Komunikaty PR

I dieta, i trening - białostockie marki pomagają w odchudzaniu

2021-09-13  |  01:00
Biuro prasowe

Studio Figura i Fit Cake w Białymstoku postanawiają zewrzeć szyki w boju o zdrowie i urodę mieszkanek miasta. Na razie nawiązały współpracę na poziomie lokalnym, ale planowane jest jej rozszerzenie, ponieważ obydwie sieci mają zasięg ogólnopolski. Pierwsza wspólna akcja to Dni Otwarte w Studio Figura. Na trening i zdrowy poczęstunek obydwie marki zapraszają 16 i 17 września.

Fit Cake to wywodząca się z Białegostoku największa polska sieć kawiarni, która oferuje fit słodycze, ciasta bez cukru, funkcjonalne batony, wegańskie i bezglutenowe desery. Pod jej szyldem działa już blisko 50 punktów. Studio Figura z kolei to międzynarodowa sieć profesjonalnych gabinetów dla kobiet specjalizujących się w modelowaniu sylwetki, fitness, wellness i kosmetologii. Posiada ona w Polsce ponad 300 gabinetów.

Zdecydowaliśmy się na tzw. cross branding ponieważ niemal we wszystkim jest nam po drodze - mówi Rafał Kościuk, właściciel systemu franczyzowego Fit Cake. - Naszym celem jest promocja zdrowego stylu życia i uświadomienie osób, które pracują nad swoją sylwetką, że do sukcesu potrzebują zarówno dobrze zaprogramowanych treningów jak i odpowiedniej diety. Jeśli pominą jeden z tych aspektów nie uzyskają oczekiwanych rezultatów. Nasze oferty się uzupełniają.

 

Studio Figura to gabinet tylko dla pań. Wiele białostoczanek woli go od tradycyjnych siłowni, bo czują się mniej skrępowane w swoim towarzystwie, panuje tu luźna atmosfera, mają podobne problemy, o których otwarcie mogą porozmawiać.

Większość naszych klientek przychodzi po to, by zrzucić zbędne kilogramy - mówi Eliza Żamojda, która razem z Waldemarem Paszkowskim prowadzi Studio Figura w Białymstoku. – Potężnym wsparciem w walce z niedoskonałościami sylwetki jest rozbudowana kosmetologia (endermologia, kriolipoliza, liposukcja ultradźwiękowa i fala RF). Swoją przygodę o nową wersję siebie panie zaczynają oczywiście od treningów. Pracują pod okiem wykwalifikowanego personelu: kosmetologów, absolwentów branży medycznej, fizjoterapeutów i trenera personalnego. Mamy własną linie naturalnych, bezglutenowych i oczywiście niezawierających cukru suplementów wspierających oraz kosmetyków. Nasze klientki mogą skonsultować się w sprawie diety oraz uzyskać informacje o makroskładnikach: tłuszczach, białku i węglowodanach które powinny spożywać. Takie dane są też na etykietach produktów Fit Cake. W razie więc nagłego łaknienia na coś słodkiego, mogą sobie wybrać łakocie, które nie zrujnują ich wcześniejszych wysiłków.

 

Generalnie współpraca między markami polegać ma na polecaniu swoich usług jako zaufanych partnerów, specjalistów w swojej działce. Jednak czasami będzie przybierać formę bardziej konkretną, produktową. We czwartek (16 września) i piątek (17 września) wszystkie panie, które chcą poprawić swój wygląd i zadbać o siebie są zaproszone na Dni Otwarte Studia Figura. Będzie tam można odbyć darmowy próbny trening, wykonać analizę składu masy ciała, zapytać o formy wsparcia przy odchudzaniu, obejrzeć zabiegi z kosmetologii na żywo, a nawet wziąć udział w mini warsztacie, który poprowadzi znana białostocka terapeutka Jolanta Sawicka p.t. „Ja i moje ciało”, ponieważ odchudzanie - jak wiadomo - zaczyna się w głowie. Na tę okazję Fit Cake przygotuje słodki poczęstunek, ale bez krztyny cukru i tylko na zdrowych składnikach. Będzie też kultowy tort z Fit Cake.

Dni Otwarte Studia Figura (ul. Warszawska 39, lok. U9) w czwartek i piątek (16 i 17 września) będą trwały od godz. 9:00 do godz. 21:00. Więcej informacji na: https://wwśw.facebook.com/StudioFiguraBialystokWarszawska i https://www.facebook.com/FitCakeNoSugarNoProblem

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.