Komunikaty PR

I Festiwal Produktów Lokalnych w Twoim Lewiatanie

2020-08-19  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

22 sierpnia w sklepach PSH Lewiatan odbędzie się Festiwal Produktów Lokalnych. To pierwsza edycja wydarzenia, dzięki któremu klienci sieci będą mogli bliżej poznać pełną ofertę produktów pochodzących od ponad 10 tys. lokalnych dostawców, z którymi współpracują sklepy Lewiatan. I Festiwal Produktów Lokalnych w Lewiatanie to jeden z elementów kampanii „Wybieram lokalne”, z którą sieć ruszyła na początku sierpnia br. 

Podczas I Festiwalu Produktów lokalnych klienci sklepów Lewiatan w całej Polsce będą mogli bliżej poznać bogatą ofertę artykułów pochodzących z ich najbliższej okolicy. Poza atrakcyjnymi promocjami jednym z głównych punktów wydarzenia będzie plebiscyt na najlepszy produkt pochodzący od lokalnego dostawcy. W trakcie Festiwalu odbędzie się głosowanie, podczas którego klienci sieci Lewiatan wybiorą swój ulubiony produkt z najbliższej okolicy. Dostawca, który zdobędzie największą liczbę głosów, otrzyma „Certyfikat uznania Klientów Lewiatana dla Producenta najlepszego produktu z najbliższej okolicy”.

Cieszę się, że jako przedsiębiorca mogę wspierać działalność naszych wieloletnich, lokalnych dostawców i docenić pracę, którą wykonują. To dopiero początek długofalowych działań, które przyczynią się do promocji produktów pochodzących od lokalnych producentów. Podczas I Festiwalu Produktów Lokalnych, Klienci moich 13 sklepów będą mogli skorzystać z atrakcyjnych promocji i bliżej poznać ofertę produktów pochodzących z naszej najbliższej okolicy – mówi Adam Rajski, franczyzobiorca Sieci Lewiatan.

Z badania IPSOS wynika, że aż 79 proc. Polaków deklaruje, że jeszcze chętniej będzie kupowało lokalne produkty. Konsumenci postrzegają je jako synonim wysokiej jakości, świeżości i towary godne polecenia. Celem I Festiwalu Produktów Lokalnych jest popularyzowanie aspektu lokalności, jak również zaprezentowanie klientom szerokiej oferty produktów z najbliższej okolicy, które są dostępne w sklepach Lewiatan. Pierwsza odsłona wydarzenia została zorganizowana, dzięki bliskiej współpracy producentów, dostawców i Franczyzobiorców sieci.

Lokalne produkty w kampanii Lewiatana

Lokalność to sposób działania Lewiatana od ponad 25 lat, który wynika z wartości firmy i siły lokalnych relacji 2.100 przedsiębiorców. Kampania „Wybieram lokalne” ma na celu budowanie świadomości wśród konsumentów na temat tego, dlaczego warto wspierać lokalność i wybierać produkty, które pochodzą od polskich rolników i producentów. Istotnym elementem działań będzie podkreślenie znaczenia „małych ojczyzn” i roli patriotyzmu gospodarczego. W ramach kampanii sieć planuje cykl wydarzeń, m.in. konkursy, materiały informacyjne i edukacyjne, wsparcie lokalnych inicjatyw. Kampanii towarzyszy również wzmocnienie sposobu oznakowania lokalnych produktów dostępnych w sklepach Lewiatana.

Więcej informacji o kampanii na stronie: www.wybieramlokalne.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.