Komunikaty PR

Holenderska marka Fresh 'n Rebel ogłasza jesienne nowości produktowe i zachwyca

2021-10-20  |  10:43
Biuro prasowe

Jak wiele razy szukaliście dla siebie praktycznych słuchawek czy głośników, ale irytował was brak kolorów, bo do wyboru w sklepie były tylko klasyczna biel, czerń i ewentualnie odcienie szarości? Holenderska marka mobilnych urządzeń Fresh ‘n Rebel już dawno zauważyła ów brak różnorodności i ze swoich markowych kolorów uczyniła znak rozpoznawczy. Tej jesieni, w trakcie prezentacji nowych produktów na premierzew Rotterdamie, marka po raz kolejny udowodniła jak olbrzymią rolę, obok nowych funkcjonalności, mają design i kolor. Już wkrótce w sklepach pojawią się urządzenia w 12 bardzo modnych kolorach z logiem Fresh ‘n Rebel.

Jesienna prezentacja nowości produktowych od Fresh ‘n Rebel przybrała formę… wyjątkowego pokazu mody połączonego z występem muzycznym. Wydarzenie odbyło się 14 października w klubie Annabel w Rotterdamie, gdzie na wybiegu pokazano 12 nowych kolorów i produktów marki, jak również przedstawiono nową ambasadorkę mobilnych urządzeń spod znaku kraba, piosenkarkę znaną z występu na Eurowizji, Davinę Michelle. W trakcie prezentacji przygotowanej we współpracy ze znaną stylistką mody, Nga Ho, holenderski producent mobilnych słuchawek, głośników i powerbanków, opowiedział o inspiracjach do stworzenia unikalnego designu i stylistyki produktów.

Prawdziwa magia kolorów

Jak wyróżnić się z tłumu marek i urządzeń audio, które oferują podobne funkcje jak np. bezprzewodową obsługę, technologię ANC czy niewielkie rozmiary? Poprzez oryginalny kolor i design. Paleta kolorów Fresh ‘n Rebel naprawdę robi wrażenie. Po pierwsze – modne pastele. Wkrótce w sklepach pojawi się m.in. nowa wersja słuchawek dousznych Twins 1 w intrygującym odcieniu jasnego nieba (Dusty Blue), jasnoszarym (Ice Grey) czy bladoróżowym (Smokey Pink), a popularny model Clam zachwyci nową kolorystyką w odcieniu jasnofioletowym/liliowym (Dreamy Lilac). Nie lubicie pasteli? Nie szkodzi. W portfolio Fresh ‘n Rebel znajdziemy również kolory inspirowane naturą – piaskowy (Silky Sand), wypłowiała zieleń spadających liści (Dried Green), ciemnoniebieski kolor nieba (Steel Blue) czy przywodzący na myśl zachód słońca na kenijskiej sawannie czerwono pomarańczowy odcień nazwany Safari Red. A może lubicie ciemne, ale wyrafinowane kolory? Nowa seria domowych głośników Soul zaskoczy barwami – bordowym (Deep Mauve) czy brązowozłotym (Brave Bronze), a w palecie kolorów znajdziemy również słuchawki douszne Twins 3 w kolorze morskim (Dive Blue) czy ciemnoszarym (Storm Grey).

Początek jesieni to najlepszy moment, aby wprowadzić trochę kolorów do codziennego życia i postawić na dodatki w unikalnych barwach. Ziemiste kolory, okrągłe kształty, miękkie tkaniny i ekologiczne materiały nadają akcesoriom od Fresh ‘n Rebel ciepły, wygodny i nowoczesny wygląd. Premierowe słuchawki douszne Twins 1 i głośniki Soul pojawią się w najlepszych sklepach z elektroniką już w listopadzie, a model Twins 3 na początku grudnia.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.