Idea Creative Group z kolejną realizacją Wirtualnego Studia dla DNB Bank Polska
Dynamicznie zmieniające się potrzeby i oczekiwania rynku wymagają stałego poszukiwania tak skutecznych, jak i bezpiecznych rozwiązań w ramach komunikacji z Klientem. Narzędziem odpowiadającym na te potrzeby są obecnie wydarzenia online. Z racji tego, iż stanowią one doskonałą alternatywę dla swoich stacjonarnych odpowiedników, sięga po nie coraz więcej podmiotów rynkowych – w tym również i DNB Bank Polska S.A., za którym kolejna - przy współpracy z agencją Idea Creative Group - realizacja wydarzeń online, transmitowanych za pomocą Wirtualnego Studia. Warto podkreślić, iż projekt stanowi jeden z elementów cyklu, składającego się z sześciu konferencji branżowych w formie wirtualnych spotkań, podczas których prezentowane i omawiane są - kluczowe dla poszczególnych sektorów gospodarki – zagadnienia.
„Byliśmy jednym z pierwszych organizatorów, którzy odważyli się przenieść wydarzenia do świata online w bardzo profesjonalnej formie. Ponieważ jesteśmy nowoczesnym bankiem, szukamy również i nowoczesnych rozwiązań. Tak oto narodziło się Wirtualne Studio DNB. Tej formy komunikacji musieliśmy nauczyć również i naszą grupę odbiorców. Jak bowiem wiemy, świat szybko przestawił się na cyfrowe rozwiązania - w tym również i nasi klienci, którzy docenili nas za nowoczesną formę i profesjonalizm” - tłumaczy Agnieszka Stryjecka, Marketing & PR Manager w DNB Bank Polska S.A.
Za realizację projektu odpowiadała agencja Idea Creative Group. „Byliśmy odpowiedzialni nie tylko za obsługę techniczną wydarzenia, lecz również i odpowiednią stronę wizualną wydarzenia. W tym celu powstała cała seria animacji oraz specjalna, rozbudowana oprawa wizji. Co ważne, na potrzeby przedsięwzięcia powstała w pełni spersonalizowana, dedykowana całemu cyklowi, platforma internetowa, która musiała spełniać restrykcyjne wymogi bezpieczeństwa” – tłumaczy Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Wspomniana powyżej platforma posiadała trzy poziomy zabezpieczeń. To na niej osadzony został player LIVE do streamingu spotkań, wraz z możliwością komentowania na bieżąco treści merytorycznych oraz zadawania pytań do prelegentów. Nie bez znaczenia jest tu również fakt, iż witryna dostępna była w polskiej i angielskiej wersji językowej z tłumaczeniem symultanicznym w oddzielnym oknie streamingowym.
Warto dodać, iż studio powstało w oparciu o dwa moduły diodowe, ustawione pod kątem prostym. Do realizacji wykorzystano również oddzielne studio z ekranem greenbox, z którego transferowana była jedna z osób prowadzących (już jako postać wirtualna). Całość zaś zmiksowano na żywo na miejscu wydarzenia i osadzano online.
„Każde nowe rozwiązanie, wyjście poza utarte schematy, wiąże się z licznymi obawami. Nie inaczej było w przypadku przejścia z organizacji stacjonarnych eventów do organizacji wydarzeń w trybie online w formie Wirtualnego Studia DNB. Zastanawialiśmy się, czy nowa formuła się przyjmie, a także czy zdołamy przyciągnąć publiczność przed ekrany, czy uda nam się utrzymać ich atencję oraz czy nie zawiedzie nas sama technologia. Całe szczęście wiele z tych obaw okazało się być zupełnie bezpodstawne i nasze realizacje spotkały się z uznaniem odbiorców, na czym nam ogromnie zależało” – podkreśla Iwona Jurkowska, Marketing & PR Manager w DNB Bank Polska S.A.
Polski fotograf u ministra w Ghanie!
Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności
Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić
Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.
Edukacja
Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym
Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.
Teatr
Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności
Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.