Komunikaty PR

Innowacyjny design i najnowocześniejsza technologia – STRIX prezentuje nową kole

2023-06-27  |  11:30

STRIX, marka premium odzieży sportowej i rekreacyjnej, łączy najnowsze technologie i materiały z kolorami tego sezonu w nowej kolekcji. Po sukcesie swojej pierwszej męskiej kolekcji dwa lata temu STRIX stale reaguje na popyt i poszerza asortyment o nowe kroje i kombinacje kolorystyczne. W ten sposób STRIX stał się drugą najlepiej sprzedającą się marką odzieżową w portfolio GymBeam.

Marka STRIX charakteryzuje się połączeniem najwyższej jakości z unikalnym funkcjonalnym designem. Każdy element wykorzystuje najnowsze materiały i technologie, aby zapewnić całkowity komfort, niezależnie od tego, co robisz.

Dzięki bezszwowej technologii odzież jest zarówno trwała, jak i niezwykle wygodna, gwarantując długą żywotność i nieograniczoną swobodę ruchów. Technologia 4-way stretch pozwala ubraniom dopasować się do krzywizn każdego ciała i zapewnić doskonały komfort. Dodatkowo, dzięki technologii szybkiego schnięcia, można liczyć na uczucie suchości i świeżości nawet podczas najbardziej wymagających aktywności sportowych.

Zespół projektantów i specjalistów STRIX koncentruje się nie tylko na funkcjonalności, ale także na estetyce odzieży. Funkcjonalne materiały zapewniają optymalną oddychalność i odprowadzanie wilgoci, dzięki czemu skóra pozostaje sucha. Ponadto odzież jest ukształtowana tak, aby schlebiać różnym sylwetkom i podkreślać ich naturalne piękno. Wysoki stan, wydłużony tył, stójka i ukryte kieszenie to tylko niektóre z nowoczesnych rozwiązań, które dodają odzieży wyjątkowego wyglądu i praktycznej funkcjonalności.

Dzięki temu, a także dzięki nowym, unikalnym modelom damskich sukienek, sukienek dresowych oraz męskich i damskich długich bluz zapinanych na zamek, nowa kolekcja STRIX jest idealnym wyborem na każdą okazję. W porównaniu do pierwszej kolekcji męskiej, która była całkowicie czarna, nowa kolekcja jest pełna kolorów i podąża za najnowszymi trendami.

Oprócz odzieży marka oferuje również szeroką gamę akcesoriów. Od plecaków, toreb i shakerów, po czapki i rękawiczki fitness. Produkty STRIX są projektowane z naciskiem na jakość, wydajność i zapewniają klientom kompletne wyposażenie sportowe. Łącząc wieloletnie doświadczenie i wiedzę zespołu projektowego, są tworzone nie tylko dla entuzjastów zdrowego stylu życia, ale dla każdego, kto chce cieszyć się jakością bez kompromisów.

Kolekcja STRIX jest dostępna na stronie internetowej GymBeam, a markę można również śledzić na profilu STRIX na Instagramie.

--------------------------------

GymBeam to jedna z najszybciej rozwijających się marek fitness w regionie CEE i najszybciej rozwijający się e-sklep w segmencie odżywek dla sportowców w regionie CEE. Jest obecny na 15 rynkach m.in.: na Słowacji, w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech czy we Włoszech i na Węgrzech. W ofercie posiada suplementy diety dla sportowców, zdrową żywność oraz odzież sportową i sprzęt do ćwiczeń. Jest właścicielem marek: GymBeam, Strix, VanaVita, BeastPink, XBEAM. Jest także dystrybutorem ponad 120 marek i ponad 5000 produktów. Marka została założona przez Dalibora Cicmana w 2014 roku na Słowacji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.