii, takie jak GROHE Everstream - prysznic z recyklingiem wody.

Ważnym elementem strategii jest również hybrydowy ekosystem komunikacji GROHE X, do którego należą: internetowa platforma, pełna wartościowych treści i inspiracji, GROHE X Brand & Communication Experience Center w Hemer (Niemcy) z nowoczesnymi studiami filmowymi oraz imponujące ciężarówki GROHE X Motion. Dzięki nowym sposobom komunikacji marka GROHE dociera do ludzi na całym świecie, realizując główny cel LIXIL, jakim jest zapewnianie lepszych domów wszystkim i wszędzie.

* włączając projekty kompensujące emisję CO2; więcej o tym na grohe-x.com/sustainability

Informacje o LIXIL  

LIXIL (TSE: 5938) to producent innowacyjnej armatury oraz rozwiązań do domu, które ułatwiają radzenie sobie  
z codziennymi wyzwaniami i podnoszą standard życia w każdym miejscu na świecie. Korzystając z naszego japońskiego dziedzictwa, tworzymy i wdrażamy nowoczesne technologie odpowiadające za wysoką jakość produktów i zmieniające domy w lepsze, nowoczesne przestrzenie. Jednak LIXIL wyróżnia się przede wszystkim sposobem działania – począwszy od wyrazistych projektów, poprzez ducha przedsiębiorczości i dbałość o środowisko, aż po odpowiedzialny rozwój działalności biznesowej. Nasze podejście realizujemy w praktyce dzięki wiodącym w branży markom, w tym INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Ponad 55 000 współpracowników działających w więcej niż 150 krajach jest dumnych z tego, że nasze produkty każdego dnia poprawiają jakość życia miliardów ludzi. Dowiedz się więcej na www.lixil.com 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Miękkie lądowanie w pracy - jak uniknąć pourlopowego bluesa? Biuro prasowe
2024-07-29 | 14:33

Miękkie lądowanie w pracy - jak uniknąć pourlopowego bluesa?

Wakacje są dla większości z nas czasem, gdy zapominamy o służbowych obowiązkach i poddajemy się błogiemu dolce far niente. Niestety to co dobre, ma to do siebie,
Kariera Czy warto iść na studia w obliczu mocno zmieniającej się edukacji?
2024-07-19 | 11:06

Czy warto iść na studia w obliczu mocno zmieniającej się edukacji?

Współczesne wyzwania stawiane edukacji wymuszają konieczność adaptacji i ewolucji modeli nauczania. Coraz więcej osób kwestionuje sens tradycyjnego modelu akademickiego,
Kariera Marzenia i wyzwania kobiet w zawodzie księgowej
2024-06-26 | 01:00

Marzenia i wyzwania kobiet w zawodzie księgowej

Wyliczenia, dokumenty, dane, powtarzalność zadań – to pierwsze skojarzenia z pracą księgowych. Czy słuszne? Jakie emocje i pasje czają się za słupkami liczb i za rzędami cyferek?

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.