Grupa spółek doradczych Arena Advisory sponsorem fińskiej biegaczki narciarskiej
Arena Advisory
Bukowińska 22b
02-703 Warszawa
marketing|arenaadvisory.com| |marketing|arenaadvisory.com
+ 48 503 335 494
arenaadvisory.com
Grupa spółek doradczych Arena Advisory sponsorem fińskiej biegaczki narciarskiej Riitty-Liisy Roponen
Do grona sportowców wspieranych przez Grupę Arena Advisory dołącza 43-letnia Riitta-Liisa „Ritu” Roponen – fińska biegaczka narciarska, medalistka olimpijska i siedmiokrotna medalistka mistrzostw świata. Narciarka jest w trakcie przygotowań do swoich szóstych w karierze Igrzysk Olimpijskich, które odbędą się w lutym 2022 w Pekinie.
Cieszymy się na współpracę z tak wyjątkową i zdeterminowaną zawodniczką. W wieku 43 lat Riitta-Liisa Roponen jest w życiowej formie, ścigając się i wyprzedzając dwukrotnie młodsze od siebie narciarki. Postawa „Ritu” jest inspiracją zarówno dla młodszych, jak i starszych – dzięki ciężkiej pracy, wytrwałości oraz radości ze swojej wielkiej pasji, Riitta-Liisa udowadnia, że wiek to tylko liczba. Wierzymy, że nasze wsparcie również przyczyni się do jej kolejnych sukcesów oraz trzymamy kciuki za medal na Olimpiadzie w Pekinie – mówi Michał Musielak, Group Managing Partner Arena Advisory, prywatnie sam zapalony nartorolkarz. .
Narciarka potwierdza swoją dobrą dyspozycję i świetne przygotowanie do zawodów w rozpoczynającym się sezonie. W jednych z pierwszych międzynarodowych zawodów indywidualnych na śniegu, które odbyły się w Laponii zajęła 13 miejsce. Warto zwrócić uwagę na średnią wieku zawodniczek, które ją wyprzedziły – wynosi ona 26 lat!
Specjalnością Riitty-Liisy są biegi sztafetowe. Grupa Arena Advisory wierzy, że drużynowe biegi narciarskie bardzo trafnie odzwierciedlają wyzwania, którym jako firma stawiamy czoła. Riitta-Liisa jest dla Arena Advisory symbolem każdego członka Zespołu, który indywidualnie daje z siebie 100%, ale to wspólnie ze współpracownikami częściej sięga po zaszczyty i pokonuje wszystkie napotkane po drodze przeszkody.
Sport to nie tylko zawody, ostra rywalizacja, medale… Sport to granie fair play, kształtowanie siły fizycznej i charakteru. Cechy najbardziej widoczne u sportowców takie jak duch walki, samodyscyplina czy pokonywanie własnych słabości są nieocenione w wielu aspektach życia, szczególnie w tym zawodowym. Ritu to tytan pracy, zawodniczka o wielkim talencie oraz sercu do walki. Karierę sportową rozpoczęła ponad 20 lat temu, a dziś wciąż startuje pokazując, że wiek to tylko liczba. Arena Advisory chce stawiać na „młody i dynamiczny zespół”, ale także na osoby z doświadczeniem, których inne firmy mogą czasem nie doceniać – dodaje Michał Musielak.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.