Harce w leśnych zaroślach! Premierowe odcinki „Mush-Mush i Grzybaszki"
30 sierpnia br. Boomerang zaprasza na premierę nowych odcinków kreskówki „Mush-Mush i Grzybaszki”! Grzybobony zamiast zabobonów, pościg przez krzewy i szachy z mchu – wszystko to jest możliwe w świecie Grzybaszków. Emisja serialu o ekscytujących przygodach mieszkańców Grzybton już 30 sierpnia o 17:00.
Mogło by się wydawać, że leśne runo nie skrywa żadnych tajemnic. Nic bardziej mylnego! To tam znajduje się kolorowe miasteczko Grzybton. Mieszkają w nim Grzybaszki. Mały Mush-Mush jest niezłym zawadiaką i wciąż szuka okazji do psot. Pomaga mu supermądry Chep i roztropna Lilit. Towarzyszy im też cała plejada nietuzinkowych postaci.
W nowych odcinkach utalentowani bohaterowie sprawdzą, czy zabobonne historie, zwane Grzybobonami, są prawdziwe. Zagrają w szachy z mchu, a Mush-Mush będzie chciał zorganizować wyścig.
Podwójna dawka przygód czeka na widzów w odcinkach specjalnych. Tam Chep, Lilit i Mush-Mush wyruszą na ratunek wysychającemu lasowi i przeżyją wiele innych perypetii.
Premiera nowych odcinków „Mush-Mush i Grzybaszki” już w poniedziałek 30 sierpnia o 17:00 w Boomerang.
Emisja codziennie o 17:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią WarnerMedia, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska PR Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770 |
Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!
Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.