Komunikaty PR

Influencerzy tworzą nowe kolekcje ubrań

2022-11-24  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.02 MB )

Znani twórcy internetowi z agencji Ten Fajny Management (TFM) zaprojektowali unikatowe kolekcje ubrań dla swoich fanów. Koszulki będące częścią kampanii “Always Love” skrywają uniwersalne, ważne dla młodych ludzi, wartości. Z kolei farba neonu z serii “Neon Limited” jest nanoszona ręcznie przez influencera już po złożonym przez klienta zamówieniu.

Nieszablonowe, niepowtarzalne – takie ubrania proponuje sześciu influencerów TFM, wśród których znajdują się Szalina Malina i Edzio Rap, artyści muzyczni, Kamil Szymczak, pasjonat dynamicznego i sportowego stylu życia, a także Cypriano Italiano, Daniel Borzewski i Efekt Motyla.

Kolekcje są łącznikiem twórców z obserwującymi, którzy mogą dzięki nim mocniej się z nimi identyfikować. Widoczne na odzieży hasła i grafiki zostały stworzone osobiście przez influencerów, którzy wcześniej decydowali także o wyborze materiału i kroju – mówi Mateusz Bill, dyrektor zarządzający agencji Ten Fajny Management.

Nowe projekty ubrań marki TFM plasują się w obecnych trendach modowych, zarówno poprzez fason oversize, oryginalną kolorystykę, jak i pozytywny przekaz. Wysoka jakość bawełny zapewnia komfort i wygodę, a personalizowane przez ulubionego twórcę produkty dają poczucie wyróżnienia.

Neonowe akcenty

Jedną z propozycji na sezon jesień-zima 2022/2023  jest limitowana kolekcja „Neon Limited”. Ubrania, podobnie jak różnorodność działań artystów, zostaną zapewne dostrzeżone przez różne osobowości. Chętnie założą je zarówno miłośnicy odważnych stylizacji, zwolennicy wygodnych ciuchów czy wielbiciele sportowego trybu życia.

Twórcy stawiają w projektach na kreatywność i niepowtarzalność, nie lubią nudy. ”Neon Limited” pozwala wyróżnić się na polskich ulicach, szczególnie młodym osobom ceniącym ciekawe kreacje. Może to też być jedna ze stylizacji na zbliżające się imprezy sylwestrowe, by zabłysnąć w świetle ultrafioletowych reflektorów – mówi Mateusz Bill.

Każdy projekt odznacza się charakterystycznym dla danego twórcy hasłem, bądź grafiką, a proces złożonego przez klienta zamówienia zwieńcza personalizacja. Influencerzy ręcznie nanoszą na tkaninę niepowtarzalne wzory rozprysku farb, które stanowią trwały, neonowy akcent świecący w świetle UV. Każdy twórca wyróżnia się innym kolorem neonu.

Podziel się miłością

Kolekcja „Always Love” komunikuje ważny przekaz, który definiuje miłość i okazywanie uczuć w obecnych czasach.

Nie jest to zwykła biała koszulka, lecz gest miłości, który możemy okazać sobie bądź bliskim. Miłość ma wiele języków, ale co w niej najpiękniejsze nie ma granic. Nie wyróżnia koloru skóry, pochodzenia ani orientacji. – podkreśla Cypriano Italiano.

Na koszulkach z minimalistycznymi grafikami i chwytliwymi hasłami np. „You Complete Me”, “Love Mode On” artyści zachęcają do dzielenia się uczuciem. T-shirty mogą sprawdzić się jako prezent z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia określanych jako czas miłości i pojednania.

Wszystkie ubrania z kolekcji “Neon Limited” i “Always Love” są dostępne na stronie www.tenfajnysklep.pl, a ich ceny podczas Black Week promocyjne.

O TFM

Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.

Więcej informacji na https://tenfajnymanagement.pl/.

TEN FAJNY SKLEP

To projekt agencji Ten Fajny Management, który pozwala influencerom budować markę osobistą i rozwijać działalność poprzez tworzenie autorskich kolekcji. Umożliwia im również dotarcie z przekazem do obserwujących, by pogłębić relację z nimi.

Aby być na bieżąco z promocjami i nowościami, warto obserwować profile @ten_fajny_management i Ten Fajny Management oraz autorów kolekcji. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii

Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.

Handel

Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE

Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.

Ochrona środowiska

Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami

Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.