Innowacyjny design i najnowocześniejsza technologia – STRIX prezentuje nową kole
STRIX, marka premium odzieży sportowej i rekreacyjnej, łączy najnowsze technologie i materiały z kolorami tego sezonu w nowej kolekcji. Po sukcesie swojej pierwszej męskiej kolekcji dwa lata temu STRIX stale reaguje na popyt i poszerza asortyment o nowe kroje i kombinacje kolorystyczne. W ten sposób STRIX stał się drugą najlepiej sprzedającą się marką odzieżową w portfolio GymBeam.
Marka STRIX charakteryzuje się połączeniem najwyższej jakości z unikalnym funkcjonalnym designem. Każdy element wykorzystuje najnowsze materiały i technologie, aby zapewnić całkowity komfort, niezależnie od tego, co robisz.
Dzięki bezszwowej technologii odzież jest zarówno trwała, jak i niezwykle wygodna, gwarantując długą żywotność i nieograniczoną swobodę ruchów. Technologia 4-way stretch pozwala ubraniom dopasować się do krzywizn każdego ciała i zapewnić doskonały komfort. Dodatkowo, dzięki technologii szybkiego schnięcia, można liczyć na uczucie suchości i świeżości nawet podczas najbardziej wymagających aktywności sportowych.
Zespół projektantów i specjalistów STRIX koncentruje się nie tylko na funkcjonalności, ale także na estetyce odzieży. Funkcjonalne materiały zapewniają optymalną oddychalność i odprowadzanie wilgoci, dzięki czemu skóra pozostaje sucha. Ponadto odzież jest ukształtowana tak, aby schlebiać różnym sylwetkom i podkreślać ich naturalne piękno. Wysoki stan, wydłużony tył, stójka i ukryte kieszenie to tylko niektóre z nowoczesnych rozwiązań, które dodają odzieży wyjątkowego wyglądu i praktycznej funkcjonalności.
Dzięki temu, a także dzięki nowym, unikalnym modelom damskich sukienek, sukienek dresowych oraz męskich i damskich długich bluz zapinanych na zamek, nowa kolekcja STRIX jest idealnym wyborem na każdą okazję. W porównaniu do pierwszej kolekcji męskiej, która była całkowicie czarna, nowa kolekcja jest pełna kolorów i podąża za najnowszymi trendami.
Oprócz odzieży marka oferuje również szeroką gamę akcesoriów. Od plecaków, toreb i shakerów, po czapki i rękawiczki fitness. Produkty STRIX są projektowane z naciskiem na jakość, wydajność i zapewniają klientom kompletne wyposażenie sportowe. Łącząc wieloletnie doświadczenie i wiedzę zespołu projektowego, są tworzone nie tylko dla entuzjastów zdrowego stylu życia, ale dla każdego, kto chce cieszyć się jakością bez kompromisów.
Kolekcja STRIX jest dostępna na stronie internetowej GymBeam, a markę można również śledzić na profilu STRIX na Instagramie.
--------------------------------
GymBeam to jedna z najszybciej rozwijających się marek fitness w regionie CEE i najszybciej rozwijający się e-sklep w segmencie odżywek dla sportowców w regionie CEE. Jest obecny na 15 rynkach m.in.: na Słowacji, w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech czy we Włoszech i na Węgrzech. W ofercie posiada suplementy diety dla sportowców, zdrową żywność oraz odzież sportową i sprzęt do ćwiczeń. Jest właścicielem marek: GymBeam, Strix, VanaVita, BeastPink, XBEAM. Jest także dystrybutorem ponad 120 marek i ponad 5000 produktów. Marka została założona przez Dalibora Cicmana w 2014 roku na Słowacji.
![Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1909366310,w_254,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję
![Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk](/files/_uploaded/glownekonf_1207706857,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
![SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA](/files/_uploaded/glownekonf_423925340,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.