Komunikaty PR

Inteligentne okulary Huawei x Gentle Monster Eyewear II już w Polsce

2020-11-20  |  16:00
Biuro prasowe

Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce inteligentne okulary Gentle Monster Eyewear II, pierwszy tego typu produkt w polskim portfolio marki. Okulary, stworzone we współpracy z kultową południowokoreańską marką Gentle Monster, wyróżniają się ikonicznym designem oraz zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Po sparowaniu ze smartfonem, sterowane gestami na powierzchni zauszników, umożliwiają słuchanie muzyki i prowadzenie rozmów telefonicznych.

 

Oferta premierowa na okulary potrwa od 20 do 30 listopada i w tym czasie będzie można je kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 999 zł. Sprzedaż regularna rozpocznie się 1 grudnia i od tego dnia rekomendowana cena urządzenia będzie wynosić 1399 zł. Okulary dostępne są w wersji przeciwsłonecznej, w kolorze czarnym.

 

Dostępność

Okulary, zarówno w ofercie premierowej, jak i w sprzedaży regularnej, będzie można kupić w sklepie internetowym huawei.pl oraz w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (zależnie od obowiązujących rozporządzeń dotyczących działalności galerii handlowych).

 

Nowy, ergonomiczny design

W nowej generacji Huawei x Gentle Monster Eyewear II zastosowano elastyczne, tytanowe zawiasy o mniejszej – w porównaniu do pierwszej wersji urządzenia – gęstości, dzięki czemu okulary są lżejsze. Zastosowanie tytanowych elementów podniosło też poziom ich wyważenia. W porównaniu do pierwszej wersji urządzenia z 2019 roku (niedostępnej w Polsce), zwiększony został też kąt zakrzywienia zauszników z 12° do 20°. Wszystko to sprawia, że Huawei x Gentle Monster Eyewear II oferują najwyższy komfort noszenia. 

 

Nowa jakość dźwięku

W zausznikach okularów Huawei x Gentle Monster Eyewear II zastosowano nowe głośniki z  ultracienką membraną 128 mm² o dużej amplitudzie 0,5 mm, które zapewniają wysoką jakość dźwięku stereo. Kolejną nowością wprowadzoną do głośników okularów jest technologia automatycznego zmniejszania głośność w zależności od otoczenia akustycznego. Dzięki temu rozwiązaniu, a także udoskonalonej konstrukcji głośników, rozchodzenie się dźwięku jest ograniczone nawet o 12 dB, w porównaniu do poprzedniej wersji urządzenia. Możliwość usłyszenia przez postronne osoby prowadzonej przy użyciu okularów rozmowy jest więc ograniczona, nawet w cichym otoczeniu.

 

Nowe, inteligentne funkcje obsługi

Okulary obsługują nowe funkcje wykrywania gestów. W celu sparowania ich ze smartfonem, użytkownicy muszą jedynie delikatnie uszczypnąć zausznik okularów po lewej stronie twarzy. Aby odtworzyć następny lub poprzedni utwór, a także regulować głośność, wystarczy wykonać kilka przeciągnięć po lewym zauszniku, bez potrzeby wyjmowania telefonu. W sytuacji, gdy użytkownik zdjął okulary, muzyka automatycznie się zatrzyma i powróci, jeżeli użytkownik ponownie założy je w ciągu trzech minut.

 

Nowa generacja inteligentnych okularów wyposażona jest w baterię, która pozwala odtwarzać muzykę przez 5 godzin bez przerwy na jednym ładowaniu, a dzięki technologii szybkiego ładowania, okulary są gotowe do użycia w dowolnym miejscu i czasie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Ruszył świąteczny konkurs Panasonic – wygraj aparat Lumix GX800 Biuro prasowe
2020-11-24 | 10:00

Ruszył świąteczny konkurs Panasonic – wygraj aparat Lumix GX800

Uwieczniaj ważne chwile i baw się fotografią! Weź udział w konkursie Panasonic w terminie do 10 grudnia 2020 roku, by wygrać elegancki i stylowy aparat swoich marzeń LUMIX GX800 wraz z
IT i technologie Wygraj telewizor OLED HZ2000 w świątecznym konkursie marki Panasonic
2020-11-24 | 10:00

Wygraj telewizor OLED HZ2000 w świątecznym konkursie marki Panasonic

Długie jesienne wieczory, a lista nowości filmowych coraz dłuższa? Wybierz seans filmowy w zaciszu własnego domu. Już teraz możesz wygrać telewizor Panasonic i oglądać filmy w najlepszej
IT i technologie Flagowe produkty Huawei i sklep AppGallery w nowych kampaniach marketingowych
2020-11-20 | 17:00

Flagowe produkty Huawei i sklep AppGallery w nowych kampaniach marketingowych

Huawei startuje z nowymi kampaniami promującymi flagowe produkty z różnych kategorii oraz należący do marki sklep z aplikacjami AppGallery. 21 listopada rozpocznie się kampania

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Patronat Newserii

Biogen

Gwiazdy

Rafał Zawierucha: Nóż się otwiera w kieszeni, gdy widzę reakcje i komentarze ludzi, którzy nie mają pojęcia, o czym mówią

Według aktora analizowanie złośliwych komentarzy, które pojawiają się w internecie, to strata czasu. Zazwyczaj bowiem ich autorzy chcą się dowartościować. Aby żyć spokojnie i szczęśliwie, należy skupić się na własnych sprawach i nie zwracać uwagi na to, co mówią inni. Rafał Zawierucha stara się nieustannie dążyć do wyznaczonych celów. Konsekwencja pomaga mu w osiąganiu sukcesów.

 

Problemy społeczne

Co czwarty dorosły Polak pali. Niewielu palaczom udaje się całkowicie porzucić nałóg

W Polsce papierosy pali ok. 8 mln osób i od wielu lat ten odsetek utrzymuje się na podobnym poziomie. To pokazuje, że mimo kampanii zdrowotnych, podwyżek akcyzy, wycofania wyrobów mentolowych czy drastycznych zdjęć na paczkach walka z papierosami jest mało efektywna. – Wyjście z tego nałogu jest bardzo trudne – przypomina prof. dr hab. n. med. Krzysztof J. Filipiak z WUM z okazji Światowego Dnia Rzucania Palenia. Średnio tylko 1–2 na 100 pacjentów leczonych z nikotynizmu definitywnie rezygnuje z papierosów. Dlatego też w ramach programów ograniczania szkód zdrowotnych i społecznych związanych z paleniem coraz więcej naukowców i agencji rządowych rekomenduje mniej toksyczne alternatywy, takie jak podgrzewacze tytoniu, np. dostępny na rynku od trzech lat IQOS, które nie wydzielają substancji smolistych odpowiedzialnych za choroby odtytoniowe.

 

Technologie

Powstają już budynki produkujące dwa razy więcej energii, niż potrzebują. Nowe technologie pozwolą w pełni wykorzystać potencjał OZE

Nowoczesne budownictwo zeroenergetyczne pozwoli w pełni wykorzystać potencjał odnawialnych źródeł energii. Powstają już na świecie budynki, które są w stanie produkować dwukrotnie większą ilość energii, niż wynosi ich zapotrzebowanie. Także w Polsce opracowuje się technologie umożliwiające optymalne wykorzystanie zielonej energii. Przyszłość budownictwa tkwi właśnie w odpowiednim wykorzystaniu zebranej energii, m.in. z paneli fotowoltaicznych, w taki sposób, aby jak najmniej się jej marnowało.