Grupa LEGO i Universal Music Group podejmują współpracę
Grupa LEGO ogłosiła wczoraj podjęcie globalnej współpracy z Universal Music Group (UMG), światowym liderem branży muzycznej. Partnerstwo ma na celu zachęcenie do wyjątkowej zabawy dzięki innowacyjnej inicjatywie, łączącej pasję do muzyki z ponadczasową koncepcją LEGO® System in Play.
Współpraca opiera się na rozwoju nowej gamy produktów LEGO®, które zostaną zaprezentowane w 2021 roku. Firmy połączyły siły, by zachęcać i inspirować do działania kolejne pokolenia muzyków, artystów i fanów. Ta pełna pozytywnego przekazu inicjatywa ma pomóc wykorzystać twórczy potencjał, jaki drzemie w muzyce i zabawie klockami LEGO.
Liderzy łączą siły
Jako globalny lider w branży, Universal Music Group kształtuje kulturę muzyczną na świecie. W swoim dorobku ma szerokie portfolio muzycznych nagrań i wydawnictw, obejmujący wszystkie gatunki i języki, a do partnerstwa wnosi możliwość współpracy z lokalnymi i światowymi gwiazdami. Z kolei wkładem Grupy LEGO, która już od 1932 roku inspiruje i wspiera rozwój dzieci poprzez zabawę, jest ogromne doświadczenie w tworzeniu innowacyjnych i rozwijających zabawek dla kolejnych pokoleń dzieci i ich rodzin na całym świecie.
Dzięki połączeniu muzyki i koncepcji LEGO® System in Play, współpraca przyniesie dzieciom ekscytujące możliwości, pozwoli im integrować się, w pełni wyrażać siebie i pasję do muzyki. Poza wciągającą interaktywną zabawą, zdobędą one nowe doświadczenia, które będą dla nich inspiracją i wsparciem w kreatywnym rozwoju.
Doświadczenie zabawy na miarę pokolenia
Olivier Robert-Murphy, globalny dyrektor działu New Business w Universal Music Group komentuje:
– Muzyka odgrywa kluczową rolę w życiu każdego dziecka, od urodzenia, przez cały okres jego rozwoju. Przez dekady dzieci i młodzież odkrywały swoją pasję do muzyki słuchając winyli, radia, kaset, CD, oglądając teledyski i transmisje. Teraz, dzięki współpracy Grupy LEGO i UMG, będziemy mogli stworzyć nowy, interaktywny sposób, by inspirować kolejne pokolenia fanów i wizjonerów.
O współpracy z entuzjazmem mówi również dyrektor marketingu Grupy LEGO, Julia Goldin. – Wiemy, że muzyka jest wielką pasją dla wielu dzieci, ma ona ogromną siłę angażowania i integrowania dzieci i ich rodzin, tak samo jak klocki LEGO. To partnerstwo pozwoli nam cieszyć się z siły, jaką daje połączenie muzyki i koncepcji LEGO System in Play. Zapewni ono również dzieciom całkowicie nowy sposób na wyrażanie siebie, dzięki włączaniu muzyki do swojego własnego świata, na swój własny sposób.
Więcej szczegółów dotyczących wyjątkowej inicjatywy i współpracy zostanie podanych jeszcze w tym roku.
O Grupie LEGO:
Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie konstruktorów przyszłości, wykorzystując siłę zabawy. Koncepcja LEGO System in Play, oparta na wykorzystaniu klocków LEGO®, pozwala dzieciom i fanom przebudowywać wszystko, co tylko mogą sobie wyobrazić.
Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 roku przez Ole Kirka Kristiansena, a jej nazwa pochodzi od dwóch duńskich słów „Leg” „GOdt”, które oznaczają „Baw się dobrze”. Dziś Grupa LEGO pozostaje rodzinną firmą z siedzibą w Billund, chociaż jej produkty są obecnie sprzedawane w ponad 140 krajach na całym świecie. Więcej informacji znajduje się na www.LEGO.pl.
O Universal Music Group:
Universal Music Group (UMG) jest światowym liderem branży muzycznej i obejmuje szeroki wachlarz firm zajmujących się nagraniami, produkcją i dystrybucją muzyki, merchandisingiem i treściami audiowizualnymi w ponad 60 krajach. Oferuje najbardziej wszechstronny katalog nagrań i piosenek z każdego gatunku muzycznego, UMG wyłania wartościowych artystów, pomaga im się rozwijać, produkuje także i dystrybuuje najbardziej uznaną i odnoszącą sukcesy komercyjne muzykę na świecie. Zaangażowany w artystyczny kunszt, innowacyjność i przedsiębiorczość, UMG wspiera rozwój usług, platform i modeli biznesowych w celu poszerzenia możliwości artystycznych i komercyjnych dla swoich artystów i dostarczenia fanom nowych doświadczeń. Universal Music Group należy do koncernu Vivendi. Więcej informacji jest na stronie www.universal.com.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.