Harce w leśnych zaroślach! Premierowe odcinki „Mush-Mush i Grzybaszki"
30 sierpnia br. Boomerang zaprasza na premierę nowych odcinków kreskówki „Mush-Mush i Grzybaszki”! Grzybobony zamiast zabobonów, pościg przez krzewy i szachy z mchu – wszystko to jest możliwe w świecie Grzybaszków. Emisja serialu o ekscytujących przygodach mieszkańców Grzybton już 30 sierpnia o 17:00.
Mogło by się wydawać, że leśne runo nie skrywa żadnych tajemnic. Nic bardziej mylnego! To tam znajduje się kolorowe miasteczko Grzybton. Mieszkają w nim Grzybaszki. Mały Mush-Mush jest niezłym zawadiaką i wciąż szuka okazji do psot. Pomaga mu supermądry Chep i roztropna Lilit. Towarzyszy im też cała plejada nietuzinkowych postaci.
W nowych odcinkach utalentowani bohaterowie sprawdzą, czy zabobonne historie, zwane Grzybobonami, są prawdziwe. Zagrają w szachy z mchu, a Mush-Mush będzie chciał zorganizować wyścig.
Podwójna dawka przygód czeka na widzów w odcinkach specjalnych. Tam Chep, Lilit i Mush-Mush wyruszą na ratunek wysychającemu lasowi i przeżyją wiele innych perypetii.
Premiera nowych odcinków „Mush-Mush i Grzybaszki” już w poniedziałek 30 sierpnia o 17:00 w Boomerang.
Emisja codziennie o 17:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią WarnerMedia, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska PR Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770 |

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.