Komunikaty PR

Innowacyjne rozwiązania Ceramiki Paradyż na Cersaie w Bolonii

2023-09-22  |  01:00
Biuro prasowe

Wyjątkowe stoisko zaprojektowane przez Maję Ganszyniec łączy nie tylko cztery linie produktowe, ale tworzy przede wszystkim przestrzeń do dialogu ludzi i różnych koncepcji w architekturze. W strefie Ceramiki Paradyż zostaną również premierowo zaprezentowane nieoczywiste kolaboracje marki, a eksperci firmy oraz partnerzy biznesowi będą mieli okazję do rozmów o odważnych trendach wyeksponowanych przez wiodącego producenta płytek ceramicznych w Polsce. 

Nowa kategoria produktów z oferty marki Paradyż, czyli spieki wielkoformatowe, slaby, płyty tarasowe 2.0 oraz nowa odsłona klinkieru zostały skomponowane w harmonijną przestrzeń przez cenioną polską projektantkę Maję Ganszyniec. Powstałe stoisko to miejsce szerokich inspiracji, nie tylko z płaszczyzny designu i łączenia różnych materiałów, lecz również wynikających z rozmów i wymiany doświadczeń specjalistów z branży, architektów oraz projektantów różnych dziedzin.

Ceramika Paradyż jako polska firma z największą ofertą produktową, zaprezentuje barwione w masie spieki wielkoformatowe TRI-D, trendowe kolekcje slabów cieszącego się ogromną popularnością setu Monumental oraz wytrzymałe 
i uniwersalne płyty tarasowe 2.0. Jak przystało na lidera branży podczas targów zostaną zaprezentowane odważne projekty, w tym świeże spojrzenie na klinkier, dzięki kolekcji Sundown by Maja Ganszyniec.

"Jesteśmy odważni. To jedna z wartości, która w działaniu naszej firmy jest bardzo ważna. Odwaga w projektowaniu, w tworzeniu biznesu, w patrzeniu w przyszłość. Taka jest Ceramika Paradyż 
i ludzie ją tworzący" – mówi dr Anna Tępińska-Marcinek, Współwłaścicielka i Członkini zarządu Ceramiki Paradyż.

Prócz autorki projektu stoiska będzie tam można spotkać cenione również na świecie polskie projektantki. Jedną z najważniejszych w polskiej modzie jest Gosia Baczyńska, która od lat współpracuje z marką, czego efektem jest 7 spektakularnych kolekcji płytek ceramicznych.

Kolejną nowością, którą zostanie zaprezentowana na Cersaie jest kolekcja biżuterii by Anna Orska, która została specjalnie zaprojektowana w duchu „zero waste” z wykorzystaniem odpadów poprodukcyjnych z kolekcji Monumental.

To nie koniec zaskoczeń w strefie Ceramiki Paradyż podczas jubileuszowej edycji targów. Gdzie najlepiej rozmawiać o designie? Przy wspólnym stole, zwłaszcza takim, który zaprojektował Oskar Zięta. Blat ze spieku wielkoformatowego TRI-D połączony z nogami Chippensteel Inox to idealna kompozycja tego, co innowacyjne i świeże w wyposażeniu wnętrz. Na stoisku będzie można podziwiać także inne projekty Oskara Zięty, w tym całą gamę modnych na całym świecie krzeseł i stołków Ultraleggera oraz taboretów Plopp wykonanych w technologii FiDU.

"Ceramika Paradyż to ogromna firma, obecna na kilkudziesięciu rynkach, której nie mogło zabraknąć na tak ważnych targach, jakimi są Cersaie w Bolonii. Wysyłamy na te targi mocny skład, tworzony przez największych ekspertów z branży zarówno na polu projektowaniu, produkcji, marketingu jak i sprzedaży. Jesteśmy liderem branży i dlatego zawsze stawiamy sobie wysoko poprzeczkę" – podsumowuje Piotr Tokarski, Prezes Zarządu Ceramiki Paradyż.

To już 40-ta edycja tych prestiżowych targów dla producentów ceramiki. Na ponad 145 tysiącach metrów kwadratowych swoje produkty wystawiać będzie 630 firm z całego świata. W 15 salach wystawienniczych bolońskiego Centrum Wystawowego spotkają się profesjonaliści, architekci i dziennikarze gotowi dyskutować 
o trendach w designie, o tym co aktualne i innowacyjne. To okazja, aby umocnić istniejące, jak i rozpocząć nowe relacje biznesowe.

Spotkajmy się na stoisku marki Paradyż – w hali 19 na stoisku C40-D39 – miejscu nieograniczonych możliwości w dniach 25-29.09.2023.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.